17. osa

460 14 2
                                    

Muideks ma ju käisin mingil lehel kust sai vaadata kes ma eelmises elus olin.Ma olin eelmises elus ka naine.Elukutseks oli meremees, potissepp, kokk, ehitaja.Sündisin Kanadas u 1750.
XD.Nii ammu.Lahe.Ei tea milline telefon mul oli?Kas mul üldse oli telefon.Mis ma siin ikka plädisen ma pistan nüüd magama.

 Ommik . 

....
Ma ärkasin ja ma nägin enda kõrval lillekimpu.Seal oli ka kiri.
"Kõige kenamale printsessile.Armastusega,Sinu Joosep."
Ma lugesin seda mitu korda.See tõi mu näole suure laia naeratuse.Ja lilled lõhnasid ka hästi.See on nii armas tast. Igav on noh .Täna on vist juba reede.Ma ei tea kah.Äkki on laupäev?Ah vahet pole .Peaasi et siit kähku välja saaks.Siin on nii sitad toidud.Mingi hommikuks kaerahelbe puder mille peale on pandud või ja see või on sulanud.Jäiks! Tahaks täiega koju.Võtsin jälle läpaka ette.Läksin Youtube'sse.Kuulasin mingi sitaks musa.Ma kuulasin:
Ida Corr vs. Fedde Le Grand - Let Me Think About It
Daft Punk - HARDER BETTER FASTER STRONGER 
Freemasons - Uninvited
Ciara - Oh
Ja Nii Edasii..
Lõpuks viskas laulude otsimisest ja panin Power Hit radio mängima.Sealt tuli palju tantsumuusikat.Ma olen unustanud mainimatta et ma kuulan ka tantsumusa . Lemmikuid polegi.Kui muusikast rääkida siis ma võiksingi platrama jäädagi.:D
Käisin jälle reidis.Midagi põnevat polnud.Mõttetu koht on.Feimi pole ka juurde tulnud. Mul on nagu täielik kodu igatsus.Tahaks minna poodi ,shoppaks veitsa.Mul oleks vaja palju uusi asju.Keegi võiks tulla.Vaevalt et keegi praegu tuleb,kell on alles ju 8.34.Raudselt kõik magavad.Tahaks täiega suve.Ma arvan et suvel on nii palju tegemist et ma ei saagi sulle enam kirjutada ,kallis päevik. Ma olen veits unune veel ma tukun  natuke.

 2 tunni pärast . 

Ma nüüd siis ärkasin.Ei tea kas keegi on vahepeal siin käinud ka või?Näha küll pole.Eino nii palju siis minust hoolitakse.Ma võtan oma läpaka kätte ja vaatan mis päev täna on.Täna on reede.No liigish siis et kedagi pole minu juures.Joosep on koolis,Merru ja Sannu ka.Ema ja isa on tööl.Steff on kuskil mai tea kus ja Robb on ka kuskil.Ei tea miks Robb pole siin käinud?Äkki ta ei teagi.Kutsuks Steffi siia.Ma võtan siis oma telefoni ning helistan Steffile.
"Steff kuuleb."
"Tere helistame elektrijaamast.Teil on eelmise kuu arve maksmata."
Tegin oma hääle võimalikult jämedaks.
"Oma teada me maksime selle ära."sõnas Steff  murelikult.
"Aga asi on selles et ma ei helista elektrijaamast vaid haiglast."
"Lil,ära lollita.Ma mõtlesin et asi on tõsine."
"Sorri.Kuid kui sulle helistaks mingi kamina tegija ja käsiks sul pea ahju panna kas sa siis paneks ka?"
"Ikka.Mis tahtsid?"
"Kas sa siia ei viitsi tulla?Ilgelt igav on."
"Olgu ma tulen siis."
"Mis ajal?"
"Kuidas oleks kohe."
"Väga hea.Tsauki praegu."
"Tsau."
Ma ei saa aru kuidas Steff aru ei saanud aru et ma olen Liilia.Irw.

Minu järjekas LiiliastWhere stories live. Discover now