2. osa

721 24 14
                                    

Ta rohkem ei kirjutanudki midagi.ta vaid ütles et räägime vahetunnis.

Vahetunnis.

Joosep tuli minu juurde ja...

... kutsus mind vaiksemasse kohta - õue kooliaia ääres olevatele pinkidele.Seal ta tahtis minust rohkem teada saada.

,,MA olen siis Liilia,võid öelda lihtsalt Lil.Olen 14.Mul on õde ja vend..."ja blah-blah-blah..

Üle viskas.Miks mina pean ainult rääkima.Ta võiks ju endast ka rääkida.Terve mu jutu käigus ta jälgis mu suud kuni ma lõpuks pea ära pöörasin.Siis kui ta minu juurde istuma tuli siis ma kuulsin kuidas miski tegi sees PÕKS-PÕKS-PÕKS... Ma ei tea mis mul sisse läks.

,,Kuule aitab minu mulast.Räägi endast ka."

,,Okei siis.Olen siis Joosep,hüütakse Jossiks.Olen ka 14 suvel 15.Mul on suur pere.Elan Kase tänaval.Varem elasin teises linna otsas Vabaduse tänaval.A kle kus sa üleüldse elad?"

,,Ma ei elagi.(naer)Tegelt ma elan ka Kase tänaval.Maja nr 24."

,,Kle me oleme siis ju naabrid.Ma elan Kase 25."

,,See suur kobe maja w?"

,,Sulle meeldib see maja?"

,,Ei tead.Loomulikult meeldib."

,,Kle lähme koos koju."

,,Davai."

Järgmine tund : Keka.

Täna on ujumine.Böö.Kurat!Ma jätsin asjad koju.Ah pohh.

 ,,Õpetaja ma ei saa ujuma tulla.Mul jäid...eem...Mul hakkasid päevad."Oi minge metsa kui keegi seda kuulis.Mark täis.Õpetaja saatis mind poiste tundi vaatama.

Ah jaa Joss on ka seal.Jee!

Poisid mängisid tunnis kossu.Pääris naljakas oli vaadata.Kogu aeg oli keegi midagi naljakat teinud.Ja kohe kõik naersin.Ma olin vahepeal sellistes naerukates et mine või metsa kännu otsa.Poisid said 10 mintsa varem ära.Ma läksin siis ka minema.

Ma läksin riietehoiu juurde ja jäin Merrut,Änni ja Sannut ootama.Pääris igav oli.Võtsin taskust MP3 ja hakkasin musa kuulama.Ma kuulasin:

Chris Brown ft. T-Pain - Kiss kiss

Ciara - Get up

Lenny Kravitz - I'll be waiting

Ashlee Simpson - Pieces of me

Viimast laulu ma laulsin kaasa.See on lihtsalt nii heade sõnadega.Järsku seisis keegi mu ees.Ma võpatasin ehmatusest.Seal seisis...

________________________________________________________________________________

[A/N] Siit näete isegi, milliseid laule ma kuulasin. Ilmselt olid need koguaeg repeat'i peal... minu puhul pole see ime.

Ja üks lihne kommentaar oli: hea 

kuigi ma ei lea, mis siin head oli... 

NB! Hakka mu fänniks ka Facebookis! Kliki EXTERNAL LINGIL! Või pane otsingusse lihtsalt x0xLikeMex0x .

Minu järjekas LiiliastWhere stories live. Discover now