אנחנו זוג

1.3K 73 1
                                    

ישבתי בחדר שלי, בוהה במסך שלי, מתחבט עם עצמי, לשלוח לה הודעה? אני לא מכיר את התחושה הזו, אני מאוהב ואני לא מכחיש אבל אני לא יודע איך מתנהגים איך מתנהלים! הרי אנחנו לא זוג, לא רשמית אבל אני משער שאין זיונים יותר ואין סטוצים יותר, אני יודע שאני שצריך להיות נאמן, רומנטי וכל מה שכולם אומרים שצריך להיות אבל כשזה מגיע למעשים אני באמת לא יודע איך להתנהל.
״שלום לאישה היפה ביותר שאני מכיר״ שלחתי לה, החלטתי לכתוב מה שהרגשתי באותו רגע.
״שלום 😊״ היא ענתה לי אחרי שנייה, איך ממשיכים מפה? ״רוצה לבוא אליי?״ שלחתי לה קצת חושש.
״אתה יכול לבוא לאסוף אותי? אני לא יודעת איפה אתה גר״ כתבה ומייד לקחתי את המפתחות של האוטו ״חמש דקות אצלך ״ עניתי והתחלתי לנסוע. היא ישבה על המדרגה ליד הדלת שלה, נראית כל כך תמימה וחמודה ככה, צפרתי לה וראיתי שזה העיר אותה מהמחשבות שלה, היא עלתה לאוטו וחייכה אליי.
״מה קורה״ היא שאלה אחרי שתיקה מביכה, היא הסתכלה עליי, מרגיש את העיניים שלה עליי.
״אני בסדר, אני מצטער על אתמול״ אמרתי והחיוך שלה ירד בשנייה, טעיתי?
״זה בסדר, בוא לא נדבר על אתמול״ אמרה והתיישבה רגיל, עם הפנים לכביש ולא דברנו מילה עד שהגענו.

*נקודת מבט איימי*
נכנסנו לבית שלו, בית ענק אבל קר, עלינו לחדר שלו והחדר שלו הרבה יותר נעים משאר הבית, יש אווירה של חדר ולא של בית חולים!
הוא התיישב על המיטה שלו נשען על הקיר ואני ישבתי מולו, קרוב אליו.
״איימי...״ מאור התחיל להגיד אבל משו עצר אותו ״אני יכול לשאול אותך משהו?״ סיים את דברים והנהנתי לו שימשיך לדבר.
״לפני שהכרתי אותך הייתי סטוציונר מזדיין היום אני רק מזדיין, כאילו, לפני שהכרתי אותך הייתי בן אדם רע, כןכן רע! הייתי מזיין כל יום מישהי אחרת ומזלזל בהכל אבל עם כמה שזה נשמע הזוי-את שינית אותי איימי ולטובה. לקח לי זמן להבין את זה אבל איימי-אני אוהב אותך! את הפכת אותי לאדם יותר טוב, את עושה לי טוב, אני אוהב שאת איתי רוב הזמן.
בקיצור, תדעי שאני לא יודע איך להתנהג, לא יודע מה לעשות בתוך זוגיות ואני רוצה שתלמדי אותי, אני רוצה להשתנות איתך! ואם עוד לא הבנת-אני רוצה שתהיי האישה שלי או לפחות בנתיים החברה שלי״
וואו, הוא השאיר אותי ללא מילים! מאור-אוהב-אותי! אני ידעתי שיש ביננו משהו אבל לא חשבתי שעד כדי כך! הוא דיבר מקסים!!

התקרבתי אליו, התרוממתי ונישקתי אותו, הוא נפל על המיטה ונשכב כשאני עליו, ופשוט התנשקנו ועכשיו בתור זוג, רשמית!
״אני אוהבת אותך״ אמרתי לו ממש בלחש והנחתי את הראש על החזה שלו, הוא נשק לי במצח וליטף לי את הראש, נשארנו ככה כמה דקות טובות עד שאמא שקמתי, היה כבר מאוחר והייתי צריכה ללכת לבית שלי.

נכנסתי לבית, מאור הסיע אותי.
אמא שכבה על המיטה וקראה ספר ״היי מתוקה, איך היה?״ היא הניחה את הספר על השידה שלידה ואני פשוט עמדתי מולה וחייכתי את החיוך הכי גדול שיכולתי! קפצתי לה על המיטה ״אני זוג״ אמרתי לה מכסה את הפנים שלי עם היידים.
״הוי מתוקה שלי, מזל טוב לשניכם, תשמרי על עצמך, אויש איך אני שמחה שאת עם מאור, הוא ילד טוב״ היא אמרה, חיבקתי אותה ונשארתי לשכב כשהראש שלי על הרגליים שלה כמו שהייתי עושה תמיד כשהייתי קטנה, היא חזרה לספר שלה ואני כנראה נרדמתי ככה כי אחרי זה אני מצאתי את עצמי במיטה שלי.

"לא מגיעה לה אותי"Where stories live. Discover now