"Kuule,tegelt on mul sulle ka üks küsimus."
"Tulista."
"Kuidas Daisy teadis haiglasse tulla?"
"Ma ei tea.Ma ei teadnud et ta siiakanti tuligi."
"Aga ta pidi siis ju arvama et sina oled haige mitte mina."
"Üsna loogiline.Kuule unustame nüüd Daisy,sest praegu oleme ainult sina ja mina."ütles ta ning suudles mind.Loomulikult ma suudlesin vastu ka.Mee muudkui suudlesime ja suudlesime kuni lõpuks amelesime.Ja mis kõige kurvem.Nii hea oli olla kuni ...
mu väärakas mobiil helises .
"Sorri ."vabandasin Joosepi ees .
"Pole midagi .Võta vastu ."
Ma võtsin telefoni vastu .Muide Sannu helistas .
"Tere tibuke."
"Teretamiseks pole praegu aega."vuristas Sannu .
"Miks siis ?On midagi juhtunud?"
"Änn on praegu kõrge pinge posti otsas ja tahab alla hüpata ning ta ütles et ainult sina võid ta sealt päästa."
"Shat app .(kirjutasin häälduse .)Minu pärast või?"
" Jaa ..Eii ...see tähendab jah ,osaliselt.Sina ju ei andestanud talle ja Alex jättis ta ka maha."
"Okei ma tulen.Lase talle öelda või ütle ise et ma olen seal umbes 15 mintsa pärast ."
"Tsau ."
"Tsau."
Ma panin telefoni käest ja ohkasin.
"Ma pean minema ."sõnasin vaikselt .
"Kuhu?"
"Kõrgepinge osti alla võibolla ka otsa."
"Sa teed nalja?"
"Ei tee.Änn on kuskil seal üleval ja mina pidevat olema see kes saab ta sealt päästa."
"Siis pead sa loomulikult minema ."
"MA ju lähengi .Sina ole siin ja hoia uks haagis .Kui ma tulen siis teed ukse lahti ning lased mind sisse.Sa ju peaksid mu hääle ära tundma."
"Ikka ."
Ma andsin Joosepile põsemusi ,haarasin oma pusa ja läksin.Jõudsin 10 mintsa pärast kohale.Rahvast oli palju.Ma sumasin läbirahva.Ma nägin Sannut ning läksin ta juurde. Ta käskis mul kohe minna politseinike juurde .Läksin siis politseinike juurde ja nad saadsid mind tõstuki korviga ülesse .
"Änn ole normaalne ja tule alla ."
"Miks ma peaksin."
"Sest mina ütlen nii."
"Ei tule.Mine alla ja ole oma Joosepiga õnnelik ja ära mind tähele panegi ,mina olen ju tühi koht ."vimast lause poolt sõnas ta suhteliselt irooniliselt.
"Ei Änn - sa ei ole tühi koht .Ma hoolin sust ikka ju .Ole nüüd mõistlik ja tule alla ."
"Ei tule."
"Änn ,kuule miks Alex sind maha jättis?"
"Sest jättis ,tal on nüüd Anett ."
Kui ma seda kuulsin - oli esimene mõte Thank god . Aga ma ei saanud seda ju välja öelda.
"Kas sa rääkisid talle lapsest?"
"Jah .Selle pärast ta mu maja jättisgi ."
"Aga kas Madis teadis et sa rase olid?"
"Ei ."
"Aga äkki oleks ta seda last väga tahtnud."
"Ei tea ."
"Oled sa kindel et sa Madise vastu midagi ei tunne ?"
"Ei ole .Ma pühendusin Alexile."
"Niisiis teeme nii et sa tuled siit praegu alla , lähed koju magama ning hommikul räägid Madisega.Nõus?"
"Nõus.Aga ma ei saa siit ära."
"Oota ma lähen all ning saadan kellegi sulle järele."
"See on hea mõte,"tunnistas Änn.Maari minuti pärast ,kui ma olin maapeal olnud jooksis Änn minu juurde ja kallistas mind. Ma ei saa aru miks ta mind kallistas.Mingu kallistagu seda koeraga tädikest ,kes seisab seal pool või seda nutvat poissi seal .Mida v*ttu!See on ju ...
_____________________________________________________________________________
[A/N] See oli algselt viimane osa. Liilia sai surma, kui ta Änni päästis...
16 osa veel... Kui lisan iga päev 2 osa, siis 8 päeva veel...
YOU ARE READING
Minu järjekas Liiliast
Romancema ei kujuta ette mida 14-aastane mina siia kirjutaks...