Soundtrack - Lorde „Bravado"
Prowadziłam spokojne życie w cieniu innych ludzi. Wszystko nagle się zmieniło. Zaczęłam uczęszczać na Blackburn College w Swansea.
Poznałam Potwora. Każdego dnia pokazywał mi jakim jestem bezużytecznym i bezwartościowym człowiekiem. Codziennie utwierdzał mnie w tym przekonaniu. Znęcał się nade mną fizycznie i psychiczne. Doprowadził, że stałam się wrakiem człowieka, którego nikt nie potrzebuje.
Tak naprawdę chciałam tylko skończyć szkołę i udać się na studia. Chciałam spełniać swoje marzenia. Za każdym razem On mi to wszystko utrudniał.
Kiedy chciałam wykrzesać z Niego choć odrobinę dobra, On mnie najzwyczajniej w świecie oszukał. Zrobił coś o czym nawet nie można było racjonalnie pomyśleć. Skrzywdził mnie tak wiele razy, jednak to był o jeden raz za dużo. Stałam się po raz kolejny pośmiewiskiem. Byłam pewna, że o tym co wydarzyło się między nami nikt nigdy się nie dowie. A jednak. Zrujnował całe moje życie. Jeden brunet z kręconymi włosami i zielonymi jak szmaragdy oczami. Zamienił moje życie w piekło, z którego ciężko jest się wydostać.
-Powiedz co czujesz. Pokaż, że Ci zależy żeby się zmienić. Oderwij się od przeszłości. Czasy bycia w domu dziecka skończyły się kilka lat temu. Wydobądź z siebie odrobinę dobra. Pozwól je w sobie zobaczyć. Czekanie na Ciebie jest jak czekanie na deszcz w środku suszy. Beznadziejne i rozczarowujące. Zmień się. Zapomnij o tym złym Harrym. Zacznij żyć i cieszyć się tym co masz wokół siebie. Inaczej skończy się to tym, że zostaniesz całkowicie sam. Odwrócą się od Ciebie wszyscy po kolei. Doceń to co masz.
-Elen, niczego nie rozumiesz. Nikt nie może we mnie zobaczyć dobra. Bo kiedy ludzie widzą dobro, oczekują go. A ja nie chcę spełniać ich zachcianek. Zrozum to.
-W takim razie czekanie na Ciebie jest bezcelowe. Żegnaj, Harry.
W tym momencie podjęłam najgorszą decyzję w swoim życiu. Nie wiedziałam, że skutki wypowiedzenia słowa „Żegnaj" będą tak wielkie. Myślałam, że wszystko zmieni się na lepsze. Byłam tak bardzo głupia. Wtedy zaczęło się moje wewnętrzne piekło i walka ze swoimi emocjami.
Wszystko się zmieniło. Nic nie pozostało takie same.
____________
A/N: Mam nadzieję, że będziecie czytać i głosować oraz komentować. Bardzo zależy mi na Waszych opiniach :)
Kocham xx
CZYTASZ
The Victim || H. S.
FanfictionHistoria opowiada o osiemnastoletniej dziewczynie, Elen Powell. Przeprowadza się do Swansea by podjąć naukę na Blackburn College. Zamieszkuje w starym internacie Hartpury przeznaczonym wyłącznie dla płci żeńskiej. Zmaga się codziennie z nowymi przes...