Lõpuks läks mu padi katki.Kõik kohad olid sulgi täis.Ma läksin ,lausa jooksin Joosepi juurde ning suudlesin teda.Sel hetkel olime ainult meie kahekesi.See tundus igavikuna mis olekski võinud kestma jääda.Kuid siiski see lõppes.
"Mille eest?"
"Niisama."vastasin.
Ma vaatasin kella kell oli seitse(hommikul).Ma tegin ettepaneku jalutama minna.Me siis läksime.Me läksime jälle läbi tagaaia ja naabriteõue.
.... Me läksime läbi pargi mereäärde.Päikä juba paistab.Ilus.Ma vaatasin Joosepi poole.Ta päikest peegeldavad silmad jälgisid mind .Gaaš!Ma punastasin.Selle peale ma naeratasin.Ka Joss naeratas.Me lähenesime üksteisele ja me suudlesime."I am feeling butterflays!"oli mu kohene mõte.XD.Naljaks eks.Kallis päevik ma lugesin su läbi.Algusest peale ma olen natuke muutunud.Ma ei ole seda ise selle ajaga tähele pannud.Praegu mil ma kirjutan sinu sisse endast oma pehmes voodis hakkasin mõtlema kuidas sai Daisy teada et mina ja Joosep oleme haiglas.Kuidas?Ta oleks ju pidanud siis teadma et ma nii palju muutun .No ma kirjutan siis edasi mis sai.Loogišh ju et suudlus ka see suudlus lõppes muidu ma ju ei kirjutaks sulle hetkel.Imelik on et ma ei saa enam endast ka aru.Ühel hetkel hakkan lihtsalt segast peksma.Heast peast millegist muust kirjutama.Aga kirjutatut ma ära ka ei kustuta.Sorry päevik et ma sind reostasin!Annad andeks?Andsid?Tore!.Ma jutustan sulle siis edasi.Me olime rannas ja ... Oota kallis päevik telefon heliseb!
Paari minututi pärast .
Oh isver see oli Änn.Ikka sama jutuga.Vabandas muudkui ette ja taha.Ma olin mingi umbes nii nagu bla-bla-bla-bla-bla.Saadsin ta pikalt.Keppigu siis Madisega edasi.Mind enam ei koti. "Tere mina olen Änn. Mina olen reedurist eks-parim sõbrants.Nimelt ma keppisin oma parima sõbranna poisiga ."Mängisin ma peegli ees Änni.Oi kui ta mind praegu näeks.Te nägu meenutaks Eskimot kellel on suhuvõtmis asend.XD.Ja mina ma naeraks .Ilmselt.Fakk mis mul sisse läks?Ma ju tavaliselt ei räägi ju nii.Ma lähen praegu välja. Varsti näeme päevik .
________________________________________________________________________________
[A/N] 21
KAMU SEDANG MEMBACA
Minu järjekas Liiliast
Romansama ei kujuta ette mida 14-aastane mina siia kirjutaks...