"Ro!! Bangun kita dah sampai Times Square ni!!" Kejut Wana sambil goncang-goncang bahu aku.
"Huh?? TS??" Kata ku melihat sekeliling.owh betullah TS.
Tiba-tiba pintu disebelahku terbuka dengan sendiri.
"Makk..tolong aku Wana!!"jeritku bila aku rasa macam ada tangan yang menarikku cara paksa.
"Ko ni kenapa??!! Asik nak jerit tak tentu pasal." Maki satu suara. Suara nih?? Aku dongak ke atas.
Betapa malangnya hidup aku hari ni. Coach kat depan aku skang nih. Apa dia buat kat sini.
"C..coach?? Buat apa kat sini???"
"Hahaha..memandangkan ko tanya soalan pandai tuh. Aku kasi tau ko ye?? Hari ni..kita akan habiskan masa bersama.Okay???" Katanya pakej dengan senyuman menawan.
Aku tengok muka dia sekilas. Ada kesan lebam yang memang ketara kat muka dia. Tepatnya kat mata dia lah.
Tak pasal-pasal nampak gangster coach aku hari nih..hahahahhaha..
"Ko tengok ape pompuan???" Tanyanya melihat aku yang tersengih-sengih memandang lebamnya.
"Tengok lebam coach." Selamba aku cakap.
"Eh,obvious sangat ker??" Katanya sambil menilik muka dia kat side mirror kereta. Aku usya je coach nih..
Dia betul-betulkan rambut dia sikit. Konon nak cover la lebam dia tuh. Tapi macam tak boleh jer.
Hahaha..gasaklah ko!!
"Ko lah nih. Pasal ko lah muka aku lebam." Merungut je kejenya.
Orang dah bagi hadiah tu terima je lah."Tu hadiah sebab cari pasal dengan saya. Coach lupa ke macam mana saya belasah mamat yang cari pasal dengan saya dulu???" Kataku selamba.
"Memang tak lah aku nak lupa. Sebab benda tu lah, aku end up dengan ko macam nih!!!"
'Heh..saya bersyukur. Sebab benda tu lah saya end up dengan coach macam nih.' Detikku. Tersengih aku kejap.
"Berangan!!" Jerkahnya. Tangan dilambai-lambai depan muka aku. Alamak..pikir boleh hilang angan-angan aku tuh??
"Korang,jomlah masuk!!" Ajak Kak Pika. Dia dah ke depan dah. Wuishh semangatnya dia.
Aku nak join Kak Pika dengan Wana yang dah ke depan tuh. Baru je aku nak jalan laju sikit. Coach senget nih dah halang jalan aku.
"Ko jalan ngan aku lah!!" Katanya. Selamba badak je nak halang aku. Lengan dia yang menghalang aku tadi,aku tumbuk.
"Arghhh!! Sakitlah senget" dia mengaduh macam pondan.
Serius rasa nak tampar.Loy pulak aku tengok dah cuba tepuk-tepuk bahu dia. Nak suruh sabar lah tuh. Paham dah.
"Jom main kat theme park tuh nak tak???" Tanya Kak Pika. Aduh mak. Aku serik dah main benda yang pusing-pusing tuh.
Tengok benda-benda tuh buat aku rasa ringan je nak melayang.
Kak Pika dengan Wana dah tarik tangan aku ke kaunter masuk. Harga masing-masing bayar. Then kitorang pun masuk.'Alamak macam mana kaki aku boleh melayang ke sini. Aduh betullah aku rasa mabuk bila tengok tempat nih.'
"Wei jom main benda pusing-pusing tuh??!!!!" Jerit Loy. Semua pun muka teruja je aku tengok.
Kitorang pun mainlah dalam theme park tuh berjam-jam lamanya.
"Werk.." oo aku dah start mual dah nih. Serius..nak muntah.
Aku terus memecut ke tandas. Nak hujung-hujung dah muntah nih.Caya tak orang mual boleh pecut??? Aku lah tuh. Bukan straight punya jalan nak gi tandas tuh. Berliuk-lentok beb.
Penuh dengan orang lagi.Sampai je kat tandas.
"Wekkk..wekk.."aku keluarkan semua isi perut aku. Segala cili,segala kentang burger,semuanya keluar.
Dan ini bukan kali pertama aku masuk tandas untuk muntah. Ini da masuk kali yang keempat weyh.
Setelah selesai,aku keluar dengan muka lemah. Tapi lega sebab akhirnya keluar jugak.
Aku tengok semua member di depan. Semua ada...kecuali sorang..
YOU ARE READING
Putera Fairytale
Fantasy"Coach..boleh berhenti sakitkan hati saya??" "Tak!!" "Huh..Coach Pedas!!!..." Danial Rayyan...Putera Fairytale yang dipuja,yang disangka baik macam putera kayangan,rupanya coach kejam serupa iblis!! Setiap hari didenda,dibuli...dikerjakan macam samp...