24. osa

432 12 8
                                    

Oh isver see oli Änn.Ikka sama jutuga.Vabandas muudkui ette ja taha.Ma olin mingi umbes nii nagu bla-bla-bla-bla-bla.Saadsin ta pikalt.Keppigu siis Madisega edasi.Mind enam ei koti. "Tere mina olen Änn. Mina olen reedurist eks-parim sõbrants.Nimelt ma keppisin oma parima sõbranna poisiga ."Mängisin ma peegli ees Änni.Oi kui ta mind praegu näeks.Te nägu meenutaks Eskimot kellel on suhuvõtmis asend.XD.Ja mina ma naeraks .Ilmselt.Fakk mis mul sisse läks?Ma ju tavaliselt ei räägi ju nii.Ma lähen praegu välja. Varsti näeme päevik . 

Kallis päevik ,sa ei tea mis praegu juhtus.Ma ei saanudki välja minna .:( Selle pärast et mu ema võttis kätte ja hakkas mind heast peast sõimama.Ja tead mis välja tuli.Ta teadis et ma ei olmud selle Maimu or what ever muti juures sest ma rääkisin end põhimõtteliselt kohe sisse.Miks ma pidid selle fuckin' Maimu asemel Maie ütlema.Elu toree .Killiks end maha tõesti.Kuidas ma sain need kaks erinevat nime sassi ajada??? Muideks,mamps pani mind koduaresti.Kaheks nädalaks.Ei huvita eriti.Ma lähen ikka välja.Kunagi varem ma kogusin igaks juhuks raha et kui ema mind koduaresti paneb oleks mul vähemalt mingigi redel olemas.Ma ostsin selleks puhuks nöörredeli.Niisiis võtan enda redeli ja lähen ikka välja.Ma sätin end siis natuke ja hakkan minema.Tsau päevik!

  Hiljem ,  

Õues oli päris lahe.Kutsusun Merru ja Sannu ka välja.Meil oli vähe naljakas.Ma ei mäletagi millal ma ilma Ännita Merru ja Sannuga väljas käisin.See oli vist kiviajal.Igatahes me käisime igal pool.Ainuke asi mis päeva ärarikkus oli see et Änn oli ka väljas ning tuli joostes minu juurde vana mula ajama.Siis ta sogas midagi et Alex jättis ta maha ja et ta teeb nüüd enesetapu jne.Tehku kui tahab.Õhh.Me jalutasime pargi poole.

"Lil,kuule.Kuidas sul Madisega läheb?"Aa,ma polnud neile veel endast ja Joosepist rääkind.

"Me ei ole koos,ega saa ka kokku."

"Kuidas?"

"Ma käin nüüd Joosepiga."

"Päriselt ka vä?"

"Jaa"

"Ei saa olla.Ta ju käib Anetiga."

"Ei käi,ta käib minuga."

"See ei ole võimalik,või on Joosep kahenaise pidaja."

Sellepeale ma suht vihastasin ja lähsin otse joones Jossi juurde koju.Ja tead mis oli kõige huvitavam - Anett oli seal.Niisiis kasutasin ma juhust.Kuna me Joosepiga seisime uksel küsisin valjult:"Joosep,musi ,kas ma homme öösel jälle sinu kaissu võin tulla?"selle peale ütlesin vaikselt:"Upsii ma rääkisin liiga valjult ,ma loodan et suvanemad veel ei maganud."

"Ei maganud.Aga miks sa nii valjult rääkisid?"

"Selle pärast et ma tulin ühest oma salajasest kohast kus meil käis väike disko.Muusika oli veits põhjas,ning ma ei suuda oma häält hetkel talitseda.

________________________________________________________________________________

[A/N] 20

Minu järjekas LiiliastWhere stories live. Discover now