מה השתנה?

794 42 5
                                    

*נקודת מבט מאור*

אני לא יודע, אני חושב שהשתניתי... כאילו, אני לא מאור שהיה לפני איימי זה בטוח! היא עשתה לי רק טוב וללא ספק הפכה אותי לאדם טוב יותר בהכל!! אני פחות כועס על ההורים שלי, אולי בגלל שכל המקום החסר שהם השאירו לי ממלאים ההורים של איימי אבל אני יכול להשבע שלא כל ההורים היו מקבלים אותי כמו ההורים שלה אם בכלל, זכיתי ללא ספק בבית חם ואוהב. אני כבר לא מאור הזיין הסטוציונר שהייתי לפני איימי, אם פעם כל בחורה שהייתה עוברת מולי ברחוב הייתי מסתכל עלייה וחושב אם הייתי מזיין אותה או לא היום אני לא מסתכל על בנות כמעט  ונכון, אני לא אשקר ואגיד שאני לא מסתכל בכלל על בנות שעוברות ברחוב אבל זה טבעי וגם אני לא חושב את המחשבות המלוכלכות אז אני ללא ספק מודיע שאני, מאור אלעד בן אדם טוב יותר משהיה. אבל למרות הכל,  למרות השינוי אני עדיין מפחד לפגוע בה כי תמיד יכול פתאום לצוץ מאור הישן ולבגוד באיימי או לפגוע בה בדרך אחרת וזה הסיוט הכי גדול שלי.

אני בדרך לאסוף את סאם וניסע יחד לחברים באשדוד וכנראה שנשכיר איזה חדר במלון ללילה למרות שבטח נהיה כל הלילה באיזה מועדון או בר או משהו...

"מה קורה איתך יא בחורה?" אמר סאם כשהוא נכנס לאוטו ושם חגורה.

"שתוק שתוק יטמבל, אני סבבה מה איתך?"

"אל תשאל איזה קטע מסריח דפקה לי אושר (החברה החדשה של סאם)"

"מה עכשיו?"

"אמרתי לה שאני נוסע שישי שבת עם חברים לאשדוד וזה אז היא התחילה לעשות לי סרטים שהיא רוצה שאני אשאר זה וואלה על הזין שלי למה מי היא שאני אשאר בבית בשבילה אז אמרתי לה שלא יעזור ואני נוסע"

"נו, אז מה הקטע המסריח?"

"שהיא אומרת לי טוב סבבה תיסע אבל אני מביאה לפה את יאיר שיהיה איתי... עכשיו יאיר זה היה הסטוץ שלה לפני שהיא נהייתה איתי ואני יודע טוב מאוד מה יקרה בשישי שבת הזה" אמר ונתן מכה לחלון שלידו.

"תרגע אחי, אם היא תבגוד בך איתו תחתוך ממנה וזהו.. אתם כמה זמן יחד? חודש..."

"אחי מה אכפת לי כמה זמן אנחנו ביחד? באלי עלייה היא כוסית על כאילו!!" ונזכר שגם אני הייתי ככה פעם, נמצא עם בחורה רק כי היא כוסית ולא משום סיבה אחרת...

"אל תדבר שטויות, הגיע הזמן שתתבגר כבר... תמצא בת זוג נורמאלית ולא סתם בחורה שיש לה גוף יפה" אמרתי לו והסטתי מבט אל החלון שלי, יודע שבחיים לא הייתי מדבר ככה לפני 10 חודשים.

"וואו אחי, מה נהיה ממך?"

"אדם טוב, גבר טוב, לא סתם ילד שמחפש ל זיין כל שעה מישהי אחרת... מצאתי לי אישה עם אופי אלוהי וכן גם גוף בן זונה אבל וואלה זה לא כל מה שאני אוהב בה! היא אישה שבחיים לא הייתי מחליף באף אחת אחרת! אישה שאני רוצה להקים איתה בית ומשפחה וכן, לא אכפת לי אם אני יוצא קוקסינל אבל רבאק! סאם, אני כל כך שמח שאני לא אותו בן אדם שהייתי לפני שנה... השתניתי, לטובה"

סם שתק, יודע שאני צודק ושהגיע הזמן שגם הוא יעבור את השינוי הזה... שמתי מוזיקה דרך הכבל מהטלפון שלי ושאר הנסיעה עברה בשקט עד שהגענו לאשדוד לבית של חבר שלנו. כולם כבר היו שם וחיכו לנו שנגיע וניסע לים. 

34 מעלות ואני עוד שנייה מתבשל פה, תפסנו לנו פינה יחסית שקטה עם צל אבל לא מבודדת ונורא נהניתי מהחופש שלי ומהשקט.. שכבתי על הכיסא שמתי משקפי שמש ועצמתי עיניים ואני לא יודע כמה זמן עצמתי ככה עיניים אבל פתאום השמש נעלמה לי ומישהי התיישבה עליי.

"מה את לעזאזל עושה פה?!"

"מה אתה רוצה? התעלמת ממני בהודעות בטלפון אז נאלצתי לבוא אחרייך לדבר איתך פנים מול פנים" אמרה וליטפה אותי בגוף והניחה יד על הזין שלי והמשיכה לדבר "והנה, אתה לא עם חברה שלך פה וכל החברים שלך בתוך הים אז מה אכפת לך.. אנחנו כבר כאן ביחד..."

"לורן, חשבת פעם להמשיך הלאה? תראי... אני כבר לא כועס ואני כבר לא במקום ההוא ואני באמת חושב שאת צריכה להמשיך. יש לי חברה ולא משנה מה תגידי ומה תעשי וגם עם זה להישען לי על הזין" והסתכלתי על היד שלה שעדיין נמצאת שם "כלום לא יעזור.. אני לא אבגוד בה, לא עם אף אחת בעולם"

היא השפילה מבט, הוזיזה את היד שלה ועדיין נשארה לשבת עליי, מבינה בפעם הראשונה את מה שאני מסביר לה ומפנימה גם... ליטפתי לה את הגב, אני באמת לא כועס עלייה, אני די מרחם עלייה כי היא מסכנה, היא אבודה והיא חייבת מישהו שיהיה איתה ויעזור לה לצאת מהמקום המטופש שהיא נמצאת בו, היא צריכה מישהו שיאהב אותה וייתן לה להרגיש אהובה. 

"טוב, צודק. בסדר... אני אמשיך הלאה אני מבטיחה.. סליחה על ההטרדות וכל זה..."

"זה בסדר, אני שוב אגיד-אני לא כועס... אם את רוצה להשאר איתנו פה את מוזמנת יש פה חברה ממש נחמדים"

"לא זה בסדר, אני לא קשורה פה בשיט... אני אחזור לבית. אני אתפוס את האוטובוס לפני כניסת שבת."

"מה שאת רוצה..."

"טוב, אז ביי."

קמתי ונתתי לה חיבוק "בהצלחה" אמרתי לה והיא הלכה.

"לא מגיעה לה אותי"Where stories live. Discover now