38. Położysz się ze mną?

1K 100 34
                                    

Mam nadzieję, że rozdział się spodoba i zostawicie po sobie komentarze. Im więcej komentarzy tym szybciej rozdział.☺♥

Richard Walters - Young Folks

Widok Elen, zalanej w trupa, doprowadza mnie do szału. Jak mogła aż tyle wypić? Do tego ta krótka czerwona sukienka, która ledwo zakrywa jej tyłek... Co się stało z jej przyzwoitymi ubraniami? I ten kutas obściskujący się z nią na parkiecie... Obserwowałem ją od kilku dni, bo się o nią bałem, że zrobi coś głupiego. I proszę, nie musiałem wcale długo czekać aż coś odwali. Ciotka Helen załatwiła mi jakiegoś starego Mercedesa, którym teraz jeżdżę za Eleną. Na szczęście mnie nigdy na tym nie przyłapała, bo nie wie, że mam auto. Przyzwyczaiła się do tego, że jeżdżę motocyklem.

Pamiętam jak wtulała się w moje plecy, gdy jeździliśmy, szukając Hayley. Od tego momentu zacząłem coś więcej czuć niż powinienem i obdarzyłem ją zaufaniem. To w jaki sposób troszczyła się o mnie kiedy nie chodziłem do szkoły tylko czuwałem przy Hayley. Zastanawiałem się już wtedy jak może być dla mnie tak dobra, kiedy ja ją tak źle traktowałem. Ma nieziemskie serce. Nasz pierwszy pocałunek był jednym z najwspanialszych. Całowałem wiele dziewczyn, ale całując ją czułem się wyjątkowo jak nigdy dotąd. Jej usta niesamowicie dobrze współgrały z moimi. Dokładnie jakby były przeznaczone tylko dla mnie. Jednak, gdy myślę, że Malik ją całuje, mam ochotę zwymiotować. On na nią nie zasługuje tak samo jak i ja.

Śledziłem ją też tego wieczoru. Gdy tylko zobaczyłem jak wsiada do Minivana tak skąpo ubrana, cała krew we mnie zawrzała. Powstrzymywałem się, żeby jej stamtąd nie wyciągnąć siłą, co było trudne. Wszedłem tuż za nimi do klubu, zachowując dystans, żeby mnie nie zauważyła i to mi się udało. Bacznie obserwowałem jej poczynania zarówno siedzącej na loży jak i obściskującej się z tymi kolesiami, z którymi tutaj przyjechała. Nie obeszło mojej uwadze również i ich zachowanie w stosunku do niej. Rozpili ją, a ona nawet nie raczyła nie zgadzać się na kolejne ich propozycje zamawiania drinków.

I pomyśleć, że to ze mną jako pierwsza pił alkohol, wtedy na łódce. Choć nie wypiła za dużo to i tak się upiła. Nigdy nie zapomnę tego jak się wystraszyłem, gdy spadła do jeziora. Moja nie odpowiedzialna i nie ostrożna, Blondi. Prawie się utopiła. Dobrze, że w porę zareagowałem. Nie wybaczyłbym sobie, gdybym stracił kolejną osobę, którą ko... która jest dla mnie ważna. Tak, ona jest dla mnie niesamowicie ważna.

Taniec z tym lokowanym blondynem kompletnie mnie załamał, ale też wkurzył. Nie mogłem znieść tego, że jakiś kretyn ją obmacuje, a jej to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie, cieszy się jak szczerbaty do sera. Dotykali się w taki sposób, że lada chwila, a wylądowaliby w łóżku. Nie mogę pod żadnym pozorem na to pozwolić. Oprócz tej dwójki staram się także zobaczyć poczynania jej pozostałych znajomych i aż mnie wmurowuje, gdy jeden z nich, wysoki brunet dosypuje jej coś do drinka, który sam przyniósł, a ona go z jednym haustem wypija, po czym idzie z tym blondynem na parkiet. Mają szczęście, że za jakiś czas wracają z powrotem na lożę, a wtedy ja wkraczam do akcji.

Wykłócam się z nimi, powstrzymując się przed zdarciem cwanego uśmieszku temu palantowi, co jej coś dosypał i temu drugiemu, który ją obmacywał. Nie uchodzi na sucho także tej jej nowej koleżaneczce, którą przejrzałem, dzięki Kennie.

Kiedyś podwoziłem ją do miasta, a jej nagły wybuch mnie zaskoczył. Zobaczyła tą całą Lorien i zwyzywała ją od najgorszych. Mówiła, że zawróciła jej w głowie, a ona się w niej zakochała. To ją obwiniała za to, że stała się lesbijką. Tak, Kenna jest lesbijką. Według mnie Lora, czy jak jej tam było, tylko jej pomogła dostrzec, że jest innej orientacji. Pewnie zastanawia was dlaczego spędzałem z nią czas, wiedząc o tym, że ma inne upodobania seksualne? Zwyczajnie w świecie chciałem rozsłocić Powell, udając, że łączy mnie coś z Kenną. Chciałem sprawić, że będzie zazdrosna tak samo jak ja, kiedy migdaliła się na moich oczach z Zayn'em. Jak dobrze, że już nie są razem. Kamień spadł mi z serca, gdy Louis o tym wspomniał. Dzięki temu, że kręci z Care mogę dowiedzieć się nieco co słychać u Eleny. Lou to mój najlepszy przyjaciel i to jego najbardziej obdarzam zaufaniem. Co prawda nie zawsze mogę z nim pogadać normalnie, bo wszystko bierze za żart, ale kiedy potrzebuję pomocy, pomaga mi.

The Victim || H. S.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz