~Kate~
Ik schrik wakker. Verward kijk ik de kamer rond. Ik lig in een kamer met witte muren, een super mooi bed, een bureau en een boekenkast. Ik stap uit het bed en loop door naar beneden. Waar ben ik toch? Ik loop een kamer binnen waar allemaal instrumenten staan. Dit is geloof ik niet de kamer waar ik moet zijn. Ik loop naar een andere kamer, de keuken. Vanuit een andere kamer hoor ik gelach. Ik loop in de richting van het gelach en kom ik een kamer waar Luke en Calum druk aan het gamen zijn. 'Goedemorgen' zeg ik en laat mij naast de jongens op de bank vallen. 'Mogge' mompelt Calum. 'Lekker geslapen?' vraagt Luke. 'Ja, alleen waar ben ik? Ik heb namelijk echt geen idee.' Luke en Calum grinniken. 'We zijn bij Michael thuis' zegt Luke dan. 'Oh ja. En ik had me toch een vreselijk droom! Mijn vader en mijn zusje waren dood. Het was echt vreselijk!' Luke kijkt op van de tv en kijkt naar mij. 'Kate, dat was geen droom...-' 'Inderdaad! Een nachtmerrie' onderbreek ik Luke. 'Wat ik bedoel is dat het echt is. Je hebt dat niet gedroomd, maar dat is gisteren echt gebeurt.' 'Oh.' Nu weet ik het weer. Alles van gisteren komt weer terug. Mijn ogen vullen zich met tranen. Snel veeg ik ze weg. Ik heb geen zin om nu te huilen. 'Luke, moeten wij niet naar school?' 'Ja, maar wil je dat wel?' 'Ja, duh! Ik ben niet ziek of zo en ik wil helemaal niet naar huis. Het is dat ik nog op school zit, maar anders zou ik zo ver mogelijk hier vandaan gaan.' Luke knikt begrijpend. 'Ik had precies hetzelfde' mompelt hij. 'Guys!' gilt Ashton. 'Wat?' gilt Micheal terug. 'Louis Tomlinson heeft gereageerd onder onze video! Hij wil met ons praten!' 'Niet!' gilt Calum ongelovig. 'Laat zien!' gilt Luke. De jongens rennen de kamer uit en Luke trekt mij mee. We komen in de woonkamer waar Ashton achter zijn computer zit. Allemaal lezen wij mee over zijn schouder. 'Via Twitter heeft Louis ons een privé berichtje gestuurd. Aangezien ze vanmiddag in de buurt zijn, willen ze meteen afspreken.' 'Doen!' gilt Michael. Ashton begint druk te typen achter zijn computer. Binnen een paar minuten is er al weer antwoord terug. Ze spreken een plek af en de jongens beginnen meteen allemaal druk te doen en rond te springen als kleine kinderen. Ik lach me helemaal kappot. De jongens gaan zich klaar maken en ik kijk hun filmpjes op YouTube. Het is echt geweldig! En ze hebben super veel talent. Het gaat niet altijd even goed, maar het klinkt echt super goed! 'Kate, ga je mee?' vraagt Luke. 'Serieus?' 'Ja! Kom nou!' roept Michael die me bijna van de bank aftrekt. 'Één minuutje' zeg ik en ren naar boven. Mijn haar zit goed net als mijn make-up. Snel spuit ik een klein beetje deo op. Het boeit mij niks dat het mannen deo is. Ik loop weer naar beneden en de jongens staan al ongeduldig te wachten. We lopen naar buiten en gaan naar de plek waar we afgesproken hebben. Door het raam kan ik de boys van One Direction al zien zitten. Luke trekt mij mee naar binnen. Allemaal stellen we ons voor. 'Kate' zeg ik als laatste tegen Louis. Zijn ogen worden even groot. Heb ik iets verkeerds gedaan? Louis richt zich tot de jongens en ik kan de spanning voelen. De boys maken nog een afspraak voor een andere keer en dan kunnen wij weer gaan naar huis.
JE LEEST
✔️Broken Glass L.H.
FanfictionEen nieuwe jongen komt bij je in de klas. Hij moet naast jou zitten en jij irriteert je aan hem. Hij maakt je leven niet makkelijk, maar als je op hem verliefd word? Hij blijkt grote geheimen te hebben. Zullen ze gevolgen hebben? Dat lees je in...