"Ah jh.Miks mul kül just sellised juhtmed on?"
"Ei tea."
"Aga kas ema teab?Või isa?
"Mitte kumbki ei tea.Me teeme neile üllatuse.Senikaua kui kõht pole liiga suurütlen et söön liiga palju patoonikesi."Me mõlemad purskasime naerma.Sell hetkel tuli sisse...
Sell hetkel tuli sisse Joosep.Ta oli juukseid värvinud.Ta juuksed on nüüd mustad.Suht nunnu.Ta naeratas.
"Tere."
"Teree-tere vana kere!"ning me hakkasime naerma.
"Kuule ma peaks vist minema.Ma pean minema nüüd kaubamajja beebiriideid ostma."
"Okei."Steff tuli minu juurde ,noh, lähemale ning kallistas mind.
"Tsau!"
"Tsauki!Kuule tervita Eddyt ka."
"Okei ,saab tehtud."
Joosep tuli istus sinna toolile kus enne Steff istus.Ta istus seal vaikselt.
"Miks nii vaikne?"küsisin.Joss kehitas ainult õlgu.
"Kas juhtus midagi?"
"Ah ei midagi."
"Ära valeta.Ma näen seda su silmist."
"Ei ole midagi."
"TRA ÄRA VALETA!"
Selle peale ta võpatas. Ta vaatas mulle üllatunult otsa.
"No okei.Ma räägin siis."
Ta vaikis natuke,ilmselt kogus jõudu.
"Ma...noh...Ma armastan sind!"Ma hakkasin naerma .
"Miks sa siis nii tõsine oled?"
"Sest sina ju armastad ... Madist."Kui ta Madise nime ütles hakkasin ma nutma.Ta tuli kähku minu juurde ja istus mu voodi servale.
"Kas ma ütlesin midagi valesti?"
"Ei ole.Lihtsalt ma ei kannata teda enam silma otsaki.Kuradi siga,ronis mu parima sõbrannaga,ei ex-bestiga voodisse.Siis ta veel väidab et armastab mind ja..."Ma ei saanudki lauset lõpetada kui ta vahele segas.
"Kas sa oled temast rase?"Mul vajus karp lahti.
"Miks sa nii arvad?"
"Sest mu esimesel päeval siin koolis sa ju kirjutasid et kõik tahavad suga koos olla ainult seksi pärast.Ja nüüd ütles et su õde ütles et läheb beebiriideid ostma."
"Mina ei ole rase,"ütlesin pea raputuse saatel ,"Minu õde on.Ma saan tädiks!"Viimast lauset karjusin jälle üle palati.
"Ega sina ei valeta?"
"Krt ma ei oskagi valetada.Kui ma valetan lähen ma näost grillpunaseks."
Selle peale Joosep naeratas.
"Upsii,see oli ju mu väike saladus!"
Selle peale me hakkasime mõlemad naerma.
"Liilia,Millal sa välja saad?"
"Arst ütles et üleüleülehomme."
"Tore!"
"Siin on ilgelt igav."
"Usun."
"Kuule..."
"Noh?"
"...Seda et..."
________________________________________________________________________________
[A/N] *Ding-dong-ding-dong* Kommentaarinurk... *Ding-dong-ding-dong*
Mu sõbranna oli ainuke, kes kommenteeris. Tema kommentaar:
Luigiii pane edasi !
*Ding-dong-ding-dong*
Tundub, et hakkasin Grammatika tunnis õppima, lause ehitus (otsekõne) on paranenud.
ESTÁS LEYENDO
Minu järjekas Liiliast
Romancema ei kujuta ette mida 14-aastane mina siia kirjutaks...