Efter den gemensamma duschen med Rickard delar vi på oss igen. Han går in på sitt rum och jag lägger mig i min säng och kollar på Pretty Little Liars. Tiden går, jag kollar på flera avsnitt i rad. En ensam men mysig fredags kväll. Men när klockan är runt tolv öppnas dörren till mitt rum. Det är Rickard.
"Vad gör du Maja?" undrar Rickard.
"Kollar på serie bara" svara jag.
"Stör jag?"
"Inte alls"
"Kan jag komma in?" Jag nickar och sätter mig upp. Rickard går in och tar datorn, som jag tittade på serie på, och ställer ner den på golvet. Det blir ganska mörkt i rummet när datorn stängs av. Sen kryper han upp mot mig i sängen. "Är det okej om jag håller på med dig lite bara?" Jag förstod inte riktigt vad han menade men jag antar att han ville göra ungefär samma sak som de andra två gångerna. Och jag nickar utan att jag ens hinner tänka på att det inte var en bra idé, som Agnes sa. Han tar sakta av min tröja och jag har ingen bh under. Han kollar ner på min nakna överkropp. Rör mina bröst med sin tunga. Som vanligt får han mig så svag så snabbt och jag börjar flåsa direkt. Än har jag inte gjort någonting med honom. Han tar av sig sin tröja. Sen rör han mina bröst igen. Jag vill inte att han ska sluta. Han drar av mig mina trosor så jag blir helt naken. Sen tar han av sig sina byxor och sina kalsonger på samma gång. "Är det okej om jag..?" Han vill trycka in den. Jag har aldrig haft sex förut. Men som vanligt nickar jag och han trycker in den. Den är mycket större än hans två fingrar. Det är obehagligt till en början.
Helt plötsligt hör vi hur någon går utanför mitt rum och Rickard hinner precis krypa ner under täcket innan dörren öppnas. Där står Kajsa i dörröppningen."Oj förlåt ska du sova?" undrar hon.
"Det är lugnt men ja jag hade tänk lägga mig, jag är rätt trött" ljuger jag. "Men ska inte du sova hos Wilma i natt?" frågar jag. Då känner jag hur Rickard börjar slicka mig.
"Näe... Det är skönast att sova hemma och jag är svin trött så jag går också och lägger mig nu! Ville bara berätta att jag är hemma".
"Okej bra, sov gott då!" Och när Kajsa gått och stängt dörren efter sig kan jag inte hålla mig längre. Jag får fram ett stön som jag försökt hålla inne medan Kajsa stod i dörröppningen. Rickard är otroligt bra på det han gör. Han sliter av oss täcket men fortsätter.
YOU ARE READING
Inte som planerat
RomanceHan lät sakta sin hand glida längs min kropp igen. Sen stoppade han in sin hand mellan mina lår och förde handen ännu längre upp. "Du är våt" Maja är en helt vanlig tonårstjej med ett helt vanligt Svensson liv. Bästa vän, skilda föräldrar, läxor. Me...