Natuurlijk is diegene achter mij sneller en word gepakt bij mijn pols. Met een ruk draai ik me om en kijk in het gezicht van Harry. 'Laat me los.' 'Nee, Kate. Wij gaan praten' zegt Harry op een rustige toon, waar ik alleen nog maar meer geïrriteerd van word. 'Nee! Jij altijd met je stomme gepraat. Laat me gewoon gaan!' Harry schud zijn hoofd en gooit mij over zijn schouder. 'Styles! Zet. Me. Neer!' Roep ik kwaad en begin als een klein kind op zijn rug te slaan. 'Kate, ik zet je zo neer.' Harry begint te lopen en dan gaan we een gebouw binnen. Geen idee waar we heen gaan, want ik zie niks! Security kijkt ons lachend aan en ik werp ze alleen maar kwade blikken waardoor ze nog harder moet lachen. Dan zet Harry mij toch neer en doet de deur achter zich op slot. 'Talk' beveelt Harry. 'Waarom zou ik? Wat heeft het voor nut?!' 'Heel veel! En we gaan hier niet eerder weg voordat jij gepraat hebt' zegt Harry streng en slaat ze armen over elkaar heen. 'Goed' zucht ik. Anders kan ik hier nooit weg en ik wil en zal het concert zien! 'Toen ik Luke zag en hij glimlachte en zo blij was brak mijn hart in duizend stukjes. Hij weet van niks en ik kon het niet aan om hem zo te zien!' Harry knikt begrijpend, maar ik denk niet dat hij het begreep. 'Harry! Waar ben je?' roept een vrouw. 'Wie is dat?' 'Louise, onze visagiste!' Harry maakt de deur open en omhelst de vrouw. 'Hi!' glimlacht ze naar mij. 'Hoi.' 'Haz, mee komen.' Louise trekt Harry mee en Harry trekt mij weer mee. We komen aan in een kamer waar de jongens al helemaal klaar zitten. 'Waar is 5sos?' vraag ik. Ik heb geen zin om iedereen op te noemen. 'Aan het optreden' zegt Niall en trekt mij mee. 'Vanaf hier kunnen wij het concert zien zonder dat de fans ons zien' legt Niall uit. 'Vet!' Niall glimlacht. Ik kijk hoe de jongens optreden. 'Ik kan dit niet' fluister ik en ren weg. Ik ga een kamer binnen en doe de deur achter mij dicht. Ik laat me langs de muur naar beneden glijden en de tranen lopen over mijn wangen. Een glinsterend voorwerp valt op. Ik loop er naar toe en zonder er bij na te denken zet ik het in mijn arm en trek lichte strepen. Een klein beetje bloed komt er uit, maar het doet vreselijk pijn! 'Kate!' roept Niall. Fuck! Ik gooi het ding weg en hoop dat het bloeden snel stopt. Er word aan de deurklink gerammeld. 'Kate!' 'Ja.' Ik hoor mijn eigen stem gewoon trillen. Ik trek mijn mouwen naar beneden en doe de deur open. 'Gaat alles goed?' vraagt Niall bezorgt. 'Ja ja, waar is Harry?' 'Kom' zegt Niall en ik loop achter hem aan. We lopen weer naar de kleedkamer waar iedereen ons meteen aan kijkt. Ik loop meteen naar Harry en sla mijn armen om zijn nek. 'Het spijt me' fluister ik. 'Kate, je hebt toch niet....?' Ik knik alleen maar. Harry slaat zijn armen om mij heen en wrijft troostend over mijn rug. 'Wat jij met Louis deed, die tattoos, wil je dat ook met mij doen?' fluister ik. 'Weet je het zeker?' '100%.' 'Goed, dan gaan we zo snel mogelijk die tattoo halen.' Ik grinnik. 'Wil je tijdens de show tussen de fans staan of zo?' 'Heel graag. De verleiding lijkt me te groot en zorg alsjeblieft dat Luke niet in de buurt kan komen.' 'Doe ik. En ik zal niks tegen Louis zeggen.' Ik grinnik. 'Jo, Haz, ga je haar nog los laten of wat?' vraagt Louis lachend. Meteen laat Harry los en ik werp een dode blik naar Louis die nog harder begint te lachen. De jongens worden gehaald voor het optreden en ik loop met Paul naar het publiek. Het optreden begint en Luke heb ik niet meer gezien.
JE LEEST
✔️Broken Glass L.H.
FanfictionEen nieuwe jongen komt bij je in de klas. Hij moet naast jou zitten en jij irriteert je aan hem. Hij maakt je leven niet makkelijk, maar als je op hem verliefd word? Hij blijkt grote geheimen te hebben. Zullen ze gevolgen hebben? Dat lees je in...