קול מהעבר

1.7K 81 0
                                    

אני נשבע שבחיים לא חשבתי שאני אראה אותה מתי שהוא! היא הייתה הזיון הראשון שלי לפני חמש שנים ומאז לא שמעתי ממנה עוד, לא רציתי לשמוע ממנה כי היא הייתה פשוט שרמוטה חסרת כבוד אבל הייתי חייב לזיין מישהי, לא להיות בתול והיא הייתה זמינה אז מה אכפת לי! היא מבוגרת ממני בשלוש שנים, והיא ניסתה לשמור איתי על קשר אחרי הלילה ההוא אבל לא רציתי קשר איתה!

ישבתי בספסל עם הגב אלייה מנסה לא למשוך את תשומת הלב שלה אבל כשהרגשתי יד על הכתף שלי הבנתי שהיא ראתה אותי... כיביתי את הסיגריה והסתכלתי עלייה, וואו איך שהיא מפותחת ! 

"מה את עושה פה?" שאלתי אדיש, לא רציתי לחדש איתה קשר עכשיו או משו! לא מתאים לי"

"וואו אל תהיה שמח כל כך לראות אותי זה בסדר, תוריד התלהבות" אמרה בציניות מגלגלת עיינים "אני פה לשבוע וחוזרת חזרה לעיר שלי אבל לא ציפיתי לראות אותך פה, מה איתך?"

"בסדר" אמרתי והדלקתי סיגריה חדשה , היא לקחה לי אותה מהיד ולקחה שחטה, באמת אחות של..?

"טוב אני זז, היה נחמד לראות אותך" אמרתי והתקדמתי לכייון המכונית שלי 

כל הנסיעה חשבתי על איימי, כמה הייתי שמח לראות אותה עכשיו ולא את לורן (ההיא ממקודם-בתמונה)חשבתי על זה שהיא בטח נקייה, ומי שיהיה הראשון שלה יזכה כאילו הוא זוכה במיליון דולר!חשבתי על כמה שהיא טובה ועל כמה שמגיע לה מישהו טוב, לא כמוני... לא אחד ששותה ומעשן כמו חיה, לא אחד שפועל מהזין, שיכול לפגוע בה כל כמה שניות! הלוואי וזה הייתי אני אבל אני יודע שאני כל מה שלא מגיע לה..

הגעתי לבית אבל לא יצאתי מהאוטו, חשבתי כמה דקות ומייד אחר כך התנעתי את האוטו שוב ונסעתי, לא יודע לאן אבל כנראה שהתת מודע שלי ידע בדיוק לאן.. תוך עשר דקות הייתי בחנייה של איימי לא יודע אם לדפוק לה או לא...

"מה אתה עושה פה?" איימי שאלה פותחת את הדלת

חייכתי במבוכה ומגרד את העורף שלי, לא ידעתי מה להגיד לה, אין לי סיבה למה באתי..

"כנס מפגר" אמרה לי וצחקה לעצמה... איזה צחוק מלאכי יש לה אני מוכן להשבע שהצחוק הזה יכול להרגיע פיל עצבני!

ההורים שלה ישבו בסלון מחובקים וראו סרט וחשבתי לעצמי איזה כיף לה שיש לה הורים כאלה שנמצאים בבית, אוהבים כאלה...

"שלום" אמא שלה אמרה לי בחיוך, אני מבין מאיפה היופי של איימי

החזרתי לה חיוך ולחצתי יד לאבא שלה ועליתי אל החדר של איימי, פעם שעברה לא הספקנו להיות שם, אחרי מה שקרה ישר הלכתי.. החדר שלה ורוד בהיר כזה, יפה, חם כזה! חדר קצת ילדותי..

"קרה משו?" היא ישבה על המיטה ואני מולה בכיסא

"לא, סתם יצאתי לסיבוב וחשבתי הרבה, בסוף הגעתי לכאן אני לא יודע איך! אל תשאלי אותי!" צחקתי והיא יחד איתי..

היא קמה לצאת מהחדר רציתי לשאול אותה לאן היא הולכת אבל היא כבר יצאה וחזרה אחרי חמש דקות עם שתי כוסות קולה וצלחת עם עוגיות שאמא שלה אפתה...

"אני מכורה קולה אבל אם אתה לא אוהב אני ארד להביא לך משהו אחר" אמרה ולקחה את הכוס שלה ושתתה, השפתיים שלה מדהימות!

מאור, חלאס עם זה. אתה מדבר כמו קוקסינל מאוהב..

"אני חולה על קולה "אמרתי ושתיתי את הקולה, היא הושיטה לי עוגייה ולקחתי את זה מהיד שלה, היד שלי נגעה בשלה וזה היה מוזר, המגע הקטן הזה, היד הקטנה שלה...אמא שלה שפית...

"אחרי חצי שעה של דיבורים ואכילה ראינו סרט בחדר שלה, סרט של בנות, סרט מטומטם! 

"נמאס לי, אני מוכן לקפוץ מהחלון ולא לראות את הדבר המגעיל הזה!" אמרתי לה קם לפתוח את החלון ולהראות לה שאני רציני...

"אתה מוזמן לעשות את זה אבל זה יכאב" אמרה וצחקה...

חזרתי לעמוד ליד המיטה שלה, היא הסתכלה עליי ובכוונה לא עשיתי כלום, היא התייאשה וחזרה לסרט שלה, מיד לקחתי את הכרית שהייתה קרובה אליי וזרקתי לה את זה על הראש... הפרצוף שלה היה הדבר הכי מצחיק שראיתי בחיי! היא הייתה בשוק!

"מאור" אמרה ולקחה נשימה עמוקה "יש לך מזל שאני לא יורדת לרמות שלך ומחזירה לך כרית בפנים" אמרה ושלבה ידיים כמו ילדה קטנה, אני לא הפסקתי לצחוק וזה רק עצבן אותה... היא התעלמה ממני כל הזמן הזה אז התקרבתי אלייה נתתי לה נשיקה על הלחי וירדתי ללמטה לאוטו שלי, אמרתי שלום להורים שלה ונכנסתי למכונית... הייתי בשוק מעצמי, על זה שנתתי לה נשיקה... וזה כולה נשיקה בלחי, אני מנשק את ידידות שלי כל שעה בלחי ואפילו מעבר אבל איתה? גם הנשיקה בלחי הקטנה הזו הייתה משהו שהיית צריך הרבה אומץ בשביל זה!

ישבתי כמה דקות באוטו, פתאום איימי פתחה את הדלת של המכונית שלי נתנה לי נשיקה בלחי גם וחזרה חזרה לבית שלה...

*נקודת מבט איימי*

חזרתי לראות את הסרט, פתאום מאור בא ונותן לי נשיקה בלחי והולך..

ישבתי כמה דקות במיטה בהלם, מה קרה פה? למה הוא נישק אותי? אחרי שיצאתי מההלם קמתי לחלון וראיתי שהאוטו שלו חונה שם עדיין אז ירדתי מהר, יצאתי מהבית פתחתי את הדלת של המכונית שלו נותנת לו נשיקה והולכת כמו שהוא עשה לי..

"מה קרה?" אמא שאלה אותי

"סתם,הוא שכח משהו אז הבאתי לו את זה הוא היה פה בחוץ" אמרתי והיא חייכה אליי וחזרה לסרט עם אבא

להגיד את האמת? אני בשוק על עצמי ויצאתי ונתתי לו נשיקה! זה פאקינג מאור מ י"ב!!

זה לא משהוא שחשבתי שאני יעשה בזמן בקרוב, אני בכלל בתולת שפתיים שתבינו!

עליתי לחדר שלי ואז שמעתי בום מהחלון, קפצתי מהר לראות מה קרה, וכנראה מאור התנגש במישהו...

רצתי ללמטה לראות מה קורה, אבא שלי יצא אחריי והתקשר לאמבולנס, מאור לא הגיב לכלום, הוא היה עם עיינים עצומות... עד שמד"א הגיעו הנשמה שלי יצאה! שעוווות!

הפעם הראשונה שמאור פקח עיינים זה היה אחרי יומיים בחדר התאוששות בבית חולים, הייתי איתו כל הזמן הזה, אחרי בית ספר מייד הייתי באה לפה ועושה פה שיעורים... ההורים שלי גם באו, אמנם הם לא מכירים אותו אבל הם אנשים מדהימים ואם זה משהו שקשור אליי הם יעשו הכל..

"מה אני עושה פה? מה את עושה פה?" מאור אמר פתאום....



"לא מגיעה לה אותי"Where stories live. Discover now