Capitolul 12

463 24 6
                                    



Din capitolul anterior:

-Vezi? Nu pot avea încredere! Ii zic lui Shane si urc in camera mea.

Poate ca ar fi trebuit sa ma afecteze....dar nu. Nu ma interesează. Ciudat..
Ma asez pe pat si ma uit la Cass așteptând sa zică ceva.

-Deci? Ceva ceva? O intreb zâmbind

-Nu prea stiu. Facem mereu glume împreuna, radem si stam unul pe lângă altul dar nu stiu daca ma place. Zice si ofteaza.

-Si azi cum de ați fost împreuna la magazin? Si ce ați facut ați luat tot magazinul? Intreb si radem

-Pai aveam nevoie de mancare si m-am gândit sa merg la magazin. Nick a zis ca vrea si el sa își ia cate ceva. I-am zis sa imi spună ce ii trebuie ca ii cumpăr eu dar nu a vrut. Si am mers împreuna.

-Awww ce dulce. Eu cred ca o sa fiți împreuna. Zic

-Nu stiu. Ar fi drăguț, dar nu cred. Zice trista.

-Uffff lasa ca vei vedea cum toate sa aseaza.

-Ar trebui sa îți asculti singura sfatul. Zice

-Mda, situațiile sunt diferite. Zic si zâmbesc trist.

-Ce a zis Cole?

-Au infiltrat pe cineva in gasca lor. Dar are nevoie de timp. Momentan, nu stie nimic despre noi. Dar vechiul nostru 'prieten' are planuri mari de viitor. Zic gânditoare.

-Adică? Zice si se incrunta

-Vrea sa fie pe locul 1. Prima mafie.

-Asta nu e o noutate

-Da, dar acum e mai greu ca inainte. Nu stiu de ce, dar nu pot concepe ca el e in viata. Nu pot sa accept asta. Chiar daca in trecut, m-am mai confruntat cu el, parca mi-a căzut cerul in cap. Zic si oftez.

-Mda. Poate a atunci cand credeai ca ai scapat ai fost asa de usurata iar acum ai iar greutatea asta pe suflet si e greu sa te obișnuiești din nou cu ea. Zice si ma pune pe gânduri.

Poate asa e. Poate ca nu e atat de rau. Doar ca e greu sa ma obișnuiesc cu ideea.

Liniștea din camera e întrerupta de Nick. Nu imi place tipul dar nu ii voi strica speranțele lui Cass.

Se uita la noi parca așteptând o reacție. Crede ca i-am spus lui Cass.

-Ammmm...ce este? Zice Cass curioasa si el răsufla ușurat.

-Nimic doar ca, zice si se uita subtil la mine, vroiam sa îți arat ce aveam asa de important de cumpărat de nu am vrut sa iei tu.

-Ah da? Zice si zambeste jucăuș.

-Da! Vino! Zice si prietena mea iese din camera.

Se uita la mine parca cerându-si iertare si....cu mila. Urăsc privirea aia. Dar asta e. Oamenii ma vad ca pe o fata slaba. O fata care tocmai a primit o lovitura uriașă de la viata. Ce nu stiu ei e ca eu am primit lovituri atat de mari încât asta nu e nici măcar un brânci.

Pierdută in gânduri, nu realizez cand in camera intra Ash. Se uita la mine îngrijorat.

-S-a întâmplat ceva? Zic cand vad ca încearcă sa ma citească

-Tu sa imi spui. Stau aici de 5 minute.

-Ah scuze. Ma gândeam. Si ce te aduce in camera mea? Zic zâmbind.

-Nu trebuie sa te prefaci. Am auzit ce a facut Shane. Nu fii trista. El si Nick fac tot timpul lucruri idioate si apoi regreta.

-Ash! Calm frate! E fix problema lor. Eu am o mie si una de alte probleme de care sa ma ocup. Nu am timp de o joaca de copii. Zic si e adevărat.

-Cum ar fi? Zice si ma privește neincrezator.

Hopa! Eu si gura mea mare!

-Nu ti-am zis pana acum de ce am venit eu si Cass aici nu?

-Pentru o vacanta? Zice

-Nup. Suntem aici sa ajutam un prieten. Are o problema....cam mare. Si nevoie de mult ajutor. Zic.

Tehnic nu am mintit. Doar ca eu sunt acel 'prieten'.

-Ce problema? Poate putem si noi sa ajutam. Zice

-Nu. Nu ii place sa implicam pe altcineva. E...complicat. Zic si aproba.

-Deci esti ok? Întreaba

-Da! Zic si zâmbesc. Merci pentru ca îți pasa.

Ash zambeste

-Promite-mi ceva! Nu o sa Vorbești cu aia 2 cel puțin o săptămana. Zice si radem.

-Daca asta te face fericit. Zic si dau din umeri.

-Yaaaaaay. Acum, te las sa te odihnești. Noapte buna!

-Noapte buna! Zic

După ce pleaca sting lumina si ma culc.

***

*Dimineata*

Ma trezesc fara chef. Afara ploua. Mereu am avut un fel de legatura cu vremea. Cand afara era frumos, aveam o stare de spirit buna. Cand era urat, zici ca eram fututa in cur.

Imi iau haine groase si imi pun intr-o geantă un tricou si o pereche de pantaloni. Imi mai pun o sticla cu apa si mănușile de box. Trebuie sa ma mențin in forma.

Cobor la bucătărie si beau un pahar de apa.

-Unde pleci? Zice Cass care tocmai a intrat pe usa.

-Merg sa caut o sala de box. Daca nu muncesc măcar sa ma mențin.

-Offff bine. Dar daca nu te întorci pana la prânz te dau in urmărire generală. Zice serioasa.

Ies din casa si caut prin GPS cea mai buna sala de box. Se pare ca e in centru. Perfect!

Intru in sala si vad o grămada de băieți antrenându-se. Unii poarta tricouri albastre cu sigla sălii asa ca ei trebuie sa fie instructorii.

In toată sala asta nu vad nici o fata. Ce ciudat. La noi erau cel puțin jumătate fete.

Un antrenor se îndreaptă spre mine ranjind.

-Cauti pe cineva? Zice

-De fapt chiar caut! Vreau sa ma înscriu aici. Zic simplu.

-Cred ca te-ai pierdut. In caz ca nu Știai, aici vin doar luptătorii adevărați. Adică fetele nu au ce caută aici. Zice învingător.

Asta o sa fie interesant!

******************

Va urma!

ComplicatedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum