18

212 13 0
                                    

~Kate~

'Ik ben de vader van Louis en Kate!'  blijft het maar door mijn hoofd galmen. Allemaal zitten we zwijgend in de bus. Niemand durft of weet iets te zeggen. De bus stopt. 'We zijn er!' roept Troy vrolijk. Is hij dan echt mijn vader? Gadverdamme! 'Pak je spullen.' Allemaal pakken we onze spullen en lopen we achter Troy aan de bus uit. We staan op een groot landgoed met een enorm landhuis! 'Wat doen we hier?' vraagt Harry. 'Gewoon, een korte vakantie.'De rillingen gaan door mij heen, alleen al omdat hij praat! Ik sjok achter de rest aan. Als ik langs Troy loop, raakt hij kort mijn arm aan. Ik trek hem snel weg en ga tussen de jongens in lopen. 'Zoek allemaal maar jullie kamer op!' roept Troy achter ons. 'We gaan met zijn allen op één kamer' sist Louis. 'Ik vind het prima. We lopen snel naar binnen en beginnen met allemaal matrassen te sjouwen naar één kamer. Als we genoeg matrassen hebben, doet Louis de deur achter zich dicht en ik ga bij het raam staan. Ik zie Troy buiten bellen. Er komt een zwarte ranger rover aan gereden. 'Guys, hij is niet alleen' zeg ik zachtjes. Louis komt snel aan gerend. 'Dit gaat helemaal fout' fluistert hij. Louis pakt zijn mobiel en begint te bellen. 'Harry, bel Simon en Liam, jij belt Paul' zegt Louis tussen het bellen door. 'Wie bel jij dan?' vraagt Liam. 'De politie.' Mijn ogen worden groot. 'P-politie' stotter ik. Louis knikt. Ik kijk naar buiten en zie dat er nog een  auto aan komt rijden. 'Lou, kijk.' Louis komt weer naast mij staan. 'Sander' hoor ik door de telefoon. 'Sander!' roep ik vrolijk en gris de telefoon uit Louis zijn hand. 'Kate? Waarom bel je? Gaat alles wel goed?' 'Weet ik niet! Wat leuk om je te..' Louis rukt de telefoon uit mijn hand en loopt bij mij vandaan. Waar slaat dat nou weer op! Luke komt naast mij staan en slaat een arm om mij heen. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en staar door het raam naar buiten. Troy kijkt naar boven en glimlacht. Ik wil mijn middelvinger opsteken, maar bedenk dan dat het niet zo'n slim idee is. Troy en zijn mannen zijn in de meerderheid en ze staan hier dus binnen no-time voor de deur. Dit alles komt door mij. Het is allemaal mijn schuld. Als de jongens iets overkomt, dan is het mijn schuld! 'Lou, wat wil hij nou eigenlijk van mij?' 'Ik zou willen dat ik wist' zucht Louis. Troy kijkt nog een keer naar ons en loopt dan naar binnen. Na een paar minuten hoor ik voetstappen op de trap. De paniek slaat bij mij toe, maar ook bij Louis. Niemand weet waar hij toe instaat is, behalve wij tweeën. De voetstappen komen dichterbij en dan word er op de deur geklopt......

____________________________________________________________________________________

Cliffhanger!!! Sorry, kon het niet laten(hahahahahah)




✔️Broken Glass L.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu