38

199 9 0
                                    

Allemaal zitten we in onze hotel kamer, met Paul, en Harry, Luke en ik hebben net ons verhaal gedaan over wat we weten en denken. 'Laten we het nog even afwachten. Ik ga wel met die miss Benson praten en zal kijken of ik kan regelen of we de beveiligingsbeelden kunnen zien. Als Kate morgen nog niet terug is bellen we de politie' verteld Paul en loopt de kamer uit. Ik slik. Politie? 'We moeten rustig blijven' zegt Liam. 'Rustig blijven? Hoe kan ik rustig blijven als mijn zusje misschien wel ontvoerd is!' schreeuw ik. 'Lou, calm down. Ze komt wel terug. Kate is een slimme meid en laat echt snel wta van zich horen' zegt Niall. 'Thnaks, bro. Maar alles wat ik nu wil is dat Kate gewoon hier is' zucht ik. 'Me to' zegt Luke. 'Dus, wat kunnen we zelf doen. Ik ga hier echt niet zitten wachten tot Paul terug is, want dan kunnen we nog wel uren wachten' zegt Harry. 'Wie heeft haar voor het laatst gezien?' vraag ik. 'Ik ben met haar naar de tattoo shop gegaan en daarna ging ze naar jou, Lou' zegt Harry. 'En daar was ze, vroeg wat er was, snauwde haar af en zij ging naar Luke....' 'Waar ze dus uiteindelijk niet geweest is' maakt Calum mijn zin af. 'Ja, dat wisten nog niet' zegt Luke sarcastisch. 

Paul komt de kamer binnen met de dvd in zijn hand. 'Film kijken. Leuk' zegt Michael sarcastisch. 'Dit zijn de beveiligingsbeelden' zegt Paul en stopt de dvd in dvd-speler. Eerst heb je van dat oude krakerige beeld, maar dan word het beeld beter en zie je allemaal mensen in en uit lopen. 'Hoe laat ging Kate weg?' vraagt Paul. 'Geen idee. Ik heb helemaal niet op de tijd gelet. Misschien een uur of elf.' Paul knikt alleen maar en allemaal kijken we nu naar de film. Harry komt binnen gelopen met Kate en later loopt Harry weg met Briana. Een beetje pissig kijk ik hem aan, maar hij haalt zijn schouders op. Hij wilde Briana alleen maar helpen..... Even is het niet zo interessant meer tot dat een aantal mannen, groot, zwart gekleed, een soort bodyguards, het gebouw binnen lopen. 'Dat zijn vast die gasten!' gil ik. 'Goh' mompelt Luke. De mannen lopen weer het beeld uit en dan komen ze weer terug, met een meisje. 'Dat had Kate aan!' gilt Harry. Paul zet het beeld stop en maakt een foto met zijn mobiel. Hij zet de dvd weer aan en we zien dat Kate eerst heel rustig is, maar daarna begint ze woest te bewegen en die mannen te slaan. 'Dit is niet zomaar iets. We hebben een serieus probleem' zegt Paul. 'Ik ga meteen de politie in lichten en ik wil dat jullie hier blijven tot ik terug ben. Ik wil niet nog meer mensen verliezen' gaat Paul verder en loopt de kamer uit. Ik hoor een korte toon uit de kamer komen. 'Niet die van mij' word er een aantal keer gemompeld. 'Kate haar telefoon!' gilt Luke en allemaal beginnen we de telefoon te zoeken. 'Ik heb hem!' gil ik en zie dat er een berichtje is van een onbekend nummer. 

Weet dat ik dit doe voor een reden. Ze zal snel terug zijn, als jullie mij mijn gang laten gaan en geen politie inschakelen. Binnen een week is ze weer veilig thuis, mits jullie politie in schakelen. Dan zien jullie haar misschien wel nooit meer terug! 

'Paul!' gil ik en ren naar beneden. Hij is druk aan het praten met miss Benson. 'Sorry dat ik stoor' kom ik tussen beide en druk de telefoon in Paul zijn hand. 'Dan wachten we dat nog even af' zegt Paul en ik ren weer terug naar boven. 'Mate, wat was dat?' vraagt Niall. 'Een berichtje van die gene die haar ontvoerd heeft' zeg ik en geef de telefoon aan Niall, die het berichtje leest en de telefoon dan verder doorgeeft.  'Dan heeft die klootzak een week' zucht Liam. 



✔️Broken Glass L.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu