'Wat wil je!?' schreeuwt Louis door de deur. 'Doe normaal' sist Liam. 'Luister naar je vriend. Heb je na al die jaren nog niks geleerd?' vraagt Troy. Weer lopen de rillingen over mijn lijf, gewoon door de manier waarop hij het zegt. 'Wat wil je, pa?' vraagt Louis nu op een rustigere toon. 'Als je die deur open doet, kunnen we normaal praten.' 'Voor geen goud.' 'Er staan mensen buiten die de deur binnen een seconde open als je niet gewoon doet wat ik zeg!' Louis kijkt naar mij en ik knik kort. 'I love you' fluister ik tegen Luke en druk snel een kus op zijn wang. Louis maakt de deur open. Iedereen blijft staan waar hij staat. Niemand weet wat er zal gebeuren. Zodra Louis de deur open heeft gedaan doet hij twee grote stappen naar achteren. 'Je hebt dus toch wat geleerd' zegt hij tegen Louis en hij kijkt naar mij. Mijn hart gaat te keer en mijn ademhaling gaat sneller. Ik kan me nog maar een paar dingen herinneren, maar zoals mijn hart nu te keer gaat, weet ik dat er meer gebeurt is. 'Kate, kan ik even alleen met je praten?' Ik schud kort mijn hoofd. Luke's hand pak ik stevig vast. 'Wat zeg je?' 'Praat maar' zeg ik. 'Ik zei toch alleen.' 'En ik zeg van niet.' Louis kijkt naar mij en ik weet meteen dat ik een te grote mond heb gehad. 'Het spijt me, pap' zeg ik meteen. Ik walg van mezelf dat ik hem pap noem. Troy doet een stap naar achteren. Automatisch doe ik een stap naar achteren en ik bots tegen de muur aan. Fuck! Ik kijk uit het raam, te hoog om te springen. Dacht ik er serieus over na om te gaan springen? Wat heeft die vent allemaal gedaan met mij? Bang kijk ik naar Louis. 'Ik ga met je praten, als Louis er ook bij mag zijn' zeg ik zacht. 'Nee, alleen jij.' Troy loopt de kamer in. Harry en Louis gaan voor mij staan, maar die krijgen allebei een flinke klap. 'What the hell!?' roept Liam en alle jongens stormen op Troy af! Niall heeft nu ook een bloedneus. 'Stop!' gil ik. Iedereen kijkt mij verbaasd aan. 'Ik ga met je praten' zeg ik dan. Troy glimlacht. Dit is de meest domste keuze in mijn leven! Troy pakt mij ruw bij mijn arm en trekt mij mee naar de buiten. De deur gooit hij met een harde klap dicht. Troy krijgt een vieze glimlach op zijn gezicht waar ik helemaal kippenvel van krijg. Zonder iets te zeggen sleurt hij mij mee een andere kamer in. Het is helemaal leeg, op een matras na. Troy gooit mij de kamer in en laat mij all hoeken van de kamer zien. De tranen stromen over mijn wang.
~Louis~
Ik hoor Kate gillen en een heleboel gebonk. 'What the fack is er aan de hand?' vraagt Luke bezorgt. Ik weet precies wat hij aan het doen is... 'Louis, je moet het ons vertellen' dringt Liam aan. Ik zucht. Liam, Harry en Niall weten het allang! Maar goed, de andere boys moeten het ook weten. 'Er is iets dat jullie moeten weten....' begin ik. Ik vertel alles: hoe mijn ouders uit elkaar gingen, hoe hij elke keer dronken was en ons mishandelde. 'Wat hij nu moet ons moet weet ik niet, maar het is vast niet goed' sluit ik mijn verhaal. De jongens kijken mij aan. Niemand weet wat hij moet zeggen, wat nogal logisch is na zo'n verhaal. Harry heeft zelfs de tranen in zijn ogen! Hij wist het wel, maar lang niet alles. Kate is gestopt met gillen en het is nu helemaal stil. Ik vraag me af wat er aan de hand is.....
JE LEEST
✔️Broken Glass L.H.
ФанфикEen nieuwe jongen komt bij je in de klas. Hij moet naast jou zitten en jij irriteert je aan hem. Hij maakt je leven niet makkelijk, maar als je op hem verliefd word? Hij blijkt grote geheimen te hebben. Zullen ze gevolgen hebben? Dat lees je in...