~Kate~
De deur gaat open en een lichtstraal zorgt er voor dat ik niet zie wie er staat. 'Kate?' 'Harry!' 'Sssh.' Harry komt naar mij toe gelopen. 'Kom' zegt hij en hij steekt zijn hand uit. Ik wil op staan, maar ik zak gelijk weer door mijn beneden heen. 'Komt goed' fluistert Harry. In bruidsstijl tilt hij mij op en loopt naar de kamer. 'Hoe voel je je?' vraagt hij bezorgt. 'Alles doet pijn. Echt alles.' Harry knikt begrijpend. Hij loopt de kamer binnen. Ik moet knipperen tegen het licht. In de andere kamer was er niet eens een raam! 'Horan, van dat bed af!' Niall gaat van het bed af en Harry legt mij erop. Een pijn scheut gaat door mij heen en ik rol op in een balletje. Louis komt naast mij op het bed zitten. 'Wat heeft hij allemaal gedaan?' fluistert Louis geschokt. 'Dat wil je echt niet weten' fluister ik. Louis legt zijn hand op mijn voorhoofd. 'Je bent gloeiend heet!' 'Het was ijskoud in die kamer' zegt Harry. Louis staat op en Luke komt naast mij liggen. Ik ga dicht tegen hem aan liggen en trek de deken op tot mijn kin. 'Hij komt terug' fluister ik en val dan in ene diepe droomloze slaap.
~Luke~
'Dit kan echt niet' zegt Liam als Kate slaapt. 'De politie doet er niks aan omdat ze ons niet geloven' zegt Louis. 'En Zayn dan?' vraagt Harry. 'Ik weet zelf niet eens waar we zijn dus hoe moet Zayn ons dan vinden!' schreeuwt Louis. 'Zachtjes man' zegt Ashton. Louis loopt naar het raam en staart naar buiten. 'We moeten hier weg' mompelt hij. Op dat moment word er hard op de deur geklopt en de deur zwaait open. Twee mannen in zwarte pakken komen binnen gelopen. Vlug kijken ze de kamer rond. Als de Kate zien, stormen ze op het bed af en nemen haar mee. 'Laat haar gaan!' roep ik, maar ik krijg meteen een harde stoot in mijn maag. Harry wil één van de mannen slaan, maar Louis houd hem tegen. De mannen lopen de kamer uit, met Kate...
~Louis~
Kate word door de twee mannen meegenomen. Ik ga weer voor het raam staan en staar naar buiten. Iemand zegt iets. Niemand weet wat er gezegd moet worden. Iedereen weet hoe verkloot deze situatie is...... Maar ik ben de enige die echt weet waar Troy tot toe instaat is. 'We moeten toch iets kunnen doen?' vraagt Luke dan. Ik hoor de wanhoop gewoon in zijn stem. 'Het is een kwestie van wachten. Vroeger sloot hij haar soms ook wel eens op. Dan had hij aan de drugs gezeten. Dan deed hij dit altijd....' 'Dus hij is drugsverslaafd?' vraagt Liam dan. 'Ik denk het.' 'Leuk! We zijn ontvoerd door een drugsverslaafde alcoholist!' roept Niall.
JE LEEST
✔️Broken Glass L.H.
FanfictionEen nieuwe jongen komt bij je in de klas. Hij moet naast jou zitten en jij irriteert je aan hem. Hij maakt je leven niet makkelijk, maar als je op hem verliefd word? Hij blijkt grote geheimen te hebben. Zullen ze gevolgen hebben? Dat lees je in...