'Gadverdamme!' Ik schrik wakker en zie Michael in de deur opening staan. Luke ligt nog naast mij te slapen. 'Wat is er?' vraag ik nog half slapend. 'Jij, Luke, naakt!' gilt hij. Snel trek ik de deken verder omhoog. Michael gaat bijna 'dood' van het lachen. 'Niet grappig! En nu opzouten' gil ik en lachend loopt Michael weg. Luke schrikt wakker. 'Te laat' mompel ik. 'Wat?' 'Michael stond hier net.' 'Wat deed hij nou weer hier?!' 'Vergeten te vragen. Ik was te druk met hem de kamer uit de werken omdat we allebei nog naakt zijn en hij dat nu waarschijnlijk tegen iedereen aan het vertellen is!' Luke grinnikt. 'Laten we ons dan maar aankleden' zegt Luke en drukt een kus op mijn wang. 'Eerst douchen.' 'Ik ga mee!' Ik grinnik en samen lopen we naar de badkamer. Ik zet de douche aan en stap er gelijk onder.
'Ik wist niet dat jij een tattoo hebt' zegt Luke als ik mijn haren aan het wassen ben. 'Gisteren laten zetten. Lang verhaal, leg het nog wel uit.' 'Oké.'
Na het douchen lopen we naar de lobby waar iedereen al zit te wachten. 'Eten!' gilt Niall en we lopen meteen achter hem aan naar het restaurant, waar we gaan ontbijten. Iedereen staart ons, mij en Luke, de hele tijd aan. 'Wat?' vraag ik als het eten bijna van mijn bord word gekeken. 'Dus, is het weer goed tussen jou en Luke?' vraagt Louis dan. Ik knik. 'We hebben een goed gesprek gehad' mompel ik. 'Dat zag ik vanochtend' lacht Michael. Ik voel mezelf rood worden en leg mijn hoofd op tafel waardoor iedereen begint te lachen. 'Wat gaan we vandaag doen?' probeert Lukw dan van onderwerp te veranderen. 'We hebben tot half vier vrij, dus we kunnen doen wat we willen' zegt Liam vrolijk. Iedereen knikt kort en dan word er overlegd wat we gaan doen. Het komt uit op shoppen! Die jongens vinden dat zo leuk! Dat snap ik op zich wel, maar dat jongens zo leuk vinden, vind ik nog steeds een beetje apart.
***
'Kate, dit is echt wat voor jou!' gilt Louis en houd een roze jurkje omhoog. 'Nee, dankje!' 'Vroeger droeg je altijd jurkjes!' gilt Louis. Ik loop naar hem toe. 'Gedraag je eens! Iedereen kijkt ons aan' sis ik. 'Misschien op dat ik beroemd ben?' 'Oja...' Louis begint te lachen en drukt het jurkje in mijn handen. Harry komt aan met een stel hakken. 'En nu passen' beveelt Harry die de hakken in mijn handen drukt. Ik word heg pashouder ingedrukt en kleed me dan toch om. Mijn mond valt open. Het jurkje is perfect en die hakken erbij maken het helemaal af! 'Kate! Ben je bijna klaar?!' gilt Louis. 'J-ja' stamel ik. 'Is het niet mooi?' vraagt Harry. Ik loop het pashokje uit en draai een rondje voor de jongens. Allemaal staren ze mij aan. 'Het is perfect!' gil ik. De jongens beginnen te lachen. 'En nu omkleden we moeten nog naar meer winkels' zegt Niall en duwt mij terug het pashokje in. Ik kleed me om en Louis betaald voor mij het jurkje en de hakken. De rest van de vrij dag hebben we geshopt en Niall moest natuurlijk weer eten. Maar het was de leukste dag van de Tour tot nu toe!
JE LEEST
✔️Broken Glass L.H.
FanfictionEen nieuwe jongen komt bij je in de klas. Hij moet naast jou zitten en jij irriteert je aan hem. Hij maakt je leven niet makkelijk, maar als je op hem verliefd word? Hij blijkt grote geheimen te hebben. Zullen ze gevolgen hebben? Dat lees je in...