1. osa

1.7K 26 7
                                    

[A/N] Selle jutu ma kirjutasin siis, kui ma olin veel neliteist. Tekst võib olla vigane. Postitan selle täpselt nii nagu reidis oli. Sellest on näha, kuidas ma arenesin. Osasi on 44 (algselt oli mingi 28, aga ma olin tegelastesse liiga kiindunud). Neid osasi hakkan postitama iga päev. See on nagu 'fill-in' sellele ajale kui ma teisi jutte kirjutan, niiet põhimõtteliselt ma kopi-peistin selle jutu reidist maha. Head lugemist.

__________________________________________________________________________________

Tere mina olen Liilia.Ma olen 14aastat vana.Ema andis mulle selle päeviku,et ma oma mured siia üles kirjutaks.Mul on hea jume.Teised ütlevad et mu silmad on erilised.Mu silmad on lillad.Ma olen keskmist kasvu ja mu blondid juuksed ulatuvad õlgadeni.Aga välimus las jääb sinna paika.

Meil on rikas pere ja me elame suures basseiniga majas.Meie majas on 7 magamistuba 9 vetsu (neist 2 on vannitoaga),meil on köök koos söögitoaga ja suuur elu tuba.Ah et sa küsid et miks ma nii oma majast räägin?Ma räägin sellest majast nii kuna me elasime varem 3 toalises korteris.Sinna jäi maha palju mälestusi.Aga aitab sulle majast küll pärast räägin võibolla veel oma majast.

Koolis olen kõige populaarsem tüdruk.Kõik tahavad minuga sõbraks saada.Ma käin ringi oma kambaga:Mina(Lil),Merliisa(Merru),Anny(Änn)ja Sandra(Sannu).Änn on mu best.Mina olen ainuke meie kambast kellel pole poissi.Mul on kõik olemas ainult et mul pole poissi.Mul on neid olnud ka aga keegi pole mulle see ÕIGE olnud.Ma loodan et kohtun sellisega kes on mulle see ÕIGE,väga loodan.Muide mul on ka õde ning vend.Mu õe nimi on Steffi(Steff) ja venna nimi on Robb(Robby).Õde on minust 2aastat vanem ja vend on minust 2aastat noorem.Õnnneks ma ei ole pesamuna(Jeee!!!).Aga aitab oma pere ja sõprade tutvustusest.

Esmaspäeval koolis.

Änn:"Sau musi!"

Mina:"Sau Änn!Kuidas läheb?"

Änn naeratab: "Väga hästi.Tead,Alex kutsus mind ju kinno."

Mina: "Tõesti vä?Nii lahe! " ma muutusin kurvemaks ja ütlesin:"Oleks mul ka keegi..."

Änn:"Ära kurvasta ,Lil,küll sa leiad selle õige!Mulle ongi Alex just see õige."

 Nüüd tulid sinna ka Sannu,Merru ja Alex.

Alex:"Sau tibu!"ning suudles Änni.

Änn: "Sau jah!"

Sannu:"Kas täna pidi mingi uus poiss tulema vä?"

Merru: "Jahhh.Tahaks näha teda juba.Äkki on kenam kui Villu ;)"

Mina: "Kui ta on minu maitse ,siis sebin ta ära :D"

Merru:"Saab näha."

Esimene tund: Matemaatika.

Õpetaja tuleb klassi ja käsib kõigil istuda.Paari minutipärast jookseb sisse uus õpilane - Joosep.

"Palun vabandust et ma tundi hilinesin :$. Ma olen uus õpilane,Joosep."

"Vaadake et see tundihilinemine kombeks ei saa!Istuge sinna vabasse pinki Liilia kõrval."ütles õpetaja.

Ma naeratasin märgiks ,et mina olen Liilia.Ta istus mu kõrvale.Ta võttis oma asjad välja ning asetas lauale.Joosepil on pruunid geelis juuksed,sügavad helesinised silmad.Ta on suhteliselt pikk.Ta hakkas mulle kohe meeldima kui ta uksest sisse astus.Kui ta mu kõrvale istus siis ta vaatas mind ning naeratas mega kena naeratust.Ma armusin juba tema naeratusse.See oli kuidagi nii soe ja õnnelik kuid samas tema silmades oli kurbus,rõõm ja õnn.Ta oli lihtsalt liiga kena et minusuguse koletise kõrvale istuda.Jhh oma arust ma olen koledus kuigi teised ütlevad et ma olen üli kena.Joosep võttis paberi ja kirjutas kirja.Siis andis ta selle mulle ning ma hakkasin seda lugema.Seal oli kirjas:

Miks sinusugene kobedus üksi istub?

Sellepeale ma kirjutasin vastu:

Mu sõbrannad istuvad oma kuttidega ja ma olen siis üksi.(:

Ta luges selle läbi ja vaatas mulle üllatunult otsa.Ta kirjutas mulle veel:

Aga miks sul siis kedagi pole?

Selle peale ma naeratasin:

Sest kõik poisid kellega käinud olen pole mind hinnata osanud.Mõned peavad mind liiga nõrgaks ,ma mõtlen sisemuselt,mõned petavad,mõned on minuga ainult selle pärast.:$.

Ta rohkem ei kirjutanudki midagi.ta vaid ütles et räägime vahetunnis.

Vahetunnis.

Joosep tuli minu juurde ja...

________________________________________________________________________________

[A/N]

Sain sellele kunagi huvitava kommentaari kaa XD Siin see on:

Absoluutselt ei meeldinud! Liiga ilutsev. Mida tehaks 9 WC-ga?? Raamatu kirjanik sinust küll ei tule!

Ülejäänud kommentaarid olid tavalised: norm, hea, reidijärjekaks kõlbab...

Mul oli seda WC kommentaari päris lõbus praegu lugeda. LOL

P.S Täggisin selle jutu ka Huumori alla, sest see jutt ei anna minu meelest õiget jutu vormi välja :)

NB! Hakka mu fänniks ka Facebookis! Kliki EXTERNAL LINGIL! Või otsi lihtsalt x0xLikeMex0x

Minu järjekas LiiliastWhere stories live. Discover now