"Selle haiguse tunnused on minestamine,nõrkus,meeltesegadus,sonimine ja kuutõbisus,vähene söömine,stress."
"Aga ma ju ei soni ega käi unes ringi."
See pikk tohter ei rääkinud minuga enam.Ta võttis mu ratastega voodist kinni ja hakkas seda uksepoole viima.
"Kuhu te mind viite?"
"Uuringutele.Õed!Tulge appi."
Niisis viidi mind kuskile valgesse ruumi.Pandi mind mingile alusele pikali ja hakkati mind uurima.Mulle pandi süstla nõel sisse ja ma .... ... ärkasin oma palatis.Tra.Raudselt süstisid nad mulle mingit unerohtu.Mu silmad on kinni..Kuulsin kuidas uks käis ja keegi istus mu kõrvale.Ma ei julgenud silmi avada.See keegi hakkas paluma et ma ülesse ärkaks ja ta ütles et mind on halb niiviisi voodis vaadata.Ma üritasin silmi avada aga ei saanud.Mingi asi oli mu silmade ees.
"Ma olen ärkvel.Kes sa oled?"
"Ma olen Joosep.Kas sa ei tunne mind ära?"
"Aa,tunnen küll.Kuule miks ma oma silmi ei saa avada?"
"Sul on silmase ees side."
"Kuule kas mu ema või isa teab et ma siin olen?Ma jään siia vist kauemaks kui ma algul arvasin."
"Ma ei tea."
"Kutsu arst."
"Miks?"
"Ma tahan temaga rääkida."
"Ok."
Ta kutsus arsti.
"Miks see side silme ees on?"
"Sest teil oli tarvis teha väikene operatsioon.Sinna alla käisid ka silmad."
"Kas mul on siis see mingi surmaga lõppev haigus?"
"Ei enam pole.Me avastasime selle õnneks viimasel hetkel.Järgmine nädal poleks me saanud midagi teha."
"Kas ma olen nüüd terve?"
"Jah.Terve nagu purrikas."
"Kui kaua ma siin pean veel olema?"
"Üleülehomme saate välja."
"Aga kas ma siis saaksin oma emale helistada?"Aa ,oih ma olen unustanud sulle oma ema ja isa tutvustada.Ema nimi on Kadri ja isa nimi on Toomas.Ema hüütakse Katz'iks ja is Tom'iks.
"Muidugi.Ma valin sulle numbri ja sa helistad."
"Olgu."
"Kadri kuuleb."
"Tere ema."
"Tere kallike.Kus sa oled?"
"Haiglas."
"Mis juhtus?"
"Tule siia siis räägin."
"Olgu."
"Tsau!"
"Tsau jah"
Ema tuli minu juurde.Ma olin nii õnnelik et ta tuli.
"Mis suga juhtus?"
"Ma minestasin pargis onju.Noh Madis oli ka seal.Ta helistas kiirabisse.Enne kirabi tulekut ärkasin ma korraks üles ning minestasin jälle.Siis ma ärkasin juba siin.Mingi arst ütles et mul on üks haigus mis lõppeb surmaga kui seda õige aegselt ei ravita.Siis viidi mind uuringutele kus ilmselt mulle unerohtu sisse süstiti.Siis ärkasin siin ja mul oli see side silmade ees.Arst ütles et kui nad poleks seda haigust praegu avastanud siis oleks juba järgmine nädal hilja."
"Ah et nii.Millal sa välja saad?"
"Üleülehomme."
"Tore."
Siis me lobisesime seal tükk aega.
__________________________________________________________________________
[A/N ]
Feisbuugi fännileht EXTERNAL LINGI all.