*Dimineața*Ma trezesc in camera lui Shane. Sunt plină de energieeeee! Azi vine surpriza de la Cole! Ce o fi? Aghhhh urăsc sa astept pentru ceva! Mai ales ca habar nu am cand o sa il primesc... Daca a venit? Daca nu a venit si va trebui sa astept pana seara? O sa mor!
Ma ridic usor si ma întind ca o pisica ce nu sunt. Vad ca iubitul meu s-a trezit si se uita amuzat la mine.
-Ce e? Zic zâmbind
-Nimic. Doar ca esti foarte dragalașă! Zice si face o fata adorabila de iti vine sa il mănânci pe tot!
Merg la mine in camera sa imi aleg niste haine. Sa vedeeem.... Ce sa imi iau? Hmmm ma simt vesela azi. Imi iau o pereche de pantaloni scurți albi si un tricou verde. Imi iau o pereche de adidași verzi si o geaca de piele alba. Merg la baie si imi fac un duș. Ma imbrac in hainele alese si imi fac un coc dezordonat.
Imi iau echipamentul si cobor la bucătărie. Observ ca e abia ora 9. Imi iau o sticla de apa si ii anunț pe ceilalți ca ma duc la sala.
Imi iau motorul si plec. Ajung la sala si ma schimb in echipament.
*Perspectiva Cassidy*
Dupa ce Hayley a plecat, ne-am strâns toti in bucătărie pentru micul dejun. La un moment dat cineva suna la usa. Se pare ca persoana respectiva e destul de insistenta pentru sa suna in continuu. Merg sa deschid si raman muta cand vad cine e in fata mea. E chiar..........COLE!!!
Imediat s-ar in bratele lui si rămânem asa cateva minute bune.
Suntem întrerupți de Nick care își drege glasul putin apăsat.
-Cine e el? Zice Nick
-Nick, el e Cole, cel mai bun prieten al meu si al lui Hayley. Cole, el e Nick iar tu ai de dar niste explicatii. In primul rand de ce nu mi-ai spus ca inainte ca Hay sa faca mafia, erai dealer de droguri? Apoi ce cauti aici? Si oh doamne ai idee cat de dor mi-a fost de tine!? Zic si il iau iar in brate sub privirea nemulțumită a lui Nick. Mi se pare mie sau e gelos?
-Pai in primul rand, asta a fost acum mult timp si sincer sa fiu nu am dat importanta acestui lucru. Apoi am vrut sa va fac o surpriza. Si in final si mie mi-a fost dor de amândouă. Apropo unde e Ley? (Asa ii zice el lui Hayley)
*dupa 3 ore*
*Perspectiva Hayley*Dupa 3 ore in care am muncit si am facut timpul sa treaca mai repede am zis ca ar trebui sa mai dau si eu pe acasa.
Imi las hainele in vestiar sa nu mai fiu nevoită sa le tot car dupa mine si ies afara. Uffff abia astept sa ajung acasa sa imi fac un duș!
Dupa 5 minute ajung si eu in fata casei. Intru si merg direct in camera mea ignorând total orice se petrece in jurul meu.
Intru in baie si imi fac un dus. Ma spăl pe cap si apoi ma schimb intr-un pulover alb, o pereche de botine roz si o gentuță roz. (Media)
Imi usuc parul si il îndrept cu placa. La final ma arunc in pat obosita si închid ochii puțin.
Aud cum usa se deschide si ma alarmei cand realizez ca nu cunosc parfumul. Sunt mai multe persoane. Simt cum necunoscutul se apropie si încearcă sa ma prindă de mana. Ii iau mana si il pun la pământ.
-Auch! Dar tu chiar nu te-ai schimbat! Zice si imediat cum il vad ii dau drumul.
Ma uit prostita la el apoi ii dau o palma. Ii s-ar in brate si apoi ii mai dau încă o palma.
-Pentru ce a fost asta? Zice nemulțumit de primirea 'călduroasă'
-Pai prima palma a fost pentru ca nu mi-ai zis a vii, imbratisarea pentru ca mi-a fost dor de tine si a 2-a palma pentru ca m-ai speriat. Zic simplu.
-Ah. Atunci se înțelege. Zice si ne luam in brate.
-Esti un idiot si mi-a fost asa doooor de tineeee! Dar chiar! Ce cauti aici?
-Am venit sa vorbim cu Chris. Stefano avansează si trebuie sa începem sa facem ceva!
-Da....zic pierdută in gânduri.
-Acum nu mai fii trista. Suntem aici cu toții. Doar nu o sa iti arăti moaca aia bosumflata.
-E singura pe care o am. Zic si rade la remarca mea.
-Atunci hai sa iti luam una noua Ley! Zice si coboram cu toții in sufragerie. Eu si Cole rămânem in urma.
-Sa inteleg ca v-ați gasit perechea. Zice amuzat
-De unde stii? Zic simplu
-Oh haide cand v-am luat in brate tipii aia Nick si Shane mai aveau putin si ma luau la bătaie. Zice si chicotesc.
-Mi-a fost dor de tine. Imi lipsesc toate astea.
-Esti sigura? Zice si ma incrunt
-Ce vrei sa spui? Zic confuza
-Ai tot ce ti-ai putea dori. Ai un iubit, o familie care te iubește si bani cat pentru 2 vieti!
-Poate dar nici unul din astea nu e scopul meu! Momentan singurele lucruri pe care le vreau sunt moartea lui Stefano si poate ca totul sa rămână asa cum e. Nu am de gând sa renunt la Diablo.
-Ok scuze, nu am vrut sa te supăr. Zice si încheiem conversatia pentru ca am ajuns in sufragerie.
**************************
Va urma!
CITEȘTI
Complicated
AksiComplicat. Un singur cuvânt ce imi defineste viata. Numele meu e Hayley. Nume de familie? Nici nu mai stiu. Mi-am schimbat numele de familie atat de des încât nu mai stiu de unde am plecat. In prezent locuiesc cu prietena mea, Cassidy, in Paris. Nu...