~Louis~
De boys en Kate lopen naar buiten. Het ergste is dat ze niet eens wist wie ik was! 'Gaat het?' vraagt Liam. 'Ja en nee.' 'Kate?' vraagt Harry. Ik knik. 'Het komt wel goed' zegt Niall. 'Ze krijgt het vast weer terug' zegt Liam. 'Ik hoop het...'~Kate~
'Misschien is het iets te vroeg, maar zou je bij ons willen wonen?' vraagt Ashton. 'Serieus?' vraag ik verbaasd. 'Ja!' gilt Michael. 'Heel graag zelfs!' 'Dan gaan we meteen je spullen halen' zegt Calum en hij trekt mij mee naar buiten. We halen mijn spullen op en ik ga slapen in de kamer waar ik vannacht ook sliep. Net als ik wil gaan slapen word er op de deur geklopt. 'Binnen' zeg ik. Luke komt mijn kamer binnen gelopen. 'Kunnen we praten?' vraagt hij zachtjes. 'Heel graag zelfs.' Luke doet de deur achter zich dicht en komt bij mij op bed zitten. 'Vertel.' 'Wat vond je van de jongens?' 'Ze leken me super aardig! Maar even tussen door en ik vind het helemaal niet erg, maar waarom noemde je me in het begin Katie? Het was nogal vervelend.' 'Ik.... Het moest. Ik kon er niks aan doen. Ik kende je alleen maar als Katie.' 'Kende?' 'Ja, ik had verhalen gehoord van wat vrienden, verhalen over Katie.' 'Oh.' 'Slaap lekker.' Luke geeft mij een knuffel en loopt dan mijn kamer uit. Luke liegt. Hij kan helemaal geen verhalen over mij gehoord hebben. In ieder geval niet van de mensen van school. Niemand zal het daar ooit over mij hebben.
Ik kruip lekker onder de dekens en val met een naar gevoel in slaap.Daar zit ik dan. Op een bank met mensen die ik niet ken. Alleen Louis ken ik, maar wat doet hij hier? Wat die IK hier? Ik ken al deze mensen niet eens. 'Kate, moet jij niet aan je huiswerk?' 'Ja mam' zeg ik. Mam? Zij is mijn moeder helemaal niet! Ik sta op en loop naar boven. Maar dat wil ik helemaal niet! Ik wil me omdraaien naar dat gaat niet. Ik knipper met mijn ogen en dan zit ik op de bank, thuis, met mijn vader, mijn moeder en Nina. Mijn moeder staat op en dan hoor ik een deur met een harde klap dichtvallen. Langzaam vervagen mijn vader en Nina. 'Verlaat me niet!' roept ik. 'Tomlinson's!' roept mijn vader nog en dan is hij weg. Weer knipper ik met mijn ogen en dan zit ik op de bank bij Ashton, Michael, Calum en Luke. 'Ik kende je al' galmt de stem van Luke. 'Tomlinson' galmt de stem van mijn vader. 'Kate!' roept Louis. Louis. Tomlinson. Louis Tomlinson.....
JE LEEST
✔️Broken Glass L.H.
FanficEen nieuwe jongen komt bij je in de klas. Hij moet naast jou zitten en jij irriteert je aan hem. Hij maakt je leven niet makkelijk, maar als je op hem verliefd word? Hij blijkt grote geheimen te hebben. Zullen ze gevolgen hebben? Dat lees je in...