21. osa

383 11 3
                                    

Sikutasin oma telefoni taskust välja.Valisin oma ema numbri.Kutsub.Kuulen mingit nõmetat "Minu tooni" ehk siis tema tooni .

"Kuuldavus."

"Tere emps.Kuule nüüd on selline lugu ,et ma ei saa ööseks koju tulla sest tulin sõpradega mingisse maa kohta.Me oleme siin ..Maimu juures.See on üks mu paraleelklassiõe vanaema.Sa ei tea teda .Me jäime viimasest bussist maha.Kuule ema ma pean lõpetama sest Maie käsib mul magama minna .Tsau."

Panin kähku kõne ära.Me hakkasime kahekesi naerma.Ime et me ei olnud maas kõveras.Me naersime mingi 10 minta järjest.Me lõpetasime naermise.Õigemini Joosep lõpetas.Ta vaatas mind.

"..."sõnas ta ning ...

"See oli hästi tehtud!"sõnas ta ningkrabas mu sülle ning hakkas vee poole vedama.Ma siplesin nii et mis hirmus ,kuid ta oli tugevam.

"Kui sa ei taha kurdiks jääda siis pane mind maha ."hoiatasin ma teda.Joss ei teinud väljagi.Ma andsin talle veel natuke aega ja hakkasin kiljuma.Kuid ta ei teinud sellestki välja.Ta kiirendas sammu.

"Kas ma saan sind kuidagi peatada?"küsisin.

"Jaa."

"Millega?"

"Arva ära."ütles ta mulle kavalalt silma vaadates .Ma sain vist aru.Ma suudlesin teda.Liibusin tema vastu.Ta lasi mu jalad lahti ning haaras mult ümbert. Me suudlesime umbes paar minutit kuid see tundus igavikuna .Kui me lõpetasime vaatasin talla kavalalt silma ning pistsin jooksu - pingi poole tagasi .

"Oota nüüd! Kuhu sa jooksed?"hüüdis ta samalt kohalt.

"Sinu eest ära.See suudlus oli lahti saamiseks."

"Ah et nii."ütles ta ning hakkas mu poole jooksma.Kuna rannas oli lai liiva riba ,jõudis Joosep mulle veel liiva peal järgi.Meie taga ajamine lõppes sellega et me olime mõlemad liival pikali.Me mõlemad naersime.Me pikutasime seal hämaras liival.Siis me otsustasime Joosepi poole minna .Me hakkasime minema.Me hiiliseme läbi naabrite õue ja läksime majja.Me vaatasime telekat - mina Joosepi kaisus.Ühel ajal ma vist j...

_______________________________________________________________________________

[A/N] 23 veel

Minu järjekas LiiliastHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin