35

188 7 1
                                    

Vuile klootzak! Hij staat gewoon met die stomme trut te zoenen! 'Ik ga naar het hotel' mompel ik. Zonder verder nog iets te zeggen sta ik op en loop naar buiten. Ik houd een taxi aan en die rijd mij naar het hotel. 'Miss, are you okay?' vraagt de taxi-chauffeur. Nu pas merk ik dat de tranen over mijn wangen lopen. 'J-ja, I'm fine' zeg ik zachtjes en veeg de tranen weg. 'We zijn er' zegt hij dan. Ik betaal hem en loop het hotel binnen. Harry zit in de lobby. Natuurlijk..... 'Kate! Alles goed? Liam belde dat je wegging en hij maakte zich zorgen' legt Harry meteen uit. 'Ja ja, zal wel' mompel ik en loop door naar boven. 'Huil je?' vraagt Harry als we in de lift staan. 'Nope. Lijkt alleen maar zo' zeg ik sarcastisch. 'En wat heb je met je hand gedaan?' 'Niks. Ongelukje met Lux en een schaar.' Ongelovig kijkt Harry mij aan. 'Vraag het Luke maar.' 'Je spreekt 'Luke' uit alsof het een vies woord is' lacht Harry. 'Kan ik bij jou slapen?' Het is er uit voor ik het door heb. 'Hoezo?' 'Dat leg ik uit als ik nuchter ben' zucht ik en loop naar de kamer van Harry en Niall. Harry maakt de deur open en ik kruip meteen op de bank en val als een blok in slaap.

'Katie... Katie' word er bijna gezongen. 'Wat?' zucht ik en open mijn ogen. Harry hangt boven mij en ik ruik de geur van koffie door de kamer. 'Ik hoef geen koffie voor je het gaat vragen' mompel ik en begraaf mijn gezicht in het kussen op de bank. Harry gaat van mij af. 'Thee dan maar?' vraagt hij. 'Graag.' Harry komt aan met twee dampende koppen thee. 'Vertel.' 'Wat?' 'Gisteren. Luke.' 'Jij eerst. Louis en Briana.' 'Dan moet je bij hem wezen.' 'Goed. We waren gisteren uit en Luke was een meisje aan het schuren en toen ik nog een keer keek waren ze aan het zoenen. Ik heb gezegd tegen de rest dat ik ging en ben weg gegaan.' 'Klootzak' sist Harry. 'Zeg dit niet tegen de rest en ga ook niet naar hem toe. Ik kan dit prima zelf oplossen.' 'Prima.' 'Ik ga even naar Lou.' 'Die..' 'Boeit me niet' onderbreek ik Harry. 'Die tattoo gaan we by the way vandaag halen' deel ik mee en loop de kamer uit. Bij de kamer van LiLo klop ik aan. Liam doet open. 'Louis..' 'Boeit me niet' snauw ik en loop langs Liam de kamer binnen, meteen door naar hun slaapkamer. 'Louis, wakker worden' zeg ik en maak hem ruig wakker. 'Wat?' vraagt hij slaperig. 'Wat is er tussen jou en Briana?' 'Niks' snauwt hij. 'Oké, dan zeg je niks, maar ik zal er achter komen' snauw ik terug en loop de kamer uit. Ik moet naar mijn eigen kamer om de douchen en mij om te kleden. Klaar om doe tattoo te halen. Ik loop de kamer binnen en zie dat Luke al wakker is. Hij zit achter de tv en kijkt naar how I met your mother. 'Hi, babe.' 'Klootzak' fluister ik. 'Wat?' 'Niks' snauw ik en loop naar mijn koffer om er kleren uit te halen. 'Is er iets?' 'Nee' lieg ik. Today is the day I am gonna be the bitch!


✔️Broken Glass L.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu