Ta isegi mõistis mind.Kuid ta oli natuke pahane et ma emale nii ütlesin .Leppisime kokku et ema ei saa teada et ma õe juures olin.Hiljem ...
Hiljem helistas mulle Joosep.Ta päris mu pesitsus paiga kohta.Vastasin ,et ma olen õe juures. Nimelt ta teadis kus Steff ja Eddy elavad ,kuna me olime nende juures korra katsikul käinud ja päris mitu korda joomas.Mina vedasin ta katsikule ,sest muidu ta poleks tulnud.
"Et siis ärge ehmatege ,kui ma sealt läbi hüppan,"ütles Joss.
"Okei."
"Ära siis ära kao ,Lil."
"Jah ,issi," sõnasin itsitades ,"armastan sind ."
"Mina sind ka.Tsau muss."
"Sau, muskam."
Panin telefoni tagasi lauale kust ma olin selle võtnud.Tundsin end väsinuna ,seega läksin ja heitsin end diivanile pikali.Aegapikku vajusid mu silmad kinni ning jäin tukkuma.Ma ei mäletagi ,kas ma unes ka midagi nägin ,kuid ärgates ei olnud ma üksi.Keegi pikutas mu selja taga ja ta käsi oli minu kõhul.Keerasin end teist pidi ja avasin silmad. Joose magas .Ta oli nii nunnu.Vaatasin teda natuke ja kinkisin talle ühe musi ,sest ta oli nii armas.Ta ärhas ja avas uniselt silmad ja lausus ,"Hommik."
Nüüd oli minu nunnumeeter küll põhjas.Vastasin talle samuti hommikuga.Kuid siis avastasime ,et juba on pärast lõuna.
"Millal sa tulid?"küsisin.
"Umbes 2 tundi tagasi."
"Vaatasid ,et ma pöönan siin ja panid ka magama?"
"Mkm.Lihtsalt lamasin su kõrval ning ei saanudki aru ,kui olin juba udenägude maailmas."
"Okei.Teeks midagi ..,"laususin püsti tõustes.Ringutasin ja läksin kööki külmkapi kallale.Võtsin sealt vajalikud asjad ja hakkasin pannkooke tegema.Paarikümne minuti pärast olid koogid valmis.Sõime ja otsustasime jalutama minna.Jõudsime mu lemmik parki ja istusime pingle.Järsku helises Jossi telefon ja ta muutus närviliseks, väga närviliseks.
"See on mu eem... ema,"sõnas mu kallim ja jalutas eemale ,et kõnele vastata.Mina istusin edasi ja mõtlesin ,et see on küll vist esimene kord ,kui Joosep nii käitub.Kui ta kõne lõpetas soovitas (loe:käskis) koju minna.Läksingi siis .Üksi.Uksest sisse astudes palus Steff mul poes käia ja üht-teist vajalikku tuua.Võtsin rahakoti ja läksin.Otsustasin minna Selverisse minna.Poodi jõudes tegin kiiresti nagu mul kombeks oli - sups sise ja juba välja.Nii hoidusin liigselt raha kulutamast.Poest väljudes tabas mind "super" üllatus.Nimelt poe ees pingil istusid Joosep ja Sannu ning suudlesid.Ma olin rabatud ,õigemini olin šokis.Ma ei kannatanud seda ning keerasin selja.Kuid sel hetkel tõstis peas minus väike uudishimu kuradike.Ma otsustasin neist mitte välja teha ja lihtsalt nende eest läbi minna.Tõmbasin kapuutsi pähe ja panin päikseprillid ette .Kui neist möödusin vaatasid nad mind korraks kuid ei tundnud mind ära.Läksin otse-joones koju (Stefi juurde) ,pakkisin asjad ning läksin lennujaama. Võtsin ühe odavreisi Inglismaale, kuna olin otsustanud tädi juurde minna.Jah ,minu tädi ,Amy elab londonis.Lennukisse jõudes jäin oma kohal magama.Ärkasin siis kui kohale jõudsin.Olin enne lendu Amyle helistanud ja ta oli mulle juba vastu tulnud.Ta oli suht rikas ning tal oli äärelinnas kena eramajake.Ta oli jõudnud mulle ka külaliste toa valmis seada.Amy oli mu isa noorim õde ning minust ainult 6 aastat vanem.Jutustasin talle pikalt ja laialt kõigest ning minu õnneks ,ta mõistis mind.Soovisin ,et mu ema oleks sama mõistev kui tädi Amy.Amy oli mu lemmik tädi ka.Õhtul käisime shoppamas ning sain endale kena lillelise kleidi ,ketsid ,tehsad ja palju muud värki-särki.Leidsin endale ühe mega kena käekoti ka.Jube põnev ,eks?
"Mis nüüd teeme?"küsis tädi.
"Lähme koju."Ning nii me ka tegime ,läksin oma tuppa .Võtsin välja oma läpaka ning läksin netti. Läksin MSNi.Kedagi erilist ei olnud online ning logisin välja jälle. Seejärel läksin magama.
Nädal hiljem .
...
ESTÁS LEYENDO
Minu järjekas Liiliast
Romancema ei kujuta ette mida 14-aastane mina siia kirjutaks...