Kapitola 34. Vánoce

54 4 0
                                    

Většinou odkládám dárky na Vánoce na poslední chvíli. Teda - snažím se něco vymyslet během října a listopadu, ale sebrat se a jít do obchodu mi dá pořádnou práci. Tento rok jsem to ale zvládla celkem dobře, měla jsem všechno brzy zařízeno. Pro tátu mám šálu a pro Bellu měkký růžový svetr. Jeden dárek bohatě stačí...

O Vánocích se u nás neschází žádné příbuzenstvo, jen my tři a možná je to tak lepší. Stromek obvykle strojíme na Vánoce ráno a večer před večeří chodíme na mši do kostela. Máma byla hodně věřící...

Dlouho jsem přemýšlela, co mám dát Magdě. Potom jsem v jednom shopíku na náměstí objevila pyžamo s Hello Kitty. Magda ji zbožňuje! Všechno, co obsahuje tuto kočičku nazývá Magda ,to je CUTE!'.
Pak jsem nevěděla, jestli mám vůbec dávat dárek i Lukášovi. Bylo by mi blbé, kdyby on pro mě něco měl a já pro něj nic.
Nemám s tím zkušenosti, ale nakonec jsem mu vybrala sněžítko s delfíny, aby kolem nich mohl kdykoli rozpoutat sněhovou bouři...

Včera jsem všechny ty dárky zabalila do úhledných balíčků, abych je mohla dneska dát pod náš nazdobený umělý stromek. Magdě a Lukášovi jsem se je rozhodla předat později. Třeba zítra.

Později:

Ležím v posteli a nemůžu usnout. Vánoce byly nádherné. Dostala jsem čepici s chlupatou bambulí od Belly a nový mobil od táty. Už jsem to potřebovala, abych mohla svůj ohavný tlačítkáč po Belle hodit do popelnice...
A moment - to je můj nový mobil! Zvoní!

Píše mi Magda:

,,Ahojki, nechces se zitra k nam stavit? Mam pro tebe darek.M

,,Yay jasne ze jo ps taky pro tebe neco mam. S" odepsala jsem.

Přetáhla jsem si peřinu přes hlavu a nemohla se dočkat rána.

Druhý den:

Stojím před dveřmi Magdina domu a zvoním. Po chvíli přivěhne Magda a táhne mě do svého pokoje.
Ta dá, řekne, když mi podá dárek. Já jí zase dám svůj a chvíli obě rozbalujeme. Nejdřív užasnu já nad krásnou šálou s nordickým vzorem a pak se Magda začne rozplývat nad pyžamem s japonskou kočičkou.

Zůstala jsem u ní asi ještě hodinu, musely jsme si pokecat o dárkách a tak.

Pak jsem se vydala domů, když mi v kapse od riflí zavibroval nový mobil...

Zdravím, tak snad se vám příběh líbí. Nezapomeňte přidávat hvězdičky nebo komentáře.

♥♡★☆

S(t)ázkaKde žijí příběhy. Začni objevovat