"Ja kes sina oled?"
"Robb,sinu vend."
"Ah kui tore,terve famiilia on koos .Kes veel?Kas kellelgi on veel soovi olla minu perekonnast 'Ma vaatan et mu pere paljuneb päris kiiresti,alles oli mul ainult õde ,aga nüüd ...nüüd terve suguvõsa!Hästi panete ikka!" Järsku mul hakkas täiega paha.Pilt läks mustaks ja imelik oli .Kuulsin veel kuidads mu nime hüüti.Teadvus kadus.
Ärgates oli palat hämar .Ilmselt oli hilisõhtu või varahommik.Keerasin pea paremale ning vaatasin aknast välja .Kuigi oli hämarik ,nägin puid .Need õõtsusid tuule rütmis.Kui keerasin pea vasakule märkasin ,et palati uks on lahti ja keegi seisab uksel.Äkki käis klõps ja tuba täitis ere valgus. Panin kähku käe silmade ette .
"What the ..?" pomisesin.
"Tere sulle kah," vastati mulle .Tõstsin kätt natuke ja hakkasin vaikselt silmi avama.Lõpuks mu silmad harjusid ka valgusega .Nägin enda kõrval noormeest.
"Kes sa veel oled?"pärin,kuna ma tõesti ei mäletanud ,kes ta oli. Kuradi mälukaotus !
"Kas sa ei mäleta?Kallis ,ma olen Joosep."
"Kas sa oled selles ka süüdi?"küsin kätt kõhule asetades.
"Süüdi."
"Aga miks sind polnud siin ,kui ma ärkasin?"
"Mul oli tegemist."
"Kas sa ...?" tahtsin küsima hakata ,kui ta juba küsis :"Mida?"
"Ah ,vahet pole,"vastasin ja palusin :"Kas sa saaksid mulle minust midagi rääkida?"
"Sinu nimi on Liilia . Sa oled 17 ,tähendab ,enne koomasse langemist olid 16. Sul on väga hea stiili tunnetus ja eelkõike oled sa mulle väga kallis. Me saame lapse."
"Kas sa tead ka kas ta on poiss või tüdruk?"
"Nad räägivad ,et see on poiss."
"Kas sa oled nime ka mõelnud vä?"
"Kusjuures isegi olen .Kuid ma arvan ,et sinul on paremad variandid."
"Näiteks mis nimesi sa mõelnud oled?"
"Näiteks Mart ,Martin või Joonas. "
"Kui Joonas ,siis võiks samahästi nimeks panna Joosep Juunior,"pakkusin.
"Arvad või?"päris noormees.
"Kui sa sellega nõus oled. Võib ka panna veel nimesi .Martin Joosep Juunior näiteks."
"Kuule aga teemegi nii .Mina olen sellega nõus igatahes. Et siis jääb Martin Joosep Juunior?"
"Jah,"vastasin ja Joosep tegi mulle põsemusi,"Kuule aga millal ma välja siit saan?"
"Kas lähen küsin?"küsis ta.Noogutasin talle.Ta kinkis mulle ühe suudluse ning lahkus palatist.Kui ta tagasi tuli,teatas ta ,et lähima viie päeva jooksul ,juhul kui kkõik testid on korras.
Kolm päeva hiljem
Jess! Ma saan täna välja! Joosep on igapäev kohal olnud ja mind toetanud.Testid olid korras.Seega tagasi koju. Ma lähen oma vanemate juurde tagasi ,kuidi Steff tahtis et ma tema juurde läheksin.Joosep tuli mulle järele ning viis mind koju.
2 kuud hiljem
Kuu aega tagasi sündis meile poeg.Nagu juba teadagi ,sai tema nimeks Martin Joosep Juunior. Joosep ja mina abiellume kuu aja pärast. See järel me kolime üürikasse ning hakkame seal õnnelikult elama.
ESTÁS LEYENDO
Minu järjekas Liiliast
Romancema ei kujuta ette mida 14-aastane mina siia kirjutaks...