שום מילה

1.3K 74 3
                                    

״אני בא, אני בא!״ אמרתי לסאם, איש בלי סבלנות! כמעט סיימתי להתארגן, יש היום מסיבה באיזה מועדון חדש בעיר וסאם רצה שנלך ו-וואלה זה בא לי בול בזמן!
החלטנו שהיום שנינו שותים, נישן איזה מלון קרוב שנשכיר ללילה, מחר יום שבת אז יצא טוב ככה אף אחד לא צריך לנהוג.
נכנסנו למועדון, גדול יחסית, הרבה אנשים יחסית, והבנות ששם!! שאלוהים יסלח לי אבל כל אחת איזה גוף!! כולן לבשו-טוב כמעט ולא לבשו אבל על הזין שלי! אני וסאם פתחנו את הערב עם חמש כוסות של וודקה אשכוליות והלכנו לשבת על הספות.
״היי חתיך״ מישהי באה והתיישבה עליי, לטפה לי את החזה ועשתה לי פרצוף מגרה! אני נשבע שעמד לי באותו רגע! היא כוסית אשש ואני לא יודע אם זה מהסטלה או מהגוף שלה שכמעט לא כוסה באיזה בד מסכן!
מאור יבן של זונה!! יש לך חברה, חברה שסומכת עלייך!!
״יש לי חברה״ אמרתי לה והוזזתי אותה ממני, קמתי לבר ולקחתי עוד כוסית של אלכוהול.
זזתי לשירותים, הייתי חייב להשתין! יצאתי מהתא וההיא חכתה לי, יושבת על השיש של הכיור, ברגליים לא סגורות אפשר לומר! אסור לי להכנע! אני יודע שאני חייב להיות נאמן לאישה שלי! איימי שלי אני כל כך אוהב אותך!
הוזזתי לה את הרגל שהייתה פתוחה על הכיור ושטפתי ידיים.
״נו, מה אכפת לך? רק הלילה! חברה שלך לא תדע מזה״ אמרה ונשכה את השפתיים.
תפסתי לה את היד, הורדתי אותה מהשיש- הצמדתי אותה אליי בפראות, תפסתי לה את התחת עם היד היא פלטה איזה גניחה קטנה והסתכלתי עלייה לתוך העיניים ״ תגידי לי זונת מועדון! מה לא ברור בזה שיש לי חברה?!״ שיחררתי את האחיזה של היד שלי בתחת שלה ויצאתי מהשירותים...
לקחתי את סאם ויצאנו מהמועדון, סאם לא היה מסטול ולא היה לי עצבים להשאר אז נסענו הביתה, בדרך לבית שלי ראיתי את ההורים של איימי חוזרים לבית כנראה היו באירוע או משו, זה אומר שאיימו הייתה לבד?! ״תוריד אותי פה״ אמרתי לסאם.
״הולך לאיימי?״ שאל ״מה יש ביניכם?״ שאל בזמן שפתחתי את הדלת.
״אנחנו זוג, אבל שום מילה יזין!״ אמרתי לו ופתחתי את הדלת האחורית, לקחתי את התיק עם הבגדים שלי והלכתי לבית שלה.
״היי מאורי ״ אמא שלה פתחה וחבקה אותי.
״סליחה כל השעה, אבל אני יכול להשאר לישון פה? להיות עם איימי?״ שאלתי אותה, היא הכניסה אותי ״אני אכין לך מגבת חדשה תיכנס להתקלח״ אמרה לי ולקחה מגבת מהארון, אלוהים רק אם אמא שלי הייתה דואגת לי ככה כשאני חוזר מאוחר.
סיימתי להתלבש ונכנסתי לחדר שלה, היא ישנה ונראית כל כל תמימה, כל כך רגועה! כמה זכיתי! עמדתי מולה ופשוט בהיתי בה! אחרי רבע שעה שאני מסתכל עלייה לקחתי שמיכה, שלא תטעו! זה לא שלא רציתי לישון לידה, הדבר שאני הכי רוצה זה להכנס איתה למיטה ולחבק אותה כל הלילה אבל אני מכבד אותה, יותר מידי אוהב ומכבד אותה בשביל לישון ביחד בשלב זה,
פרסתי את השמיכה על השטיח ליד המיטה שלה, נרדמתי כמו שניות, הייתי עייף מת.

"לא מגיעה לה אותי"Where stories live. Discover now