Del 4

2.9K 9 0
                                    

"Jag och Tommy åker nu!" ropa Astrid från hallen.

"Vart ska ni?" ropade Rickard från köket. Jag satt i tv rummet och skrattade till när jag fick höra Rickards svar.

"Men! Till Pia och Åke, det har vi ju pratat om hela veckan! Att vi ska till Pia och Åke!" ropade Astrid tillbaka. Pia och Åke är Astrids och pappas vänner.

"Jaha" svarade Rickard ointresserat.

"Kajsa cyklade till Wilma och jag tror hon sover där i natt"

"Okej" svarade Rickard.

"Älskar er, ha det så kul" ropade Astrid innan hon stängde dörren efter sig. Jag la ifrån mig min dator på soffbordet och gick upp till badrummet. När jag stod där inne bestämde jag mig för att ta en varm och skön dusch så jag tog av mig mina kläder och när jag precis blivit helt naken öppnas dörren. Så kommer Rickard in.

"Oj förlåt!" utbrister han. Hans första reaktion är att kolla ner i golvet för att inte se mig helt naken men snart kollar han upp på mig igen. Jag får inte fram ett ord. "Ska du duscha?" undrar Rickard och jag nickar till. Han går fram till mig. Han rör sakta vid min axel och jag känner redan hur min puls ökar lite smått. Han är ungefär ett huvud längre än mig.  Jag ser på honom hur självsäker han blir när han märker att jag blir svag för honom. Han tar av sig sin T-shirt. "Får jag joina?" undrar han och ler mot mig. Jag får fortfarande inte fram ett ord. Han tar tag om mig och trycker mig om den iskalla klinkers väggen. Han ger mig en kyss. Första gången vi kysser varandra. Han drar ner sin han för min kropp och når sedan mitt lår. Det får min puls att öka så mycket att jag nästan blir andfådd. Han trycker in två fingrar in i mig och jag stönar till. Det är en obeskrivlig känsla som jag aldrig varit med om förut. Han drar fingrarna sakta ut och sen in igen.


Inte som planeratWhere stories live. Discover now