41. osa

342 11 2
                                    

"Kus isa on?"pärisin. Vastuseks sain õlakehituse.

"Mis teil siis mulle rääkida oli?"

"Ema asi on nüüd nii ,et ...."ma ei suutnud lauset lõpetada.Nii raske oli.

"Meie Liiliaga saame lapse,"teatas Joosep.

Tundsin ,et see oli emale natuke häiriv või ,noh, ma ei oskagi öelda . Ighatahes ta ei tundnud end ilmselgelt hästi. Enne näol olnud naeratus kadus . Ma toetasin küünarnukid põlvedele ja oma pea omakorda kätele.Suunasin pilgu maha ,sest ka minul oli ebameeldiv.Natukese aja möödudes julgesin emale silma vaadata. 

"Kaua sa sellest teadnud oled?"

"Paar nädalat,"vastasin,"Kuid ka Joosep sai alles eile teada."

"Oh sind küll! Sa oled alles 15"

"Ma olen 16,"parandasin.

"Kas sa saad ise ka aru mis sa endaga teed?Sa võid küll olla juba 16  , aga sa oled siiski veel alaealine.Te mõlemad olete.Sul on ju veel kool ka. Kas te hakkate tööl käima?Kuhu te elama lähete?"

"Oota ..Mis sa tahad mind välja visata vä?"karjusin emale.

"Aga mis siis kui tahangi?Mul ei ole raha selleks et sind ja sinu peret siin üleval pidada. Mine tea äkki jääb ruumi ka puudu kui siin titevabrik avatakse?"

"Mis asja?"pärisin ma püsti tõustes,"Ja mina pidasin sind veel oma emaks!"

Ja siis ma lihtsalt jooksin oma tuppa.Kusjuures lõin ukse päris kõva pauguga kinni.Viskasin voodile pikali ja hakkasin patja nutma.Kuulsin veel kuidas minu toa uks avanes ja sulgus.Oletasin et see on Joosep.Igatahes ta istus mu voodi servale.Kuna olin kõhuli ei näinud ma kes see oli.Või vähemalt ma polnud kindel.Keerasin end külili ,seljaga oma kaaslase poole.

"Liilia.Anna andeks."

Oh Shit! See oli mu "kallis" ema.Keerasin end selili ja vedasin end istukile.

"Ei tea milleks?Et sa saaksid mind sundida aborti tegema? Ei lähe läbi. Ning ma tahan et sa mu toest kaoksid.KOHE!"

"Sel juhul ma ei luba sul siin majas elada.Ulualuse otsid endale ise."

"Kurat küll ma ei imesta miks Steff siit välja kolis .Sa ju sundisid ,oih vale sõna, viskasid tema ka siit välja! Sa oled ikka kuradi hea ema küll. Ja muide sa ei pea mind siit välja viskma sest MA LÄHEN ISE!"karjusin talle näkku .Kuivatasin oma silmad ning haarasin voodi alt koti ,mis oli poolenisti pakitud.Täitsin selle ning haarasin ka teise koti ning täitsin sellest suurema osa. Võtsin kaasa ka oma väärtuslikumad asjad - läpaka,iPodi ja muu seesuguse stafi. Haarasin kotid ning läksin alla.Nähes et Joss oli juba läinud tõmpasin ketsid jalga ning panin veel kaks paari kingi kotti. Leidsin et see on paras ports.Astusin uksest välja.Mõtlesin natuke kuhu minna. Joosepile ma tüliks ei taha olla ja vanaema juurde on ka liiga kaugele minna. otsustasin helistada Steffile ja teatada talle et tehku mulle diivan vabaks.

Steffi oli nõus et ma tema juurde lähen .Hõivasingi elutoa diivani . Niihea saab õhtul telekat vaadata.Hakkan juba selle ahvivaimustuse peale naerma. Õhtul istusime ja jõime teed. Rääkisin Steffile kõik ära mis südamel .Ta isegi mõistis mind.Kuid ta oli natuke pahane et ma emale nii ütlesin .Leppisime kokku et ema ei saa teada et ma õe juures olin.Hiljem ...

_______________________________________________________________________________

[A/N] 3 osa veel...

Kes tahtis mu reiti? Ma võin selle täitsa anda ;)

Minu järjekas LiiliastDonde viven las historias. Descúbrelo ahora