27

209 10 0
                                    

Ik kijk mijn ogen uit. 'Ik weet niet wat ik moet kiezen' mompel ik. 'Jij doet deze!' gilt Harry en hij wijst naar een tattoo in de vorm van hartje met een infinity er door. 'Wat betekend het?' vraag ik. 'Niks. Het ziet er wel leuk uit. Niet alle tattoos hoeven iets te betekenen.' 'Ik doe het, alleen als jij dezelfde neemt.' 'Prima!' Allebei gaan we zitten en laten de tattoo zetten op onze polsen.

'Nog meer stomme tattoos op mijn lichaam' grinnikt Harry als we buiten staan. 'Ik vind hem eigenlijk wel leuk.' Samen lopen we terug naar het hotel waar Luke en Niall in de lobby zitten. Al mijn spieren spannen zich aan. Al twee dagen heb ik hem weten te ontlopen. Harry trekt mij mee naar de jongens. 'Luke, kom mee. Jij en Kate moeten praten' snauwt Harry en voor Luke wat kan zeggen trekt Harry ons beide mee. We lopen de trap op naar de eerste verdieping waar onze kamers zijn. 'Lou, naar buiten' zegt Harry en Louis loopt de kamer uit. 'Jullie komen hier niet weg voor jullie het uitgepraat hebben en Luke, zorg dat Kate niet allen naar de keuken of badkamer gaat. Misschien tel ik de wc ook wel mee' ratelt Harry. 'Oké?' antwoord Luke aarzelend. Harry loopt de kamer uit en draait de deur op slot. 'Haz! Je kan ons niet opsluiten!' gil ik en begin op de deur te bozen. 'Kate, stop' zucht Luke. Met een ruk draai ik me om. 'Wat moet je?' snauw ik. 'Wat heb jij? Sinds jij weg bent heb ik je niet meer gesproken. En sinds ik hier ben lijkt het bijna of je me aan het ontwijken bent.' 'Dat doe ik ook' zucht ik geïrriteerd. 'Wat?! Waarom?' vraagt Luke onschuldig. Hier kan ik zo kwaad om worden! 'Kom op, Luke! Doe niet alsof je van niks weet!' schreeuw ik. 'Kaye, ik heb geen idee waar je het over hebt' zegt Luke rustig waardoor ik nog kwader word. 'Ik ben net weg en dan ga jij al lekker een ander meisje lopen aflebberen! Wat denk je wel niet?!' gil ik bijna. Luke zijn mond zakt open en zijn ogen worden groot. 'H-hoe weet je dat?' stamelt hij. 'Dus je geeft het toe?' 'N-nee, ik bedoel hoe dan? Die foto werd alleen op insta gezet!' 'Blijkbaar heb je fans. En ik wil godverdomme uitleg!' 'Het was een spel, dat spel dat je met een fles moet draaien en dan iemand moet kussen. Dat deden wij dus. Het was gewoon een spel en we waren dronken.' Ik zie de tranen in zijn ogen staan. 'H-heb je L-Louis gesproken?' vraag ik dan. 'Nee, moet hij dat dan?' Snel schud ik mijn hoofd. Absoluut niet! 'Nee, laat maar.' 'Kate, is er nog iets wat je me moet vertellen?'
'N-nee.' Luke pakt mij bij mijn arm. 'Godverdomme! Je doet me pijn, laat los!' roep ik. Luke laat me verbaasd los. 'Kate....' dringt hij aan. Zonder ook nog maar een woord te zeggen stroop ik mij mouwen op en de strepen komen te voorschijn. Luke zijn ogen worden groot en tranen springen in zijn ogen. 'Is dit... Is dit door die foto?' vraagt hij gebroken. Ik knik. 'Ik wist niet hoe ik moest reageren en alles wat ik wilde is glas gebroken zien en pijn.....' Ik pak mijn zin niet afmaken, want Luke drukt zijn lippen stevig op die van mij. 'Alsjeblieft, vergeef het me. Het spijt me zo...' 'Ik vergeef het je' onderbreek ik hem. Ik druk mijn lippen weer op die van Luke en onze tongen draaien vurig om elkaar heen. Luke drukt me tegen de muur en ik sla mijn benen om zijn heupen, met mijn handen ga ik door zijn haar waardoor een kleine kreun zijn mond verlaat. Ik glimlach tegen zijn lippen aan. Luke begint te lopen en even later legt hij mij zachtjes op bed, onze lippen nog steeds op elkaar. Wat er voor de rest gebeurt blijft tussen ons ;)

✔️Broken Glass L.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu