34

195 9 0
                                    

2 weken later
Ik ben nu eindelijk van dat stomme virus af. Het duurde even en we hebben er allemaal de pest aan gehad, maar we hebben het allemaal overleefd. 'Lux, waar ga je heen?' vraagt Luke. 'Plassen!' roept Lux en rent naar de wc. 'Katie!' roept ze dan. 'Kom al.' Ik sta op en loop naar de wc waar Lux staat te spelen met een schaar. Een beetje haar ligt op de grond. 'Lux, wat heb je gedaan?' vraag ik voorzichtig. 'Haar knipt!' roept ze vrolijk. 'Geef die schaar hier' zeg ik kalm en steek mijn hand uit om de schaar te pakken, maar Lux trekt hem weg en een snee zit nu in mijn hand. 'Lux, geef hier' zeg ik. 'Nee!' roept Lux kwaad. 'Lux, kom op.' 'Wat gebeurt er hier?' vraagt Michael. 'Niks' zegt Lux. Ik wijs alleen maar naar de haren op de grond. 'Lux! Mag ik je haar mooier maken?!' roept Michael. 'Jaa!' gilt Lux en geeft de schaar aan Michael, die met de schaar wegrent. 'Niet lief!' roept ze en rent achter hem aan. Ik was mijn hand en probeer het bloeden te stoppen. 'Kate, alles goed?' vraagt Luke en komt binnen gelopen. 'Prima' zeg ik. 'Heb je...' 'Nee, Luke. Ik heb mezelf niet gesneden. Ik wilde de schaar van Lux pakken en sneed toen in mijn hand.' 'Schaar, Lux?!' roept Louise. 'Nee he' zucht ik. 'Niks aan de hand!' roept Michael. 'Oké!' roept Louise terug. Luke haalt de verbanddoos uit de kast en begint mijn hand te verzorgen. 'Het is niks ergs' mompel ik. 'Kan gebeuren, toch?' vraagt Luke. 'Ja ja' mompel ik. Samen lopen we terug naar de kleedkamer en wachten tot het concert voorbij is.
**
'Zullen we uit gaan?' vraagt Niall als de jongens opgefrist zijn. 'Sure!' roept Harry. 'Ik ga niet mee' zucht Ashton. 'Why not, Bro?' vraagt Calum. 'Nah, geen zin' zegt hij. 'Ik ga wel mee!' gilt Louis. 'En Briana dan?' vraag ik. 'Niks Briana' snauwt Louis. 'Wat is er aan de hand tussen jullie twee?' 'Niks' snauwt Louis en loopt de kleedkamer uit. 'Ik ga wel' zegt Harry en loopt achter Louis aan. Al na een paar minuten ontvang ik een berichtje, van Harry.

Wij gaan niet mee uit xH.

'Harry en Louis gaan ook niet mee uit' deel ik mee. 'Dan blijven er nog vijf van ons over' zegt Niall. 'Goede rekenaar!' zegt Liam sarcastisch. Ik grinnik. 'Zullen we gaan?' vraagt Niall. 'Ja!' gilt Michael en allemaal lopen we naaf buiten, behalve Ashton. Die gaat samen met Louise naar het hotel. Wij nemen een taxi naar de dichtstbijzijnde club.
**
'Deze club ja fantastisch!' schreeuw ik boven de muziek uit. Inmiddels heb ik al een paar shotjes op. 'Nog een rondje!' gilt Niall en er komt een meisje in een kort pakje aan met een dienblad vol shotjes. Allemaal nemen we nog een shotje die ik meng met een glas wijn. 'Nog meer! Nog meer!' roept Michael als een klein kind. Luke pakt mijn hand en ik begin te giechelen als een klein kind. 'Je bent schattig als je dronken bent' fluistert Luke in mijn oor en en drukt een kusje net onder mijn oor waardoor ik nog harder giechel. Het meisje komt aan met nog een dienblad vol shotjes en loopt wiegend met haar heupen weg. Ik zie Luke glimlachen en loopt dan achter haar aan. Wat gaat hij toch doen?! Toch niet... Ik kijk hem na en zie dat hij dan het meisje aan het schuren is! En dan..... Klootzak!

✔️Broken Glass L.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu