Ema tuli minu juurde.Ma olin nii õnnelik et ta tuli.
"Mis suga juhtus?"
"Ma minestasin pargis onju.Noh Madis oli ka seal.Ta helistas kiirabisse.Enne kirabi tulekut ärkasin ma korraks üles ning minestasin jälle.Siis ma ärkasin juba siin.Mingi arst ütles et mul on üks haigus mis lõppeb surmaga kui seda õige aegselt ei ravita.Siis viidi mind uuringutele kus ilmselt mulle unerohtu sisse süstiti.Siis ärkasin siin ja mul oli see side silmade ees.Arst ütles et kui nad poleks seda haigust praegu avastanud siis oleks juba järgmine nädal hilja."
"Ah et nii.Millal sa välja saad?"
"Üleülehomme."
"Tore."
Siis me lobisesime seal tükk aega.
Ma nägin et ta silmad olid natuke vesised.See ole vist ette kujutus,sest ta ei vesista minu pärast.Ta hakkas ära minema.
"Tsau!"
"Tsau!Näeme siis kui sa välja saad."
Selline ongi minu ema.Ta ei hooli minust.Või ainult tundub nii?Krt,millal ma selle sideme silme eest saan.Seejärel kuulsin kuis uks läks lahti ning vaikselt kinni.See keegi tuli vaikselt minu juurde ning hakkas nutma.
"Lil,kas sa oled ärkvel?"küsis Änn.Ma ei teinud tast välja ja lamasin ikka samamoodi edasi.
"Miks ma pidin kahe kuu eest sind ja Madist lahku ajama?Miks?"nuuksus ta mu kõrval.Ói kui ma ta kätte saan siis tapan ta ära.
"Miks sa seda tegid?"küsisin ning kuulsin kuidas ta võpatas.
"Eem...Kas ma mõtlesin valjusti vä?"lausus ta aralt.
"Jaah."selle peale ta hakkas valjusti midagi mingis mai tea X keeles rääkima.Raudselt ta sõimas mind.
"Oi sorry."
"Mis kuradi sorry?Kuradi lits sa ajasid mind mu kõige kallima inimesega lahku.Ah nüüd on sorry?"
"Mina ja lits?Vaat kes siin on lits...Ma ajasin teid ühe põhjuse pärast lahku...Ma olin...rase."viimase sõna ütles ta vaikselt."Ma tegin aborti sest ma armastan Alexit liiga palju."
"Kurat küll.MA pidasin sind oma bestiks aga sa oled mu hoopis reetnud.Kurat kas sul kellegi teisega ei olnud ringi tõmmata?Ah?"
"Ma.."
"Ei ole siin mingit ma'd.Kao siit kähku välja!"
"Ok."
Kui ta uksest oli välja läinud,tahtsin nutma hakata,aga ei suutnud.
"Doktor!"karjusin üle haigla.
"Mis juhtus ?On kuskilt valus?"
"Ei ole.Millal ma sellest kuradi sidemest lahti saan?"
"Tahad sa kohe sellest lahti saada?"
"ikka."
Ta võttis mul sideme silme eest ära.Ma avasin silmad.Mu palat oli ilus.Heleroosad seinad ja tumeroosad akna raamid.Mu voodivastas oleval laual olid punased roosid.Siis astus arstionkel uksest välja.Viis mintsa hiljem tuli sisse Madis.
Ta naeratas.
"Tere kenadus."
"Kao ära!"
"Millest selline meelemuutus?"
"Sellest et sina petsid mind kui me veel koos olime.Nii et pakaa!"
"Las ma seletan."
"Ei seleta sa enam midagi.Kao kähku välja enne kui mõne arsti kutsun kellele ütlen et mul on selle olevuse vastu allergia.!"
Ka tema podises midagi selles samas X keeles.Ta läks.Poole tunni pärast tulid mu juurde....
________________________________________________________________________________
[A/N] Üle pika aja sain ÜHE kommentaari.. Tšikk kiitis mind ja tahtis teada, millal uus osa tuleb, mis oli tegelikult juba siis väljas...
Feisbuugi fännleht endiselt EXTERNAL LINGI all.
Võib-olla panite tekstis tähele ka fakti viga... Kas keegi leidis?
Kes esimesena leiab, saab pühenduse ;)
YOU ARE READING
Minu järjekas Liiliast
Romancema ei kujuta ette mida 14-aastane mina siia kirjutaks...