-Esti bine? zice el-Inafara faptului ca mor de somn, totul bine! zic zambind slab.
-Esti sigura? Pentru ca nu pare.... si nu imi place sa te vad asa! zice si ma apropii de el.
-Poti sa stai linistit! Serios...chestiile de genu' ma afecteaza pe moment, dar pe urma imi trece. Ai zice ca sunt obisnuita, nu? zic razand
-Nu ai cum sa te obisnuiesti cu asta. De fapt tu nu incetezi sa ma uimesti! Esti incredibila...Nu imi imaginez cat de greu ti-a fost sa rezisti ca Diablo......
-Ei stii cum vine.... in lumea asta rea, trebuie sa faci tot ce poti sa supravietuiesti... Pot spune ca la capitolul asta sunt o persoana descurcareata!
-Imi dau seama. Ok atunci te las sa dormi. Te trezesc eu cand vin ceilalti. Somn usor! zice si ma pupa pe frunte.
-Ok. Merci!
Iese din camera si ma intorc in pozitia de somn. In cateva minute, adorm.
**********************
Simt cum cineva ma zgaltaie dar sunt prea adormita sa reactionez.
-Hayleeeeeeeey! Haide pui! Trezeste-te!
-Mhmmmm cat e ceasul? zic adormita
-E 18:30. Trezeste-te. In jumatate de ora vin ceilalti. Poate vrei sa te pregatesti.
-Mbine. Zic si ma ridic din pat. Imi fac un dus si ma schimb intr-o pereche de pantaloni lungi, gri si un maieu alb. Imi iau peste o camasa rosie in carouri.
Cobor la bucatarie sa o ajut pe Cass cu gustarile. O gasesc stand la masa si uitându-se pe telefon.
-Hey ce faci? Zic si se uita la mine
-Hey! Uite ma uitam sa vad ce am putea face pentru seara asta. Ai vreo idee?
-Hmmmm pai eu o sa fac pizza. Cate una pentru 4 persoane. Si tu poti sa faci briose sau cornulete. Ce vrei.
-Buna idee. Cred ca o sa fac briose cu ciocolataaaa! Zice ca un copil mic.
-Ok pai hai sa ne apucam! Zic si scot din sertare tot ce imi trebuie pentru blat.
Dupa ce fac blatul, il las putin sa crească cat timp eu scot ingredientele. Tai bucatele mici de cașcaval, măsline, ciuperci si mezeluri. La pun pe pizza si apoi o bag in cuptor.
Noroc ca avem mai multe cuptoare. Se pare ca si Cass a terminat cu briosele. Facem curățenie in bucătărie pana se face mâncarea.
Cand scot pizza de la cuptor se aude soneria semn ca ceilalți au ajuns. Dupa cateva minute le vedem pe Tiff si pe Beth intrând in bucătărie. Tiff vine si ma ajuta pe mine iar Beth pe Cassidy. Ducem tot in sufragerie si observ ca Jake si ai lui au adus sucuri.
-Ok ce film vedem? Zice Ash vesel.
-Nu stiu....întâi sa alegem genul! Propune Cass si toti aproba.
-Cine vrea acțiune? Zice Shane si sunt 3 mâini ridicate.
-Dragoste? Zice Tiff si sunt 3 mâini ridicate.
-Horror? Zice Jace si sunt 5 mâini ridicate. Tu nu votezi? Ma întreaba cand vede ca nu am optat pentru nici o varianta.
-Imi e indiferent. Zic simplu si ma asez pe canapea.
In cele din urma baietii aleg un film horror. In dreapta mea vine Shane si in stanga sta Tiffany. Lângă ea vine Ash. Uuuuuu ies scântei in seara asta.
Filmul a început si stiu sigur ca l-am mai vazut.....cândva. E un film destul de bun dar nu ma sperie. Ma uit ca la o comedie in timp ce savurez din pizza mea-care apropo a iesit geniala!
Tot filmul am stat cu capul pe pieptul lui Shane care mai tresarea din cand in cand. Am observat-o pe Tiffany cum sare in bratele lui Ash. Cass stătea lângă Nick si Beth era lângă Jace. Jake, Scott, Jeff si Drake stau pe jos si rad de fete.
La sfârșitul filmului am început sa vorbim.
-Mama Tiffany ce fata aveai! Parca ai fi vazut o fantoma! Zice Drake abtinandu-se sa nu rada in timp ce Tiff se înroșește si ceva imi spune ca nu e de la rusine ci pentru ca urmează sa il bată pe Drake.
-Mie mi s-a părut draguta. Zice Ash simplu si Tiff iar roseste.
Awwww sunt atat de draguti impreuna!
-De fapt singura care nu a tipat a fost Hayley. Ce esti tu, robot? Zice amuzat Jake
-De fapt l-am mai vazut de vreo......5 ori. Zic simplu.
-Pfff. Noroc cu filmul asta. Tare as fi vrut sa te vad țipând. Zice Scott
-Nu ai tu norocul asta. Nu ai decat sa alegi orice film vrei! Le-a vazut pe toate. Zice Cass amuzata.
-Asta nu se poate. Zice el convins
-Oh ba da! Si de fapt nu e chiar atat de greu. Tot ce ai de facut e sa te uiti in fiecare zi la un film timp de 8 ani. Zic zâmbind.
In camera își face apariția minunata mea pisica. Vine direct la mine in brate.
-Ai o pisica? Iubesc pisicile! Zice Tiffany.
-Eh...mie imi plac câinii. Zic sa o necajesc pe mata care imediat prinde ideea si miorlaie nemulțumită. Stii ca te iubesc. Zic si se împinge mai mult lângă mine.
-Pot sa o mângâi? Zice fata incantata
-Sigur! E o hoață care iubește sa fie răsfățată. Zic si ii dau avânt pisicii. Ea se duce cu pași greoi semn ca nu prea ii convine ideea dar se îndrăgostește imediat de Tiffany care o mângâie de parca e o regina nu altceva.
Am mai vorbit lucruri mai mult sau mai putin importante si copiii au plecat.
Ne-am dus fiecare in camera lui, eu mergând in camera lui Shane.
Dupa cateva minute am adormit cu gandul la surpriza pe care Cole mi-a promis-o maine.
******************************
Va urma!
CITEȘTI
Complicated
AcciónComplicat. Un singur cuvânt ce imi defineste viata. Numele meu e Hayley. Nume de familie? Nici nu mai stiu. Mi-am schimbat numele de familie atat de des încât nu mai stiu de unde am plecat. In prezent locuiesc cu prietena mea, Cassidy, in Paris. Nu...