~Kate~
Eenmaal thuis ga ik op bank liggen. De jongens zijn weg en ik ben helemaal kapot. Binnen no-time val ik in slaap.Daar lig ik dan, in het ziekenhuis. Hoe kom ik hier nou weer? Ik lag op de bank!
Ik zit in de auto. Er is voor de rest niemand bij mij. Ik stuur nog een berichtje naar Louis.
Zal ik do Ik voel een harde klap tegen mijn hoofd en alles word zwart.~Luke~
We lopen lachend het huis binnen. Ik schrik als ik opeen gegil hoor. Snel rennen we naar de woonkamer waar Kate op de bank ligt. Wild beweegt ze heen en weer. Ik ren naar haar toe en probeer waar wakker te maken. Het duurt even, maar uiteindelijk schrikt ze wakker. 'Ik weet het weer' is alles wat ze zegt. Ik trek haar in een knuffel. Zachtjes huilt ze. Troostend wrijf ik over haar rug.'Ik ga naar bed' zegt Kate als ze uitgehuild is. 'Oké' zeg ik. Kate staat op en loopt naar boven. 'Jullie moeten het vertellen' zegt Michael 'Als ze dingen weer gaat herinneren en ze komt er zo achter, dan gaat het echt fout..' zegt Ashton. Ik knik. Ze hebben gelijk. Louis moet de waarheid vertellen. Ik stuur hem een berichtje.
Je moet het vertellen. Ze herinnert zich het ongeluk. -Luke
Meteen krijg ik een berichtje terug.
Ik weet het, maar ik kan het niet. Ik zal haar alleen maar meer in gevaar brengen......
Doe het toch maar. Wij kunnen haar beschermen stuur ik terug
I know. is het laatste wat Louis stuurt.
~Kate~
'Jullie moeten het haar vertellen' hoor ik Michael zeggen. Wat moeten ze vertellen? 'Als ze dingen weer gaat herinneren en ze komt er zo achter, dan gaat het echt fout..' Waar moet ik achter komen? Dan is het stil. Ik loop naar boven en ga op bed liggen, maar ik kan niet slapen. Ik heb te veel vragen.
Ben je wel eerlijk geweest? Stuur ik dan maar naar Louis.
Ja! krijg ik meteen terug.
Oké
Het zal wel niks geweest zijn. Misschien hadden de jongens het over iets anders. Ik probeer nog een keer om te slapen, maar het lukt gewoon niet.
04.00 uur, 05.00 uur, 06.00 uur. Ik heb de tijd voorbij zien tikken. Om half 7 besluit ik dan toch maar om naar beneden gaan. Er is nog helemaal niemand, wat op zich wel logisch is. Ik loop naar de studio en kruip achter de vleugel(Piano) en begin te spelen en te zingen.
I don't ever ask you
Where you've been
And I don't feel the need to
Know who you're with
I can't even think straight
But I can tell
That you were just with her
And I'll still be a fool
I'm a fool for you
Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart is all I want
Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart
Just a little bit is all I'm asking for
I don't ever tell you
How I really feel
Cause I can't find the words to
Say what I mean
And nothing's ever easy
That's what they say
I know I'm not your only
But I'll still be a fool
Cause I'm a fool for you
Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart is all I want
Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart
Just a little bit is all I'm asking for
(Just a little bit)
(Mmm, yeah yeah yeah yeah)
I know I'm not your only
But at least I'm one
I heard a little love
Is better than none
(Oh, babe)
Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart is all I want
Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart
Just a little bit is all I'm asking for
Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart is all I want
Just a little bit of your heart (just a little bit)
Just a little bit of your heart
Just a little bit is all I'm asking for
De tranen rollen over mijn wangen. Dit nummer doet me denken aan alles van 'vroeger'. Mijn vader, mijn moeder, Nina, Vicky en Maddie. Zelfs ook een beetje aan Louis.....
____________________________________________________________________________________
Sorry voor als het niet gaat zoals jullie zouden willen of gehoopt hadden, maar ik kan er niks aan doen. Als ik aan het typen ben, 'vliegen de woorden gewoon uit mijn vingers'. Mijn fantasie neemt het over en tja, dan gebeuren dit soort dingen. Sorry @TOXICLIFFORD als ik je idee helemaal verpest heb.........
JE LEEST
✔️Broken Glass L.H.
FanfictionEen nieuwe jongen komt bij je in de klas. Hij moet naast jou zitten en jij irriteert je aan hem. Hij maakt je leven niet makkelijk, maar als je op hem verliefd word? Hij blijkt grote geheimen te hebben. Zullen ze gevolgen hebben? Dat lees je in...