Del 31

702 7 0
                                    

När jag äntligen fått Maxan att somna smög jag försiktigt ut ur mitt rum. Hans gnälliga skrik ekade trots det fortfarande i mitt huvud. Jag stängde tyst dörren för att undvika att väcka honom. Det hade varit en jobbig kväll eftersom han verkligen inte hade lust att sova fastän att han egentligen var trött. Ibland är barn för envisa för sitt eget bästa... Jag gick in på Rickards rum. Lördag. Jag visste att Rickard var ute. Därför gick jag och la mig i hans säng. Saknaden efter honom är stor. Känslan att han valt en annan tjej i stället för mig är så plågsam... Hans lakan luktade honom. Jag ville inte gå därifrån. Tillslut grät jag mig till sömns i hans säng.

Helt plötsligt, mitt i natten, vaknade jag utav att Rickard snubblade in i rummet. Efter honom kom Vilma. Det luktade alkohol om dem. Jag satte mig snabbt upp i sängen.
"Nämen Maja!" Utbrast Rickard. Han gick fram till mig och började hångla med mig. "Du är kåt hela tiden" sa han och fortsatte hångla med mig tills Vilma kom emellan oss och tog över. Hon tog över mig. Helt plötsligt satt jag alltså på Rickards säng och hånglade med hans nya tjej.
"Fuck!" Stönade Rickard. Han verkade njuta av att se oss hångla. I stundens hetta gillade jag att Rickard uppskattade det han såg så jag drog av Vilma hennes svarta blus. Allt fortsatte så snabbt. Helt plötsligt låg jag där naken i sängen tillsammans med Rickard och Vilma som även de var nakna. Vilma började suga av Rickard och det var smärtsamt att se han njuta av det. Men medan Vilma sög av honom greppade Rickard tag i mitt huvud drog upp mig på knä bredvid honom och kysste mina läppar. Sedan kom Vilma upp och började hångla med Rickard i stället. Helt plötsligt puttar han ner mig i sängen och då för han in sitt hårda könsorgan i mig. Jag stönar högt av förvåning men samtidigt för det är så skönt och efterlängtat. Han fortsätter därefter att hångla med Vilma men hon övergår sedan i att slicka på mina bröstvårtor. Rickard tar ut sitt könsorgan ur mig och fortsätter in i Vilma som också stönar högt. Det är då jag lämnar. Det sista jag ser innan jag stänger dörren in till Rickards rum är att han fortsätter akten över Vilma. Som om de inte ens märkt att jag lämnat. Vad hände?
Jag jag gick in i duschen. Vattnet från duschen blandades med mina tårar. Saknaden av Rickard vägrade lämna mig. Min Rickard... Jag längtade bara efter att få gå in och lägga mig bredvid Maxan. Få somna.

Inte som planeratWhere stories live. Discover now