43

255 8 2
                                    

Belangrijke A/N onderin!

'Mama!' roept Lizzy. 'Ik kom al' zucht ik. Ik sta op en loop naar de tuin. Lizzy is buiten aan het spelen samen met het zoontje van Louis, Ben. 'Wat is er?' vraag ik. 'Ben niet lief doen!' zegt Lizzy. 'Ben, wel lief doen, hé.' Ben knikt en ze gaan door met spelen. Ik loop weer naar binnen en begin alvast aan het avond eten. Van achteren word ik geknuffeld. 'Hey babe' zegt Luke. 'Hi! Hoe was het in de studio?' 'Goed en met kids?' 'Ook.' Luke drukt een kus op mijn wang. 'Mijn moeder en vader komen vanavond eten.' 'Komen Greg en Ben ook mee?' 'Nee, die zijn zelf met hun vriendinnen.' 'Wel gezellig!' Luke knikt. 'Kan ik ergens mee helpen?' vraagt hij dan. 'De tafel moet nog gedekt worden, Ben hoef je niet thuis te brengen want Louis komt hem halen en het eten is ook al bijna klaar, dus ik zou het eigenlijk niet weten.' 'Oké dan.' Luke begint mij te zoenen en ik klem mij benen om zijn heupen. Luke zet mij op het aanrecht. 'Kate! Luke! Waar zijn jullie?' gilt Louis. 'Verpester' moppert Luke tegen mijn lippen. Ik grinnik en ga van het aanrecht af. 'In de keuken!' roep ik dan terug. Louis komt de keuken binnen gewandeld. 'Dag, tortelduifjes' zegt Louis met een idiote glimlach op zijn gezicht. 'Die word nu wel een beetje oud' zeg ik en geef Louis een tik op zijn voorhoofd. 'Auw!' 'Sukkel.' 'Waar zijn de kids?' vraagt Louis dan. 'In de tuin.' Louis knikt en met zijn drieën lopen we naar de tuin. Ben en Lizzy zijn leuk aan het spelen. 'Ben, ga je mee?' vraagt Louis. 'Papa!' Ben springt op, rent naar Louis en knuffeld hem. 'Opa en oma toe?' vraagt hij dan. 'Nee, we gaan naar Harry toe.' 'Hawwy toe!' gilt Ben. Je kan zo zien dat het het zoontje is van Louis. Louis helpt ben met zijn jas en dan gaan zij weg. Net op dat moment komen Liz en Andrew binnen gelopen. 'Wat leuk om jullie weer eens te zien!' zegt Liz vrolijk en geeft ons allebei een dikke knuffel. Andrew volgt haar voorbeeld en met zijn alle lopen we de woonkamer binnen. 'Willen jullie iets drinken?' vraagt Luke. 'Bier!' roept Andrew. 'Doe mij ook maar' zegt Liz en Luke loopt naar de keuken. We leven echt in een bier zuipende familie :). Lizzy komt de kamer binnen gerend met een bal. 'Opa! Oma!' 'Lizzy, bal buiten' waarschuwt Luke die met bier de kamer in komt lopen. Lizzy brengt de bal naar buiten en komt dan weer binnen. 'Opa! Oma!' gilt ze nog een keer en geeft Andrew en Liz een dikke knuffel. 'Wat ben je groot geworden!' zegt Andrew. 'Ik ben ook zo veel jaar oud!' zegt Lizzy trost en steekt drie vingertjes op. 'Wat kan jij goed tellen!' zegt Liz blij. 'Jaa!' roept Lizzy en gaat tussen Andrew en Liz in zitten. Luke gaat er tegen over zitten en ik ga naast Luke zitten. The perfect family!

Voorlopig is dit het laatste deel. Ik zal hem op voltooid zetten, maar ik weet nog niet zeker of hij helemaal klaar is. Als jullie nog meer hoofdstukken willen moeten jullie even reageren. Ideeën zijn van harte welkom! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Stem en reageer! Xx

Ik wil bedanken voor het idee FlexinVerbond en SmilingAsh_ voor de cover :)

Fijne jaarwisseling iedereen! en een gelukkig en gezond 2016 :)

✔️Broken Glass L.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu