*נקודת מבט מאור*
עבר חודש, היא לא דיברה איתי כל הזמן הזה אפילו לא מילה קטנה!
אני ניסיתי להחזיר אותה אליי, עשיתי הכל! שלחתי הודעות, מתנות קטנות שהיא אוהבת, הגעתי עד אליה הביתה והיא אפילו לא טרחה לרדת אליי!
אני וויתרתי, אם זה מה שהיא רוצה אז שתהנה! אני ממשיך הלאה.
לורן שמעה שאני ואיימי נפרדנו, התחילה יותר להתקרב אליי ולהסתובב איתנו.
לורן השתנתה, היא הורידה מהפוזה שלה, התבגרה.. השתנתה ממש לטובה והיה לי נחמד להיות איתה.
היא כבר לא מחפשת ממני רק זיון או משהו מיני, היא מחפשת ממני משהו מעבר אם זה שיחות או צחוקים וזה ממש מצא חן בעייני!
אז יצאנו פעם אחת רק אני והיא, הלכנו לראות סרט ואז ישבנו לאכול באיזה מסעדה קטנה ליד.
הצטלמנו מלא וצחקנו המון, העליתי את התמונה לאינסטגרם סתם כי אהבתי אותה ולא חשבתי על זה שאיימי תראה את זה אבל כבר היה מאוחר מידי וכבר לא היה טעם להוריד אז השארתי את התמונה.
אני ולורן יוצאים,כן... אני לא אוהב אותה אני עדיין אוהב את איימי אבל אני לא יכול לעצור את החיים שלי בשביל בן אדם שמחק אותך מבחינתו ולורן נחמדה וזה עושה לי טוב לשנות אווירה ולצאת קצת עם אנשים.
החלטתי לשלוח ללורן הודעה, רציתי קצת לדבר איתה.
"היי יפה"
"היי"
"מה קורה?"
"הכל בסדר, מה איתך?"
"הכל מצויין, איך עבר עלייך היום?"
"האמת שממש מתיש, לימודים ואנשים מעצבנים ביחד זה לא עובד לי"
"חחח אז אין לך כח לעשות כלום?"
"לא יודעת חחח מה אתה מציע?"
"חשבתי לקחת אותך לגלידה, אני מבטיח שאני לא אהיה מעצבן ולא נדבר על לימודים!"
"מפתה ממש אני חייבת לציין"
"אז יאללה תתארגני אני עוד שעה אצלך"
"אמרתי שאני מסכימה?"
"אני יודע שאת רוצה אז קדימה מותק, לא לבלבל לי את המוח"
"טוב יא ילד נאחס"
אז נכנסתי להתקלח ולהתארגן ליציאה שלי עם לורן וכשסיימת ראיתי שנשארו לי עשרים דקות עד שאני אאסוף את לורן אז החלטתי ללכת לקנות לה פרחים, להיות קצת רומנטי אולי זה יעזור לי להתקרב אלייה קצת ולהתחיל להרגיש אלייה משהו ולהוציא את איימי מהראש שלי.
הגעתי לחנות פרחים והיו שם כל כך הרבה פרחים, ראיתי שם זר בצבע סגול לבן מהמם אבל אין שום סיכוי שאני קונה אותו! לקחתי איזה זר אדום והלכתי ללורן.
צפרתי לה שתרד. לאיימי בחיים לא צפרתי, תמיד התקשרתי או שחיכיתי לה אבל לא הרגשתי צורך להיות כמו שאני עם איימי, לורן היא לא איימי! אף אחת לא כמו איימי, איימי היא מיוחדת בכל העולם הזה לעזאזל כמה שאני מתגעגע אלייה לריח שלה לגוף שלה לחום שלו, לנשיקות שלה!
בזמן שאני חושב עלייה ונזכר בכל דבר טוב שהיה לי איתה לורן נכנסה לאוטו. הבאתי לה את הפרחים והיא נתנה לי נשיקה בפה.
התחלנו לנסוע, היא יזמה שיחת חולין כזאת ואני זרמתי, הגענו לגלידריה ואכלנו גלידה, אחר כך הסתובבנו קצת ברגל, היא החזיקה לי את היד ואני לא מנעתי את ממנה. עצרנו אחר כך באיזה פארק יפה ועמדנו אחר מול השנייה.
התנשקנו שם כאילו אין אף אחד מסביב, נשיקה שלא הייתה מינית בכלל, נשיקה של אהבה בין בני זוג אבל הבעיה היא שהרגשתי שממנה זה היה אמיתי אבל כל מה שהיה לי בראש זה שאני לא אוהב אותה.
לא עצרתי את הנשיקה, נתתי לה להימשך בתקווה שאולי אני אתחיל להרגיש משהו עם הזמן אבל כלום..
המשכנו אחר כך ללכת בטיילת ובסוף חזרנו לאוטו שלי, הסעתי אותה הביתה ואני לבית שלי.
YOU ARE READING
"לא מגיעה לה אותי"
Romanceאהבה היא דבר יפה ומושלם אבל רק באגדות. סיפור החיים של איימי, סיפור האהבה שלה ושל מאור הוא לא מושלם אבל הוא אמיתי. סיפור שכשמתחילים לקרוא קשה להפסיק, סוחף מרגש מצחיק וקצת כואב. #מכיל שפה גסה #תכניים מיניים #זכויות יוצרים