~Kate~
Ik ren naar boven en laat me op bed vallen. Jennie heeft gelijk! Ik breng de jongens in gevaar en vooral Louis! Het bed naast mij deukt in. 'Het is niet jou schuld' zegt Louis. 'Het is iemand zijn schuld' mompel ik. 'Maar niet die van jou! Troy veroorzaakt dit allemaal en niet jij' zegt Louis. 'Ik weet, maar het voelt wel als mijn schuld.' 'Nee het is absoluut niet jou schuld! Harry komt hier heen en dan gaan we ergens heen waar Troy ons niet kan vinden.' 'Ons?' 'Ja! Ik laat je niet alleen, Luke niet, niemand niet. We gaan allemaal mee en we gaan dus op een soort korte vakantie. Dus hup, pak wat spullen in die je nodig hebt!' 'Goed.' Ik haal een tas onder het bed vandaan en prop daar alles in wat ik nodig denkt te hebben. 'Harry is er!' roept Calum van beneden. 'We komen al!' zegt Louis. Ik pak nog snel twee boeken uit de kast en dan lopen we naar beneden. 'We moeten via de achterdeur. En dan een straat door lopen waar de auto staat' zegt Harry. 'Laten we dan maar gaan' zeg ik. Ik hij de tas op mijn rug en een pijnscheut gaat door mijn arm. 'Ik neem hem wel mee' zegt Louis die de tas van mij over pakt. Luke pakt mijn hand en met zijn alle lopen we naar buiten. Eenmaal buiten beginnen we te rennen door de straat en uiteindelijk zie ik een bus staan. Allemaal gaan we naar binnen. De deuren gaan meteen dicht en de bus begint meteen te rijden.
'Waar gaan we heen?' vraagt Michael na een tijdje. 'Ja, ik ben ook wel nieuwsgierig!' roep ik. 'We blijven gewoon in de buurt, we gaan alleen naar een plek waar het veilig is' zegt Harry. 'Oké!' roept Michael. Ik leg mijn hoofd op Luke zijn schouder. Dit trekt al mijn energie en ik ben er helemaal door uitgeput.
'Kate?' 'Hmm.' 'Sliep je al?' vraagt Luke. 'Bijna geloof ik.' Luke trekt mij mee en we gaan in een bed liggen. Ik ga met mijn hoofd op Luke zijn borst liggen en hij draait zijn hand rondjes op mijn rug. 'Good night' fluistert Luke en hij geeft mij een kus. 'Good Night.'
--------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry, kort hoofdstuk, maar had niet echt veel inspiratie, maar wilde toch nog een hoofdstukje plaatsen xxx
JE LEEST
✔️Broken Glass L.H.
FanfictionEen nieuwe jongen komt bij je in de klas. Hij moet naast jou zitten en jij irriteert je aan hem. Hij maakt je leven niet makkelijk, maar als je op hem verliefd word? Hij blijkt grote geheimen te hebben. Zullen ze gevolgen hebben? Dat lees je in...