15. osa

445 13 3
                                    

"Tupsukalli!"hüüdsin ning kallistasin teda.Ta kallistas vastu.Me hakkasime mõlemad naerma.

"Mille eest see veel oli?"

"Ee..Niisama."

"Niisama ei lenda lind ka taevas."sõnas ta oma musti juukseid sasides.

"Tuju tuli.Kui siin oleak kasvõi mingi fucking Änn olnud siis ma oleks teda ka kallistanud.Kuigi ma ei suuda teda nähagi.Fuka!"ma väristasin end.

"Tead mul on sulle ka üks salajutt."ütles ta kavalalt.

"Noh räägi siis."

"Siis räägin kui sa mulle lähemale tuled."

Nihutasin end talle lähemale.Ta sosistas mulle,:"Ma tahan sulle midagi tõestada."ma vaatasin talle küsivalt otsa.Ta tuli lähemale.Ta vaatas mulle silmadesse ,naeratas ning suudles mind.Ma suudlesin vastu.Ta...

Ta võttis mu ümbert kinni.Kohe tuli soojus mu kehasse.See oli mõnus. Ma tahtsin et see kestaks igavesti.Kuid siis kuulsime ukse pauku.Me lõpetasime automaatselt kuna me mõlemad võpatasime.Me vaatasime ukse poole.Seal seisis keegi võõras.Sellel võõral olid pisarad silmas.

"Joosep... kuidas sa saad olla selline?Ja mina arvasin sa armastad mind.Oleks pidanud seda varem aimama."

"Daisy,oota!Ma võin seletada."

"Mind ei ole siin."ütlesin ,panin end pikali ja tõmbasin teki üle pea.Nad vaidlesid.Nad vaidelesid ainult minu pärast. 

"Tead ,Joosep,ta on sul juba kolmas kellega sa meie suhtes oled kõrval hüppe teinud.Kuna kolm on kohtu seadus siis ma jätan su siin ja kohe maha.Vot tak.Pakaa!"

"Eii..Daisy oota !"

"Ei oota ma siin midagi.Hüvasti!Sama sõna sullegi sa kuradi hoor."

Daisy lahkus.Ma tõstsin teki pealt ära.Joosep tundus olevat päris räsitud.

"Sa hoolisid Daisyst väga."

"Jah.Meie suhe oli kestnud juba aasta."

"Ohoo.Ja mina olin suhte lõpp."

"Ei ole.Ma ei tundnud ta vastu eriti midagi.Meie vahel oli vaid kiindumus."

"Arvad?"

"Jaa."

"Aga mis minust saab?"

"Vot seda ma ei tea."sõnas ta ülikavala näoga.

"Tule siia."

"Davai."

"Mul on sulle üks küsimus."

"Noh lase tulla!"

"...."

_______________________________________________________________________________

[A/N] Vaadake videot kaa ->

Minu järjekas LiiliastWhere stories live. Discover now