"אל תהיה ילד מפגר!"

657 43 4
                                    

הגענו למסיבה, מוזיקה טובה אנשים שמחים והכל סבבה..
התחלנו לשתות, לא התחשבנו על השתייה, המלון דיי קרוב למסיבה ככה שאין בעיה של נסיעה וכאלה אז התפרענו כמו שאומרים..
מאז שהתגייסתי לא יצא לי לשתות עם חברים והתגעגעתי לזה ממש.
לקראת חצות התחלתי לתפוס ראש, רקדתי, השתחררתי!! הייתה איזה מישהי שנראית כוסית על כאילו, משהו לא מהעולם הזה! לקחתי עוד שוט ועוד שוט ולמען האמת אני כבר לא זוכר ממש מה היה, אני זוכר בנות, שירותים, גניחות ומלא כאב ראש אחד גדול...
חזרנו למלון בערך בחמש בבוקר, קמתי בשתיים בצהריים והיה לי האנגאובר מטורף! לקחתי כדור והדלקתי את הטלפון שלי.
10 שיחות מאיימי, 14 הודעות מאיימי, 3 שיחות מוורד וכמה התראות באינסטגרם ובפייסבוק.
נכנסתי רגע לאינסטגרם לראות מה הסיפור שם ואז התקשרתי לאיימי...
"תודה רבה שנזכרת ל ענות לי או לחזור אליי, השתגעתי כבר!"
"הכל בסדר איימי, קרה משהו?"
"לא, למה שיקרה משהו?"
"לא יודע, התקשרת מלא ושלחת הודעות כמו מטורפת אז כבר התחלתי לחשוב שקרה משהו"
"אז לא מאור, לא קרה כלום.. אתה פשוט לא דיברת איתי מאז שנכנסת למסיבה וגם לא שסיימתם וחזרתם למלון ואתה קם רק בשעה שתיים בצהריים! זה לא הכי נורמאלי."
"איימי, ככה זה מסיבות.."
"ככה זה מסיבות..."
"כן איימי, ככה זה מסיבות! את רוצה לריב איתי עכשיו על זה?"
"מה הקשר? אל תהיה ילד מפגר"
"וואי איימי, כואב לי ראש ואת ממש לא מועילה עכשיו"
"הבנתי מאור, שיהיה לך כל טוב."
היא ניתקה.
קמתי הכנתי לי קפה של בוקר, הדלקתי סיגרייה וניסיתי לחשוב מה היה אתמול ובסך הכל היה אחלה ערב... אבל אני לא יודע למה יש לי תחושה לא טובה בבטן, כאילו קרה משהו..
הלכתי רגע לסאם שהיה במיטה עם הטלפון שלו.
"תגיד סאם, מה היה אתמול?"
"מה היה אתמול?"
"אני לא יודע, הייתי פצוץ אחי משהו פחד.. אני לא זוכר כלום וגם לא כזה אכפת לי אבל לא יודע למה אחי יש לי תחושה לא טובה"
"בצדק אחי" סאם צחק
"למה?"
"אתה אתה ממש ממש לא זוכר?"
"לא סאם ואל תמרח אותי"
"לא מורח אותך אחי"
"אז תדבר כבר!!"
שתית המון אחי בלי עין הרע"
"אני יודע"
"אוקיי, אז שכבר היית שיכור מת באה אלייך איזה מישהי והתחילה להימרח עלייך ואז לא מנעת את זה ממנה והעניינים התחילו להתחמם שם אחי..."
"אתה לא הולך להגיד לי ש.."
"לגמרי זה אחי... אמרנו לך לבוא לפה, ניסינו לתפוס אותך אבל לא הקשבת לנו והלכת איתה לשירותים וזיינת לה את הצורה שם, זה מה שאמרת לנו אחרי שהיית איתה שם שעה בערך"
"פאקק!! פאקק!!!"

"לא מגיעה לה אותי"Where stories live. Discover now