Pont időben értem vissza.
Crissel a bejáratnál futottam össze, csomagokkal, köztük az enyémmel is, plusz még volt ott két rendőr.
Cris először úgy nézett rám, mintha valami kísértetet látna, aztán ledobta a csomagokat, és megölelt.- Diana... Hála az égnek jól vagy... Már azt hittem...
De nem fejezte be a mondatot, így sose tudtam meg mit hitt.
Elkezdtem mondani neki valamit, megelőzve, hogy rákérdezzen.- Én is elmentem sétálni... Közben összefutottam azzal sráccal akivel együtt voltam....
Huuu... Mekkora hazugság.
Úgy nézett rám, mintha sóskát evett volna túrógombóccal. Nyelt egy hatalmasat, mintha próbálná leküzdeni a rossz ízt.
Tett hátra tőlem egy lépést, és a rendőrökkel kezdett el beszélgetni, hogy most már minden rendben, elmehetnek.Aztán visszajött elém.
- Megértem, hogy dühös vagy... Én is az lennék, sőt vagyok, ha igaz amit mondtál. Nem tudod még ki az a nő, úgyhogy nem kellett volna így reagálnod erre....
Olyan komolyan beszélt, mint még soha.
Hazudnék ha nem ijedtem volna meg egy kicsit tőle, ebben a pillanatban.Azt hittem majd átvág, és igazam van, soha többé nem kellek neki, és jön a megszokott duma.
De nem így volt.
Tényleg kellettem neki.Ha valaki ebben a percben úgy gondolta volna rólam, hogy egy kurva vagyok, az szerintem nem sokat tévedett volna.
Tényleg hasonlítottam.
De nem voltam az.
Csak nem tudtam eldönteni, hogy hova húz a szivem jobban.
Aki azt hitte mégis, hogy az vagyok, az még nem volt egyszerre két emberbe szerelmes...- Cris, én.... - kezdtem el, de elhallgatatott. Olyan csókot adott, amit mindenki irigyelne tőlem.
De az eszem nem szállt el...- Cris! Figyelj kérlek! - toltam el magamtól. - van mit megbeszélni, ugye tudod?
Szomorúan bólintott, majd rám mosolygott.- Igazad van, életem. Elállok az utadból. Ha viszont maradsz, mindent elmagyarázok. Tudnod kell, hogy nagyon szeretlek. Ha elmész...
Olyan szomorúságot láttam a szemében, amit ritkán.
Nem tudtam így itt hagyni.- Itt maradok, és...- nyeltem egyet. Bármennyire akarom dühösen itt hagyni, - meghallgatom amit mondani akarsz...
Fejeztem be röviden.Félmosolyra húzta a száját, és lerakta a csomagokat.
Odajött hozzám, és mint egy babát, felkapott.
Sikítottam, de mosolyogtam is. Erősen kapaszkodtam a nyakába, mert féltem.
De valahol belül tudtam, hogy úgyem ejt le.
Nálam négyszer nehezebb súlyzót emelget.- .....szóval a szüleid.... Értem. - Cris és én az ágyunkon ültünk, törökülésben, és nagyon komoly beszélgetést folytattunk.
Én mindenre rákérdeztem, és néhány dolgot elismételtem, hogy jobban megjegyezzem.A nő többé nem jelentett veszélyt. Sem nekem, sem senkinek, szerencsére.
- Akkor most már érted, az egészet.
Cris szomorúnak tűnt. Olyat mondott el, amit nem sok embernek.
Ezt hívják asszem nagy titoknak....Bocsánat mindenkinek a rövid részért, ígérem cserébe a kövi "extrahosszú" lesz...
-emakarin- ;)
ESTÁS LEYENDO
Csak egy csók (neked)
De TodoDiana és David boldog pár együtt... Egészen addig, amíg David meg nem csalja Dianát... Diana elhatározza, hogy új életet kezd, amiben Davidet megbosszulva, annyi sráccal fog csokolózni, amennyivel csak lehet....de lehet, hogy ez a terv kudarcba full...