תהיי חזקה

826 43 2
                                    

עברו חודשיים, חודשיים שאומרים המון!
1.אני בת 18!! (כולנו יודעים מה זה אומר...)
2. מאור מתגייס.
3. אני ומאור עוד מעט 10 חודשים יחד.
4.אני מתחילה כיתה י"ב, שנה אחרונה שלי בלימודים...

קמתי בשש וחצי בבוקר, מתארגנת וכולי מתרגשת ולחוצה ביחד.
מאור שלי מתגייס, מאור שלי יהיה לוחם ואני יודעת שקל זה לא הולך להיות, לא לי לא לו ולא לנו כזוג.
אמא שלי הסיעה אותי ללשכת הגיוס, אני מלווה את מאור ביום הזה יחד עם העוזרת שלו שמזמן כבר לא עוזרת אלא אמא שלו לכל דבר...
איזה חתיך הוא, לבוש במכנס טרנינג שיושב עליו מדהים וגופייה לבנה שמבליטה לו את השרירים בחזה!! רצתי לעברו וחיבקתי אותו שלא יעזוב אותי!! שלוש שנים!! איך אני אסתדר?!
"כמה בנות יתחילו איתך מאור, אני לא אעמוד בזה!!" אמרתי לו שהראש שלי מונח על החזה שלו
"ומה רע בקצת בנות שרודפות אחריי?" הוא אמר בתמימות ואני נתתי לו אגרוף בכתף
" זה לא מצחיק אותי!! ורד תגידי לווו!!" פניתי אל העוזרת שלו והיא רק צחקה "אף בחורה שתימרח עלייך לא תשתווה למה שיש לך ביידים" אמרה ואז הוא התכופפה להוציא משהו מהתיק שלה ואני בנתיים זרקתי חיוך מרוצה למאור.
"קח" היא הושיטה למאור שקיק קטיפה אפור כזה.
"מה זה?" הוא שאל לא מבין...
"זה ספר תהילים קטן, הוא של אבא שלך, אבא שלך נתן לי אותו כשנולדת וביקש ממני לשמור את זה ליום הזה כי הוא ידע שהוא אף פעם לא יהיה שם בשבילך, שהוא לא ילווה אותך בגלל שהוא בקושי יהיה בבית... אני יודעת שאתה כועס עליו שהוא לא תפקד בתור אבא שלך כל השנים אבל הוא אוהב אותך, וזה מתנה ממנו" היא אמרה ואני ראיתי את העין הימנית שלו משליכה דמעה על הלחי שלו, מאור חיבק את ורד חיבוק ארוך חם ואוהב ואמר לה תודה.
התרגשתי, זה היה מקסים... ורד אישה מיוחדת, היא ללא ספק ראויה לתודה הזאת.

מאור היה צריך ללכת, ורד נתנה לו חיבוק אחרון והלכה כדי לתת לי כמה רגעים לבד איתו.
הסתכלתי למאור בעיניים...
"אני אוהבת אותך וגאה בך כל כך, אני מאחלת לך שירות מדהים ושתחווה את חווית הצבא בצורה הכי טובה שיש!!
תשמור על עצמך מאור!" אמרתי ונתתי לו נשיקה בשפתיים, לא רוצה שיעזוב ורגע לפני שעזבתי אותו ללכת לאן שהוא צריך זרקתי לו משפט אחרון.
"תזהר לזרום על בנות!!" והלכתי עם תמונה שלו מחייך אליי רגע לפני שהסתובבתי לכיוון היציאה.

ורד הסיעה אותי לבית ספר, נשארו לי 4 שעות ללמוד... את רובן העברתי בחצר בחוץ... במחשבות על מה הולך לקרות מעכשיו...

--------------

מקווה שאתן נהנות,
אשמח לתגובות מכן ולשמוע מכן💝
אוהבת.

"לא מגיעה לה אותי"Where stories live. Discover now