Bila difikirkan banyak jugak gelaran aku bagi kat mamat nih. First time aku suka orang and masa yang sama aku benci orang tuh.
Hensem tapi kejam. Kejam tu buat aku rasa bengang. Muka nak sirius je dowh. Bila dia nak kenakan aku. Ha masa tulah dia senyum tapi senyum jahat.
Owh..aku lupa masa push up hari tuh. Dia senyum baik. Mama..ada orang buat Hana eksiden lagi.
Aku benci ko Hitler,Fairytale,coach!!
"Lari keliling padang 50 round hari ni." Petir lagi..petir lagi. Macam duduk kat rumah agam berhantu pun ada kalau dengan dia nih.
Tapi kali ni lain,dia join sekaki bhaii lari dengan aku. Wahh di pagi yang indah ini. Huhuhu..
Dia dengan tshirt hitam,seluar putih. Hishh sakai lah ko Hitler. Ko saje je.
"KO TUNGGU APA LAGI!!" jerkah si Hitler. Hish aku bengang sangat dah ngan dia nih
Lalu aku sepak kaki dia dan membuatkan dia terjatuh rebah ke bumi. Menyampah!!
"Haishh..ko ni!!" Peh nampak gaya macam dia nak kejar aku jer tuh. Nak balas dendam la tuh. Aku pun lari tak cukup tanah. Kat padang tuh
Tapi yang peliknya. Aku gelabah nak lari dari dia pun. Aku still ikut keliling padang. Alang-alang jogging sekalilah. Hahhha..
Aku tengok belakang dia pun masih kejar aku. Tiba-tiba rasa bahagia dowh..
Dasar hidup dalam dunia fairytale aku nih. Berlari berkejaran dengan putera hensem yang ku sangkakan dari kayangan di padang yang kusangkakan taman syurga.
Hahahaha..aku tergelak sendiri. Dia cuma wujud dalam dunia kanak-kanak ko Hana.
Aku tak mungkin bercinta dengan putera kayangan nih. Dia mestilah dah ada teman dia sendiri.
Sabtu yang indah. Heh.
Berseronoklah Hana at least pada waktu yang ko takkan terluka.
*****
"Beb ko dengan Fairytale ko tuh apa cer beb??" Tanya Wana masa dia datang ke bilik aku.
"Macam tu jelah. Aku mengadap muka dia setiap pagi. Hukuman dijalankan."
"Ko tak rasa macam bahagia ke beb?? Dapat jumpa dia. Dapat tengok dia free. Takyah nak curi-curi usya dia lagi.." Wana still nak pancing aku. Diya aku tengok still tunggu aku jawab.
"Hahahah..of course lah dowh. Aku rasa macam dia putera dari kayangan beb. Hensem dia Ya Allah..buat aku sesak nafas dowh!!" Kataku sungguh-sungguh.
"Hahahaa..abis kantoi tak ko suka dia??"
"Tu aku tatau.Aku harap tak kantoi la dowh."
"Haha..kenapa.Mana tau kalau kantoi nanti dia suka ko balik ke??" Tanya Diya.
"Entah..aku memang happy beb dengan dia. Tapi masa yang sama aku rasa something wrong." Kataku. Sirius aku rasa macam resah sangat.
"Ko rasa dia akan buat apa-apa ker??" Tanya Diya dan Wana serentak. Diorang paham perangai aku yang satu nih.
"Aku tatau. Dan aku harap sangat tak." Aku sangat mengharap takde apa yang buruk.
"Relax Ro. Kitorang dengan ko kalau ko nak apa-apa."
"Hmm..okay!!" Aku senyum kembali. Syok oo dapat member setia macam nih.
Dan aku harap sangat Top atau Shofiana ada kat sini sekarang. Dia paling faham instinct aku. Memandangkan dia pun lebih kurang jer dengan aku. Cuma lain sikit.
YOU ARE READING
Putera Fairytale
Fantasy"Coach..boleh berhenti sakitkan hati saya??" "Tak!!" "Huh..Coach Pedas!!!..." Danial Rayyan...Putera Fairytale yang dipuja,yang disangka baik macam putera kayangan,rupanya coach kejam serupa iblis!! Setiap hari didenda,dibuli...dikerjakan macam samp...