~Louis~
Allemaal zitten we beneden in de lobby te wachten op Kate. Het is al een week terug sinds de ontvoering, dus vandaag zou ze terug komen. Allemaal zijn we kapot. We hebben slecht geslapen vooral Luke en ik. Luke volgens mij erger dan mij. Mensen gaan in en uit, maar geen Kate. 'Ze komt wel' zegt Paul. 'Ik ga eten halen' mompelt Niall en loopt weg, gevolgd door Ashton, Michael, Calum en Liam. Iedereen heeft honger en dat is logisch om dit tijdstip. Het is nu tijd voor het middag eten en ik zit hier, samen met Luke, al vanaf een uur of één 's nachts. We wilde niet dat Kate alleen door het hotel zou moeten lopen.~Kate~
Ruw word ik de straat op gegooid en ik schaaf mijn knie open. 'Godver' mompel ik. 'Bye Katie!' roept Carl met een pedo stem en rijd dan weg met de auto. Ik ga staan en loop dan langzaam het hotel binnen. Volgens Carl ben ik een week bij hem geweest. De meeste vreselijke week van mijn leven! In die week heb ik maar één keer eten gehad. Al mijn energie is op. Mijn beneden doen pijn, alles doet eigenlijk pijn. Ik loop het hotel binnen en drie mensen vliegen mij gelijk om de hals. 'Zachtjes' kreun ik. 'Sorry' word er gemompeld. Ik word meteen los gelaten. 'Het spijt me' zegt Luke meteen. 'Ik vergeef het je. Je was dronken' zeg ik en druk mijn lippen op die van Luke. Ik heb hem zo gemist. 'Kate!' gilt Louis dan. 'Louis!' Ik vlieg hem om de hals. 'Het was Troy' fluister ik zijn oor. 'Wat?!' 'Het was in opdracht van hem' fluister ik. Louis' lippen bewegen, maar ik hoor hem niet. Ik voel mij duizelig worden en grijp zijn shirt stevig vast. 'Honger' mompel ik. 'Hoeveel keer heb je gegeten?' vraagt Harry. 'Één keer' mompel ik en voel dat ik word opgetild. Mijn blik is wazig. Ik word neer gezet op een stoel en een bord eten staat al voor mijn neus. Ik val aan en de jongens grinniken. 'Wat? Ik heb gewoon honger' zeg ik met volle mond. 'Niet mee volle mond praten' waarschuwt Liam mij. 'Ja papa' zeg ik en grinnik. De rest grinnikt ook, behalve Liam. Als ik de helft van het eten op heb, zit ik echt proppie vol. Ik schuif het bord van mij af. 'Hoef je niet meer?' vraagt Niall. Ik schud mijn hoofd. Niall kijkt mij hoopvol aan. 'Ga je gang, Niall' zeg ik met een idiote glimlach op mijn gezicht. Ik heb deze gasten echt gemist! 'Ga je mee naar boven?' vraagt Luke. Ik knik en samen lopen we naar boven. Luke drukt zijn lippen meteen op die van mij. Zijn zoen is hongerig, lustig! Ik ga er helemaal in mee, ondanks alle pijn die ik heb. Ik sla mijn benen stevig om Luke zijn heupen en Luke loopt naar het bed. Zachtjes legt hij mij op bed neer. 'Armen omhoog' beveelt hij. Ik doe wat hij zegt. Luke trekt mijn shirt uit en kust mij weer. 'I like that' fluister ik tegen zijn lippen. Hij glimlacht en trekt zelf ook zijn shirt uit. 'Weet je het zeker?' vraagt hij voor hij verder gaat. 'Zeker' mompel ik. Allebei kleden we ons uit tot we niks meer aan hebben. Luke kust mij weer. 'I missed you' fluistert Luke. 'I missed you to' hijg ik. Luke glimlacht. Luke begint met zijn vrije hand mijn borst te masseren en meer kreunen verlaten mijn mond. Luke gaat langzaam naar beneden en blijft kusjes geven. Beneden voel ik hem in mij gaan. Mijn lichaam spant zich aan en mijn heupen gaan op en neer. Met zijn vrije hand drukt Luke mijn heupen tegen het bed aan. Mijn lichaam begint te schokken en dan verlaat een luide kreun mijn mond. 'I love you' fluistert Luke. 'I live you to' hijg ik. Luke komt weer omhoog en laat mij even op adem komen. 'Klaar?' vraagt hij als ik weer een beetje op adem ben. Luke kust mij weer en ik voel hem in mij gaan. Eerst pompt zij zachtjes heen en weer en dan steeds harder. Een kreun verlaat mijn mond. 'Say my name baby' fluistert hij. 'L-Luke' kreun ik. 'Ik ga komen' mompelt hij tegen mij lippen. Luke zijn stoten worden nu onregelmatiger en dan kreunt hij, harder dan mij. Luke gaat van mij af en gaat naast mij liggen op bed. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en wikkel onze benen samen en dan val ik in slaap.
JE LEEST
✔️Broken Glass L.H.
FanficEen nieuwe jongen komt bij je in de klas. Hij moet naast jou zitten en jij irriteert je aan hem. Hij maakt je leven niet makkelijk, maar als je op hem verliefd word? Hij blijkt grote geheimen te hebben. Zullen ze gevolgen hebben? Dat lees je in...