3. osa

648 21 5
                                    

Ma läksin riietehoiu juurde ja jäin Merrut,Änni ja Sannut ootama.Pääris igav oli.Võtsin taskust MP3 ja hakkasin musa kuulama.Ma kuulasin:

Chris Brown ft. T-Pain - Kiss kiss

Ciara - Get up

Lenny Kravitz - I'll be waiting

Ashlee Simpson - Pieces of me

Viimast laulu ma laulsin kaasa.See on lihtsalt nii heade sõnadega.Järsku seisis keegi mu ees.Ma võpatasin ehmatusest.Seal seisis...

...Joosep.Veits mark hakkas.Ta ju kuulis mind laulmas.Sellepeale ma ütlesin kohe: "Tere!" ja naeratasin.Ta vaatas mind imelikult.

"Tere jah . Kas sa laulad kuskil kooris või et sul nii hea lauluhääl on ?"

"Eem...Tegelt ma käin laulmas küll aga segakooris."vastasin ruttu."Tahad,tule kaa."

"Võmalik et tulengi."sõnas ta.

"Tegelt oleks tore."ütlesin , "Tegelt olekski tarvis poisse juurde.Neid on nii vähe."

"Vaatab veel.."ütles ta, "Kuule mis tund hakkab?"

"Vahetund.Ja siis on Vene.Sa õpid ka venet?"

"Jaah.Mul on see puhas viis sest mu eelmises koolis oli meie klass venekeele kalduvuses.Vot taak."

Siis nägin et Merru,Änn ja Sannu tulevad.Läksin nende juurde ja me tegime koos "Tupsukalli" e grupikalli.Siis läksime koos puhvetisse jättes Joosepi riietehoidu.

"Kuule ,Lil, Kas a meeldib sulle?"küsis Sannu.

Ma kehitasin vaid õlgu."Tra,ma ei tea ise ka kes mulle meeldib või ei.Ma ei ole selles kindel."mõtlesin ma.

"Minu arust te mõlemad sebite te mõlemad üksteist."nüüd ütles seda Merru.

"Kuulge ma ei tea ise ka seda.Küll aeg näitab seda."ütlesin kindlalt.

"Kuulge jätame ta sellega rahule,"päästis Änn mu,"Äkki teeks mingi peo."

"Davai. Olen nõus"ütlesin kähku."Aga kelle juures?Millal?"

"Homme minu juures kell 20.30 alustame."ütles Änn .

"Me kõik siis ütleme vanematele et jääme sinu juurde ööseks?"küsis Sannu.

"Muidugi,öelge oma vanematele et teeme pidšaama(vist kirjutatakse nii)peo."ütles Änn.

"Kutsume kellegi veel?"küsisin. 

"Kutsume Alexi,Villu ja Taavi.Ok?"küsis Änn.

"Kle kutsume Joosepi kaa!"ütles Sannu.

Änn vaid noogutas selle peale ning teised vaatasid paluvalt minu poole.

"Miks te minu otsa vaatate?Mina teda kutsuma ei hakka see oli teie mõte juu."

"Missiis?Sina saad siis ju temaga koos olla."ütles Sannu.

"No kuulge...Määrite teda mulle pähe vä?..(teised ei teinud sellest kuulmagi)Ok kutsuge ta siis.Mina teda kutsuma ei lähe."

"Okei!"ütles Merru võidukalt.

 Peale tunde .  

Hakkasin gardeka poole minema kui keegi mu nime hüüdis.Vaatasin hääle suunas.See oli Madis,minu ex.

"Mida sa tahad?"küsisin tüdinult.

"Ma mõtlesin et võiks natuke vanu aegu meenutada.Meil oleks täna saanud 5 kuud."sõnas ta.

"Olgu, aga kus?"pärisin uudishimulikult ,sest tema ju jättis mu maha.

"Kuidas oleks peale segakoori?"

"Olgu"

"Tsau siis praegu."

"Tsau jh"

Läksin võtsin oma jope vahetasin sisejalatsid ketside vastu.Mu ketsid on roosad ja peal on mõned südamed.Need olid poes ju niiii armsad.Hakkasin kodu poole minema .Läksin juba tänavale kui jälle mind hüüti.See kord oli see Joosep.

"Oota!Me pidime ju koos koju minema."

"Aa!Upsi unustasin."vabandasin end.Ta saatis mind ukse ette ja läks seejärel oma koju.

 Õhtul  .  

Praegu siis segakooris. Joosep tuli kaa.Madis kaa. Ma ei tea ka kes mulle rohkem meeldib kas Madis või Joosep?Mõlemad sattusid ühte häälde.Ma läksin vetsu.Üsna enne laulmise lõppu.Mulle järgnes Madis.Kui ma vetsust välja tulin oli ta ukse taga.Ta võttis mult kätest kinni ja lausus:

"Ma armastan sind ikka veel."ning suudles mind.See suudlus oli sama hea kui vanasti.Me suudlesime oma 2 mintsa.Siis ma lõpetasin selle suudluse.

"Ma ei tea kas ma saan sulle andestada."laususin"Sa tegid mulle nii palju haiget."Üks ainuke pisar jooksis üle mu põse.

Ta pühkis selle pisara ära ning vaatas mulle sügavalt silma.Ta kallistas mind.Seejärel suudles ta mind veel kirglikumalt.Seekord lõpetas selle suudluse uksepauk.Uksel seisis natuke vihane Joosep.

"...."

________________________________________________________________________________

[A/N]

Peale seda osa kommenteeris mu sõbranna: 

Luigii mix sa nii teed see oloex päris valus mats Joosepile!!! sa oled õel!!!!

Hiljem sain teada, et ta lasi seda ka oma emal lugeda... Pidin maa alla vajuma, sest sel ajal ma olin väga ropu suuga ja kasutasin seda kõike ka oma jutus ...

NB! Liitu mu fännilehega Facebookis! Kliki EXTERNAL LINGIL või otsi lihtsalt x0xLikeMex0x

Minu järjekas LiiliastWhere stories live. Discover now