~Harry~
Kate doet de deur open en ik schrik me dood! Haar hele shirt zit onder het bloed en haar armen ook. Ik kan haar nog net op tijd opvangen. 'Naar het ziekenhuis!' gilt Liam naar de buschauffeur. Ik leg Kate op de bank neer en begin als een bezetene haar wonden te verbinden. 'Wat.... Fuck!' zegt Louis. De bus stopt. Ik til Kate op en ren naar de buiten, het ziekenhuis in. Een zuster komt op mij afgerend en zegt dat ik haar moet volgen. Ik moet Kate op een bed neer leggen en moet dan de kamer uit. Ik sta voor het raam en staar naar binnen. De dokter hechten de sneeën en sluiten haar aan op van alles en nog wat. Een dokter komt naar buiten. 'Zijn jullie familie?' vraagt hij. 'Ja!' zeg ik meteen. 'Ze heeft diepe sneeën en daardoor veel bloed verloren. Waren jullie een minuut later geweest, dan had ik niet kunnen vertellen of ze het zou redden, maar voor nu is ze stabiel. Ik wil haar graag een nachtje houden.' 'Prima, maar wij blijven ook!' zegt Liam. 'Kunnen we naar haar toe?' vraag ik. 'Ja, maar houd het kort. Hoe meer rust ze heeft, hoe eerder ze weg mag.' Ik knik kort en loop dan naar binnen. Kate glimlacht een beetje als wij binnen komen lopen. 'Waarom?' vraagt Louis aan haar. Tranen springen in haar ogen. 'Luke... Ik zag hem zoenend met een meisje op de foto' zegt ze zachtjes. Ik ga naast haar zitten en pak haar hand, om haar zo een beetje te troosten. Ze glimlacht een beetje en ze veegt haar tranen weg. 'Hij is dit niet waard!' zegt Louis en Kate knikt. 'Ik weet het' zegt ze zachtjes. 'Probeer wat te slapen. Des te eerder mag je weg' zegt Louis. Kate knikt en sluit haar ogen.
'Serieus, Luke heeft een probleem!' roept Louis als we op de gang staan. 'Laten we eerst zijn kant van het verhaal horen. Hoe vaak hebben wij zoiets al wel niet mee gemaakt' zegt Liam. 'Te vaak!' gilt Louis en hij rent naar de bus. 'Ik ga wel' zegt Liam en hij loopt achter Louis aan. Ik blijf hier in het geval de toestand van Kate nog veranderd. Echt vreselijk dat ze zoiets gedaan heeft! Ze had er gewoon over moeten praten, ook al weet ik dat het heel moeilijk is in zo'n situatie.....
JE LEEST
✔️Broken Glass L.H.
FanfictionEen nieuwe jongen komt bij je in de klas. Hij moet naast jou zitten en jij irriteert je aan hem. Hij maakt je leven niet makkelijk, maar als je op hem verliefd word? Hij blijkt grote geheimen te hebben. Zullen ze gevolgen hebben? Dat lees je in...